ماشین حساب کاسیو Casio MS-5A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MS-5A

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: پنل خورشیدی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-5A

بسیاری از ما در کسب و کار روزانه خود به انجام محاسبات ریاضی احتیاج داریم و از ماشین حساب استفاده می کنیم. شاید به این مشکل برخورده باشید که به دلیل کیفیت ساخت پایین ماشین حساب مورد استفاده تان، خیلی سریع ناچار به خرید ماشین حساب دیگر و مجبور به صرف هزینه های اضافی و بی مورد شده باشید.

اگر خواهان یک ماشین حساب با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio MS-5Aرا پیشنهاد می کنیم. این ماشین حساب کاسیو برای انجام محاسبات معمولی و پایه ای طراحی شده و به خوبی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-5A

ماشین حساب ساده کاسیو MS-5A دارای ابعاد 110 * 80 * 25 میلی متر و وزن فقط 53 گرم است و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش 8 رقم را دارد و از این جهت می توان آن را برای انجام محاسبات سبک و کار با اعداد کوچک مورد استفاده قرار داد. به طور کلی ماشین حساب ساده کوچک کاسیو MS-5A برای استفاده در منزل، مغازه و مصارف شخصی گزینه ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-5A

با استفاده از ماشین حساب جیبی کاسیو MS-5A قادر خواهید بود تا محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و یا به محاسبه درصد بپردازید. علاوه بر این می توانید با استفاده از دکمه های M+، M- و MRC اعداد را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-5A

دکمه های ماشین حساب کاسیو Casio MS-5A از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در صورت استفاده زیاد از ماشین حساب و کار مداوم با آنها، از کیفیت ساختشان کاسته نمی شود. از این جهت می توان از طول عمر بالای این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio اطمینان کامل داشت و برای سال ها از آن برای محاسبات روزمره استفاده کرد. ضمن اینکه دکمه های ماشین حساب کاسیو MS-5A بسیار نرم و راحت هستند و کار با آنها با سرعت و دقت قابل قبولی به پیش می رود.

 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-5A

 

ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio MS-5A به پنل خورشیدی مجهز است و انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. از این جهت نیازی به صرف هزینه بابت تعویض گاه و بیگاه باتری آن نخواهید داشت.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب را دارید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب و نحوه خرید ماشین حساب کاسیو مدل MS-5A را کسب نمایید. همچنین چنانچه در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر به شما در این زمینه کمک کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-5A





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی