لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX331UN-V
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس UX331UN-V

سیستم عامل: ویندوز 10
پردازنده: Intel Core i7 8550U
سرعت پردازنده: 1.8GHz up to 4.0GHz
ظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / LPDDR3
سایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی:  Geforce MX150 

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX331UN-V را می توان یکی از سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ های روز دنیا دانست که شرکت ایسوس توانسته با طراحی ظاهری جذاب و زیبا نظر کاربران را به خود جلب کند. این لپ تاپ علاوه بر طراحی ظریف جذاب، از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می برد و بهترین سرعت و کیفیت در عملکرد را به شما ارائه می دهد.

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز را ناچار به رفت و آمد و حرکت می باشید و در عین حال به استفاده از لپ تاپ برای پیش بردن کارهای روزمره تان احتیاج دارید، لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX331UN-V با وزن سبک و ابعاد بسیار مناسب یک انتخاب ایده آل برای شما است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V

اولین چیزی که در نگاه اول به لپ تاپ زنبوک ایسوس UX331UN-V توجه شما را به خود جلب می کند، ضخامت بسیار کم این لپ تاپ (حدود 13.9 میلی متر) است. این نوع طراحی هم باعث جذاب تر شدن جلوه ظاهری این لپ تاپ شده و هم باعث می شود تا حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر صورت گیرد. به نحوی که به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز و در مکان های مختلف با خود به همراه داشته باشید.

 

 

از دیگر مشخصه های ظاهری لپ تاپ سبک و باریک ایسوس UX331UN-V باید به بدنه فلزی و طرح های دایره ای شکل ظریف موجود بر روی آن اشاره کنیم که ظاهری جذاب و زیبا به این لپ تاپ بخشیده است. پس اگر علاوه بر مشخصات فنی، ظاهر شیک و جذاب لپ تاپ نیز برایتان اهمیت دارد، لب تاپ  ایسوس UX331UN-V را مد نظر داشته باشید!

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX331UN-V

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX331UN-V دارای ابعاد 13.3 اینچ است و به جدیدترین تکنولوژی های ایسوس برای نمایش با کیفیت تصاویر مجهز می باشد. این صفحه نمایش قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ ها را به صورت طبیعی و زنده دارد و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی صفحه نمایش لپ تاپ زنبوک ایسوس ZenBook UX331UN-V برای تماشای فیلم و همچنین انجام فعالیت های روزمره با کیفیتی عالی حساب باز کرد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX331UN-V

از دیگر ویژگی های صفحه نمایش لپ تاپ زنبوک ایسوس مدل Asus UX331UN-V باید به میزان روشنایی بسیار مطلوب آن اشاره کنیم که استفاده از آن را حتی در زیر نور آفتاب نیز امکان پذیر می کند. همچنین این صفحه نمایش دارای زاویه دید 178 درجه ای است و محتوای در حال نمایش بر روی آن از هر زاویه ای نسبت به لپ تاپ قرار دهید، قابل مشاهده خواهد بود.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX331UN-V

اسپیکرهای داخلی لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ایسوس مدل Asus ZenBook UX331UN-V از فناوری SonicMaster برای پخش و تقویت صدا بهره می برند و صدایی با توان مناسب به شما ارائه می دهند. البته توجه داشته باشید که این اسپیکرها برای مصارف شخصی و گوش دادن به موسیقی در اتاق های کوچک و محیط های کم سر و صدا بسیار مناسب هستند و به عنوان مثال برای پخش موسیقی در یک جمع خانوادگی بهتر است تا از اسپیکرهای خارجی استفاده کنید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX331UN-V

کیبورد جزیره ای و نرم لپتاپ ایسوس UX331UN-V یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این لپ تاپ خوش ساخت است. کلیدهای این کیبورد دارای فاصله بسیار مناسب از یکدیگر و ابعاد بزرگی هستند و به شما اجازه می دهند تا با سرعت و دقت بالایی با آنها کار کنید. کیبورد لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس UX331UN-V مجهز به نور پس زمینه نیز هست و با خیالی راحت می توانید از آن در مکان ها و محیط های کم نور استفاده کنید.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX331UN-V

 

تاچ پد لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V نیز از کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی بهره می برد و در هنگام لمس آن با مشکلاتی مانند تأخیر در پاسخدهی یا دقت پایین مواجه نخواهید شد. این تاچ پد دارای قابلیت فرمان چند لمسی نیز می باشد و به خوبی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V

در لپ تاپ ایسوس مدل UX331UN-V از یک باتری لیتیوم پلیمری و سه سلولی با ظرفیت 38 وات ساعت استفاده شده است. این باتری شارژدهی بسیار مناسبی دارد و شارژ کامل آن تا 5 ساعت انرژی مورد نیاز لپ تاپ را تأمین خواهد کرد.

از لحاظ سخت افزاری لپ تاب ایسوس UX331UN-V در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و برای انجام کارهای روزمره به طور کامل می توان بر روی آن حساب باز کرد! همچنین این لپ تاپ برای اجرای نرم افزارهای نیمه سنگین و بازی های معمولی نیز مناسب است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX331UN-V

با نگاهی دقیق تر به سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ 13 اینچی ایسوس ZenBook UX331UN-V باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ تاپ به پردازنده مرکزی Core i7 ساخت اینتل مدل 8550U مجهز می باشد. این پردازنده دارای فرکانس بین 1.8 تا 4 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایت است و توانایی انجام پردازش های نیمه سنگین را دارد. علاوه بر این، لپ تاپ Core i7 ایسوس Asus UX331UN-V به پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce MX150 DDR5 (با 2  گیگابایتحافظه اختصاصی)، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 16  گیگابایت و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512  گیگابایتمجهز می باشد.

مجموعه سخت افزاری لپ تاپ گرافیک 2 ایسوس Asus ZenBook UX331UN-V در کنار هم عملکردی سریع و روان در کار با سیستم عامل ویندوز را به شما ارائه می دهند و در کارهای روزانه تان با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن، داغ شدن قطعات داخلی و کند شدن سیستم روبه رو نخواهید شد.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX331UN-V دارای پورت های ارتباطی مطلوبی است و در اتصال دستگاه های دیگر به آن مشکل خاصی نخواهید داشت. همچنین انتقال اطلاعات بین هارد دیسک خارجی و فلش مموری با آن از بالاترین سرعت برخوردار است. بر روی کناره های این لپ تاپ پورت های USB Type-C، USB 3.1 (2 عدد)، HDMI و کارت خوان تعبیه شده است.

 

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B

 

پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای، مجهز بودن به سیستم عامل ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)، حسگر اثر انگشت، وب کم HD و بلوتوث داخلی از دیگر امکانات لپ تاپ Core i7 ایسوس UX331UN-V هستند. لازم به ذکر است که به دلیل ضخامت بسیار کم، این لپ تاپ دارای درایو نوری نمی باشد.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX410UF-B

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید لپ تاپ 13 اینچی ایسوس Asus ZenBook UX331UN-V را کسب نمایید. همچنین اگر به دنبال انتخاب بهترین لپ تاپ ها برای دانش اموزان و دانشجویان هستید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX331UN-V





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی