لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس R423UF-AP

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i7 8550U
سرعت پردازنده: 1.8GHz up to 4.0GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 14 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت + 128 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX130 GDDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R423UF-AP

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP مناسب کسانی است که عملکرد فنی مطلوب و طراحی ظاهری زیبا را در کنار هم می خواهند! این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره و همچنین اجرای برنامه های نیمه حرفه ای گزینه ای ایده آل است و عملکردی روان و سریع را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و به دنبال لپ تاپی با قیمت منطقی هستید، لب تاپ ایسوس R423UF-AP را مد نظر داشته باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R423UF-AP

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوسVivoBook R423UF-AP 

همان طور که اشاره شد، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP از طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسندی برخوردار است و در هنگام کار با آن حس خوبی از کار با لپ تاپ خواهید داشت! یکی از جذابیت های ظاهری این لپ تاپ، کم بودن حاشیه های اطراف صفحه نمایش می باشد که جلوه ای زیبا و بی نظیر به آن بخشیده است. همچنین بدنه لپ تاب ایسوس R423UF-AP دارای طراحی مشابه با لپ تاپ های رده بالای فلزی می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R423UF-AP

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، وزن سبک لپ تاپ ویووبوک ایسوس R423UF-AP است که معادل با 1.8 کیلوگرم می باشد. بنابراین به آسانی می توانید آن را با خود به محل کار یا تحصیل خود حمل کرده و در تمام طول روز آن را همراه خود داشته باشید.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R423UF-AP

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP برابر با 14 اینچ و رزولوشن آن برابر با 1920*1080 پیکسل است. از این جهت می توانید با استفاده از این لپ تاپ از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره ببرید! از جمله مشخصات صفحه نمایش لپتاپ ایسوس R423UF-AP می توان به روکش مات آن اشاره کرد که باعث می شود تا از وضوح تصاویر در محیط های روشن کاسته نشود و از بازتاب تصاویر محیط بر روی آن جلوگیری شود. همچنین این صفحه نمایش دارای زاویه دید 178 درجه ای است و از هر زاویه ای که نسبت به لپ تاپ قرار داشته باشید، محتوای صفحه نمایش برای شما قابل ملاحظه خواهد بود.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R423UF-AP

بلندگوهای لپ تاپ سبک ایسوس مدل Asus R423UF-AP نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و شما را از گوش دادن به موسیقی های محبوبتان نا امید نخواهند کرد!

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R423UF-AP

کلیدهای کیبورد لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP دارای ابعاد بزرگ و فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند. این ویژگی ها باعث می شود تا در هنگام کار با آنها کمتر دچار اشتباه شده و بتوانید با سرعت و دقت بالایی تایپ کنید. البته این کیبورد فاقد نور پس زمینه می باشد و ممکن است در مکان های تاریک و کم نور کار با آن به آسانی پیش نرود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R423UF-AP

در لپ تاپ ویوو بوک ایسوس Asus R423UF-AP از یک تاچ پد یک تکه استفاده شده است. این تاچ پد از قابلیت فرمان چند لمسی پشتیبانی می کند و از دقت و حساسیت بسیار مطلوبی بهره می برد. بنابراین اگر به ماوس دسترسی ندارید، به آسانی می توانید از تاچ پد این لپ تاپ Asus VivoBook برای کار با آن بهره ببرید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R423UF-AP

سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP در کنار هم عملکردی قابل قبول از خود نشان می دهند و تمام نیازهای شما در کاربری عمومی و مالتی مدیا را برطرف می کنند. این لپ تاپ برای اجرای برنامه هایی مانند آفیس، کار با اینترنت و گشت زدن در فضای وب، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و به طور کلی کار با سیستم عامل ویندوز کاملا مناسب است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R423UF-AP

اگر خواهان اطلاعات دقیق تری از سخت افزار لب تاب Asus R423UF-AP هستید، باید بگوییم که در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i7 8550U ساخت اینتل (با فرکانس 1.8 تا 4 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایت)، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت، هارد دیسک با ظرفیت یک ترابایت و حافظه داخلی SSD 128 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی GeForce MX130 GDDR5 ساخت انویدیا با حافظه اختصاصی 2 گیابایت استفاده شده است. مجهز بودن لپتاپ ایسوس Asus R423UF-AP به حافظه داخلی SSD باعث افزایش سرعت چشمگیر لود شدن ویندوز و برنامه های نصب شده بر روی آن می شود.

باتری لپ تاپ 14 اینچ ایسوس R423UF-AP نیز میزان شارژدهی مناسبی را به شما ارائه می دهد و می توانید برای 5 ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ بر روی این باتری حساب باز کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP به امکاناتی مانند حسگر اثر انگشت، بلوتوث داخلی و وب کم مجهز است و از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند. بنابراین به آسانی می توانید آن را به صورت بدون سیم به انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی متصل نمایید.

برای اتصال دستگاه های دیگر به لپ تاپ ایسوس ویووبوک Asus R423UF-AP از طریق کابل نیز مشکلی نخواهید داشت. چرا که این لپ تاپ به پورت های HDMI، USB 3.0، USB 2.0 و درگاه کارت خوان مجهز می باشد.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP

در مجموع لپ تاپ Core i7 ایسوس R423UF-AP را می توانی یکی از لپ تاپ های با کیفیت برند ایسوس دانست که به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های معمولی بر می آید و عملکردی نرم و روان را در انجام کارهای روزمره به شما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاع در رابطه قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و همچنین خرید لپ تاپ Core i7 ایسوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook R423UF-AP را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین محصول، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R423UF-AP





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی