لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

سیستم عامل: ندارد
پردازنده:  Intel Core i5 8250
سرعت پردازنده:  2.5 تا 2.8 گیگاهرتز
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  R5 M530 GDDR5

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

لپ تاپ های تولید شرکت لنوو همواره از کیفیت ساخت عالی و دوام قابل توجهی برخوردار بوده اند. این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ های میان رده عملکرد بسیار مناسبی دارد و توانسته رضایت کاربران را جلب کند. لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH یکی از همین لپ تاپ ها می باشد که برای انجام فعالیت های روزمره و کاربری های عادی طراحی شده است. پس اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، این لپ تاپ را مد نظر داشته باشید.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

لپ تاپ ایدیاپد لنوو V130-KH در ابعاد 380*260*23 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن برای شما آسان خواهد بود. بدنه این لپ تاپ از پلاستیک سخت ساخته شده و به همین دلیل در مقابل آسیب هایی مانند ضربه یا خراشیدگی به آسانی صدمه نمی بیند. همچنین بدنه لب تاپ لنوو Ideapad V130-KH در مقابل گرد و غبار و به جا ماندن لکه های چربی و اثر انگشت مقاومت قابل قبولی دارد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

صفحه نمایش و بلندگو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-KH

صفحه نمایش لپ تاپ ایدیاپد لنوو مدل Lenovo Ideapad V130-KH از نوع TFT است و تصاویری با کیفیت HD را به شما ارائه می دهد. این صفحه نمایش 15.6 اینچی برای انجام کارهای روزمره مانند گشت زدن در فضای اینترنت و تماشای عکس ها و ویدئوهای معمولی کاملاً مناسب است اما نباید خیلی برای تماشای فیلم های با کیفیت و ارائه رنگ های طبیعی و شفاف از این لپ تاپ انتظار داشت!

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Lenovo Ideapad V130-KH به دو عدد اسپیکر داخلی مجهز است و برای گوش دادن به موسیقی به صورت شخصی کاملاً مناسب می باشد. البته پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین کیفیت و قدرت صدا، به خصوص در هنگام استفاده از لپ تاپ در محیط های شلوغ، از اسپیکرهای خارجی در کنار آن بهره ببرید.

صفحه نمایش و بلندگو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-KH

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-KH

لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad V130-KH برای کسانی که مدت زمان زیادی از طول روز را به تایپ کردن می گذرانند، گزینه ایده آلی است. چرا که کیبورد این لپ تاپ به صورت جزیره ای طراحی شده و کلیدهای آن دارای ابعاد و فاصله مناسبی از یکدیگر هستند. توجه داشته باشید که کیبورد لپ تاب لنوو V130-KH فاقد نور پس زمینه می باشد.

در مورد تاچ پد لپ تاپ ایدیاپد لنوو Lenovo V130-KH باید به این نکته اشاره کنیم که این تاچ پد از میزان حساسیت و دقت قابل قبولی برخوردار بوده و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. این تاچ پد به خوبی از عهده کارهای روزمره بر می آید و به شما در سریع تر انجام شدن کارهایتان با لپ تاپ، کمک زیادی می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-KH

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH یک لپ تاپ میان رده است و برای انجام کارهایی مانند وب گردی، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و اجرای نرم افزارهای معمولی مانند آفیس و برخی نرم افزارهای نیمه تخصصی قابل استفاده می باشد. پس اگر به انجام بازی های گرافیکی روز و کار با برنامه های سنگین و حرفه ای در فعالیت های روزمره خود نیازی ندارید، لپ تاب لنوو Ideapad V130-KH انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Ideapad V130-KH شامل پردازنده مرکزی Core i5 8250 ساخت اینتل با محدوده سرعتی بین 2.5 تا 2.8 گیگاهرتز و 6 مگابایت حافظه کش می شود. این پردازنده را می توان یکی از نقاط قوت این لپ تاپ لنوو دانست که سرعت عملکردی عالی در اجرای پردازش های معمولی و نسبتاً سنگین از خود نشان می دهد. علاوه بر این، در لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH از پردازنده گرافیکی R5 M530 GDDR5 ساخت AMD (با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت)، حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 و هارد دیسک یک ترابایتی استفاده شده است. در مجموع این مشخصات سخت افزاری برای یک لپ تاپ میان رده بسیار مناسب بوده و در استفاده از آن در کارهای روزمره خود با مشکلاتی مانند هنگ کردن، داغ شدن قطعات و یا کندی سیستم مواجه نخواهید شد.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ گرافیک 2 لنوو مدل Lenovo Ideapad V130-KH از باتری داخلی آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی و 2 سلولی است. این باتری میزان شارژدهی قابل قبولی دارد و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز لپ تاپ تا 4 ساعت استفاده مداوم از آن می باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-KH

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH تمام امکانات مورد نیاز برای استفاده از آن در فعالیت های روزمره را دارد و می توان آن را یکی از مناسب ترین لپ تاپ ها برای کاربری های عادی و مالتی مدیا دانست. از جمله این امکانات می توان به مجهز بودن آن به درایو نوری (DVD رایتر)، وب کم، کارت خوان، بلوتوث داخلی و وای فای اشاره کرد. همچنین لپتاپ لنوو مدل Ideapad V130-KH به پورت های HDMI و USB 3.0 (دو عدد) مجهز بوده و اتصال آن به دستگاه های دیگر و لوازم جانبی به آسانی انجام می شود.

در پایان در رابطه با لپ تاپ Core i5 لنوو Ideapad V130-KH می توان گفت که این لپ تاپ به خوبی از عهده وظایف معمولی بر می آید و حتی می توان با استفاده از آن، نیم نگاهی به اجرای برنامه های نسبتاً سنگین نیز داشت. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ لنوو را کسب نمایید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-KH





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی