ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو JJ-120D Plus

تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: باتری LR44  و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JJ-120D Plus

ماشین حساب JJ-120D Plus از برند کاسیو تمام توقعات شما در انجام محاسبات روزمره را برآورده خواهد کرد! اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود هستید، این ماشین حساب را مد نظر داشته باشید.

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus قادر به انجام محاسبات معمولی از طریق چهار عمل اصلی، جذرگیری، محاسبه درصد و ذخیره اعداد در حافظه دستگاه از طریق دکمه های M+، M- و MRC خواهید بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JJ-120D Plus

ماشین حساب ساده کاسیو JJ-120D Plus قادر به ذخیره کردن 300 مرحله از محاسبات انجام شده می باشد و شما می توانید با استفاده از دکمه های CHECK و AUTO REVIEW آنها را مشاهده کنید. همچنین این ماشین حساب کاسیو دارای دکمه CORRECT نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا در صورت وارد کردن اشتباه رقم در محاسبات قبلی، آنها را تصحیح کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی و متمایز ماشین حساب فروشگاهی مدل Casio JJ-120D Plus مجهز بودن آن به دکمه RECHECK است. با فشردن این دکمه محاسبات انجام شده مجدداً مورد بازبینی قرار می گیرند و اگر در وارد کردن مجدد ارقام در هنگام تصحیح مرتکب خطا شوید، ماشین حساب به صورت صوتی آن را به شما اعلام می کند.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio JJ-120D Plus می توان به دکمه های GT (محاسبه حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده) و GO TO (رفتن به مرحله خاصی از محاسبات به صورت خودکار) اشاره کنیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JJ-120D Plus

ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus

حداکثر تعداد ارقام قابل نمایش بر روی نمایشگر ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus برابر با 12 رقم است که برای انجام محاسبات روزانه بسیار مناسب به نظر می رسد. این نمایشگر قابلیت نمایش اعداد اعشاری و ارقام به صورت تفکیک شده با چهار فرمت متفاوت را داراست. برای تغییر فرمت نمایش ارقام از دکمه DISP می توانید استفاده کنید.

در قسمت پایین صفحه نمایش ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio مدل JJ-120D Plus بر روی بدنه دو سوئیچ تعبیه شده است. این سوئیچ ها به شما اجازه می دهند تا تعداد ارقام پس از ممیز و نحوه گرد کردن اعداد را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو JJ-120D Plus به پنل نوری است که باعث تغذیه دستگاه از نور محیط می شود. بنابراین در طول روز و در مکان هایی که نور کافی وجود دارد، ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می کند و بدین ترتیب در میزان شارژ باتری دوام بیشتری پیدا می کند. لازم به ذکر است که ماشین حساب کاسیو JJ-120D Plus با باتری های قرصی LR44 سازگار می باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus

علاوه بر قابلیت های فنی مناسب، ماشین حساب کاسیو مدل Casio JJ-120D Plus از کیفیت ساخت مطلوبی نیز بهره می برد. این ماشین حساب ضد ضربه کاسیو Casio که در ابعاد 178*111*24.9 میلی متر و وزن 147 گرم عرضه شده، در مقابل آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی به آسانی آسیب نمی بیند و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه قیمت ماشین حساب کاسیو مدل JJ-120D Plus و راهنمایی شما در رابطه با نحوه خرید انواع ماشین حساب ساده رومیزی هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود در رابطه با این محصول در قسمت کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را برای انتخاب ماشین حساب مناسب یاری کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio JJ-120D Plus





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی