ماشین حساب کاسیو Casio DS-2JT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو DS-2JT

تعداد ارقام: 12 و 16 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2JT

احتمالاً برایتان پیش آمده که در فعالیت های روزانه خود در منزل یا محل کار به ماشین حساب نیاز پیدا کرده اید و به دلیل ضعف ماشین حساب یا کیفیت ساخت پایین آن کارتان به مشکل برخورده باشد. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبه رو نشوید، ما به شما ماشین حساب کاسیو مدل DS-2JT را پیشنهاد می کنیم. این ماشین که یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به شمار می آید، یکی از با کیفیت ترین ماشین حساب های ساخت شرکت کاسیو است و به خوبی انتظارات شما در انجام محاسبات روزمره را برآورده می سازد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2JT

 

طراحی ظاهری زیبا و شیک، دکمه های بزرگ و با کیفیت و صفحه نمایش 12 رقمی و شفاف بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش فوق العاده ماشین حساب کاسیو Casio DS-2JT در بازار شده اند.

ماشین حساب ساده کاسیو Casio DS-2JT به شما اجازه می دهد تا محاسبات روزمره ریاضی خود را با استفاده از چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، ارقام و محاسبات را در حافظه دستگاه ذخیره کنید و بتوانید 300 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده را با فشردن دکمه AUTO REVIEW مشاهده و در صورت نیاز آنها را با دکمه CORRECT تصحیح کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2JT

مجهز بودن به دکمه های TAX+ و TAX- یکی دیگر از مشخصات ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-2JT است که امکان محاسبه قیمت کالا و اجناس با احتساب مالیات یا بدون مالیات را برای شما ایجاد می کند. از این جهت این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio در محیط های فروشگاهی و مغازه ها نیز کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی های ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DS-2JT می توان به قابلیت تنظیم تعداد ارقام پس از اعشار و گرد کردن اعداد با استفاده از سوئیچ های تعبیه شده در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2JT

ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو Casio DS-2JT در ابعاد 207 * 146.5 * 51.3 میلی متر و وزن 305 گرم ارائه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند. دکمه های این ماشین حساب از طراحی ارگونومیک و بسیار مناسبی برخوردار بوده و انگشتان به راحتی بر روی آنها قرار می گیرند. بنابراین به خصوص در هنگام انجام محاسبات سریع می توانید با دقت بیشتری ارقام را وارد کنید و درصد خطایتان کاهش می یابد.

از آنجا که این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casioبه صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، صدماتی مانند وارد آمدن ناگهانی ضربه یا فشار و همچنین سقوط از روی میز و برخورد با زمین آن را تهدید می کند. اما با توجه به اینکه ماشین حساب حرفه ای کاسیو DS-2JT از رویه ای فلزی و دکمه هایی از جنس پلاستیک مقاوم بهره می برد، خیالتان بابت آسیب ندیدن آن در صورت رخ دادن این حوادث راحت خواهد بود.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2JT

ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio DS-2JT قادر به تأمین انرژی خود هم از باتری و هم از نور محیط است و به قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت بدون استفاده ماندن مجهز می باشد. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد.

برای دریافت قیمت انواع ماشین حساب فروشگاهی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کاسیو DS-2JT با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2JT





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی