لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX410UF-B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس UX410UF-B

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i5 8250U
سرعت پردازنده: 1.6GHz up to 3.40 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / LPDDR3
سایز مانیتور:14 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی:  NVIDIA GeForce MX130 GDDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B یکی از لپ تاپ های سبک و ظریف تولید شرکت ایسوس است که برای کاربران عرضه شده که در فعالیت های روزمره و رفت و آمدهای خود به استفاده از لپ تاپ نیاز دارند. این لپ تاپ که از سری لپ تاپ های زنبوک شرکت ایسوس است، برای کاربری های عمومی طراحی شده و یکی از لپ تاپ های قدرتمند برای این منظور به حساب می آید.

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

از جمله ویژگی های لپ تاب زنبوک ایسوس UX410UF-B می توان به صفحه نمایش با کیفیت، سرعت عالی و روان بودن در عملکرد و شارژدهی باتری مناسب اشاره کرد. پس اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و به دنبال یک لپ تاپ جمع و جور و با کیفیت هستید، لپ تاپ ایسوس مدل UX410UF-B یک انتخاب مناسب برای شما است!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

همان طور که اشاره شد، شاید بتوان مهم ترین مشخصه لپ تاپ سبک ایسوس مدل Asus ZenBook UX410UF-B را طراحی ظاهری آن دانست. این لپ تاپ در ابعاد 323 * 223 * 18.35 میلی متر و وزن 1.4 کیلوگرم ارائه شده و به آسانی می توانید این لپ تاپ را در کیف گذاشته و در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

بدنه لپ تاب ایسوس UX410UF-B از آلومینیوم ساخته شده و بر روی بدنه آن طرح هایی به شکل دایره دیده می شود. این نوع طراحی جلوه ای زیبا و خاص به این لپ تاپ بخشیده و حس خوبی در حین استفاده از آن به شما القا می کند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX410UF-B

اندازه صفحه نمایش لپ تاب ایسوس UX410UF-B برابر با 14 اینچ است. این صفحه نمایش تصاویری با کیفیت فول اچ دی Full HD به شما ارائه می دهد و از نوع IPS LCD می باشد. بنابراین می توان گفت که کیفیت و وضوح تصاویر ارائه شده توسط آن تضمین شده می باشد. همچنین صفحه نمایش لب تاپ ایسوس UX410UF-B قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ ها را دارد و کاملاً می توان بر روی آن برای انجام کارهای روزمره و حتی تماشای فیلم های با کیفیت حساب باز کرد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX410UF-B

بلندگوهای داخلی لپ تاپ زنبوک ایسوس مدل Asus UX410UF-B از فناوری Sonic Master برای پخش و تقویت صدا بهره می برند و صدای پخش شده توسط آنها از کیفیت، قدرت و شفافیت قابل قبولی برخوردار است. به طوری که انتظارات شما در حین گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم به طور کامل برآورده خواهد شد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX410UF-B

لپ تاپ ایسوس مدل Asus ZenBook UX410UF-B به تاچ پدی بزرگ و دقیق مجهز است و از این جهت فضای مناسبی جهت کار با آن در اختیار شما قرار دارد. این تاچ پد از نوع چند لمسی است و قادر به تشخیص چند نقطه لمس شده به صورت هم زمان می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX410UF-B

در رابطه با کیبورد لپ تاپ UX410UF-B نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ تاپ دارای کیبوردی با کلیدهای بزرگ و جزیره ای است و تایپ با آن به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد. از جمله ویژگی های مهم کیبورد  لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B  مجهز بودن آن به نور پس زمینه است که باعث می شود در مکان های تاریک و کم نور در کار با آن دچار مشکل نشوید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B به منظور کاربری های عادی و انجام کارهای معمولی طراحی شده است. با استفاده از این لپ تاپ به آسانی می توانید در فضای اینترنت بگردید، فیلم ببینید و موسیقی گوش دهید، برنامه هایی مانند آفیس را اجرا کنید و بازی های سبک انجام دهید. توجه داشته باشید که این لپ تاپ سرعتی عالی در انجام این کارها و به طور کلی کار با سیستم عامل ویندوز به شما ارائه می دهد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

برای کسانی که به دنبال مشخصات دقیق سخت افزاری لپ تاب ایسوس UX410UF-B هستند باید بگوییم که این لپ تاپ به پردازنده مرکزی Core i5 ساخت اینتل مدل 8250U (با فرکانس 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز و 6 مگابایت حافظه کش)، پردازنده گرافیکی GeForce MX130 GDDR5 ساخت انویدیا (با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی)، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت و هارد دیسک یک ترابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD مجهز می باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX410UF-B

شارژدهی مطلوب باتری یکی دیگر از مشخصات لپ تاپ Core i5 ایسوس مدل UX410UF-B است. این لپ تاپ به یک باتری سه سلولی و لیتیوم یونی مجهز است که شارژ کامل آن برای 5 ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ کفایت می کند.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B  به پورت های ارتباطی USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0 (دو عدد)، HDMI و کارت خوان مجهز است و اتصال دستگاه های دیگر به آن به آسانی انجام می گیرد. همچنین انتقال اطلاعات بین انواع حافظه های USB مانند هارد دیسک اکسترنال و فلش مموری و این لپ تاپ با بالاترین سرعت انجام می گیرد.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B

مجهز بودن به بلوتوث داخلی، وب کم و سیستم عامل ویندوز 10 از دیگر مشخصات لپ تاپ گرافیک 2 ایسوس مدل Asus UX410UF-B هستند. برای خرید لپ تاپ زنبوک ایسوس Asus UX410UF-B و دریافت قیمت لوازم جانبی لپ تاپ با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی