کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل افزایش طول صدا اوریکو FMC-10

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر

شرایطی را تصور کنید که به همراه خانواده در ماشین در حال تردد هستید و با یک ترافیک سنگین مواجه می شوید! یکی از راه های مناسب برای گذراندن وقت در چنین شرایطی گوش دادن به موسیقی است. برای این منظور می توانید با استفاده از یک کابل AUX گوشی موبایل را به ضبط ماشین متصل کرده و موزیک های موجود بر روی گوشی را پخش نمایید. اما اگر طول کابل انتقال صدا شما چندان بلند نباشد، اتصال گوشی موبایل سرنشینان عقب خودرو به ضبط با مشکلات زیادی مواجه می شود! در چنین شرایطی استفاده از کابل افزایش طول AUX اوریکو FMC-10 کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر

 

کابل افزایش طول AUX اوریکو FMC-10 با طول یک متر عرضه شده و در یک سمت به رابط نَری و در سمت دیگر به درگاه 3.5 میلی متری مجهز می باشد. شما می توانید با اتصال کابل صدای خود به رابط مادگی این کابل، باعث افزایش طول آن به میزان یک متر شوید.

از کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر برای اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال دارای پورت 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، MP3 پلیر، هدفون، دستگاه پخش خودرو، اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، استریوی خانگی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و... می توان بهره برد.

کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر

 

یکی از ویژگی های مهم کابل افزایش طول انتقال صدا اوریکو مدل FMC-10 استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن می باشد. رابط های این کابل از فلز و روکش آنها از طلا ساخته شده است. این مورد باعث می شود تا هم طول عمر رابط ها افزایش یابد و هم آنها در برابر افت سیگنال یا نویز مقاومت بالایی داشته باشند. به همین دلیل کابل افزایش طول AUX اوریکو FMC-10 صدا را با همان کیفیت اولیه به دستگاه پخش منتقل می کند و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

 

کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر

 

روکش کابل افزایش طول آ یو ایکس اوریکو FMC-10 از PTE ساخته شده و مقاومت بسیار مطلوبی در برابر پاره شدن، کشیدگی یا خمیدگی دارد. همچنین در حین استفاده از این کابل با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن به ندرت مواجه می شوید.

در مجموع می توان گفت که کابل افزایش طول صدا اوریکو مدل FMC-10 با توجه به قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و به خوبی توقعات طرفداران موسیقی را برآورده می سازد.

 

کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو Orico FMC-10 طول 1 متر

اگر قصد خرید کابل افزایش طول صدا را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کابل افزایش طول صدا Aux اوریکو FMC-10 طول 1 متر را به شما ارائه دهند.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی