ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ fx-3650PII

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی + 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3650PII

اکثر دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه برای انجام محاسبات علمی خود به ماشین حساب احتیاج پیدا می کنند. ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII به خوبی از انجام این چنین محاسباتی برمی آید و برای استفاده های شخصی و انجام محاسبات علمی و مهندسی بسیار مناسب است. پس اگر قصد  خرید ماشین حساب پیشرفتهرا دارید و به دنبال یک دستگاه مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، با ما در ادامه متن همراه باشید.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3650PII

 

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل Casio fx-3650PII دارای ابعاد 162 * 80 * 11.1 میلی متر و وزن فقط 95 گرم می باشد و هم به صورت رومیزی قابل استفاده می باشد و هم می توان آن را با خود به راحتی حمل و جابجا کرد.

در ساخت ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio fx-3650PII از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به طوری که صفحه کلید فلزی و دکمه های پلاستیکی آن مقاومت خوبی در برابر آسیب های محیطی دارند و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS

مصرف انرژی این ماشین حساب مهندسی رومیزی نیز بسیار بهینه است و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد. این ماشین حساب کاسیو در محیط های روشن و در طول روز از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند و باتری تنها در شرایط اضطراری و محیط های تاریک مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII

صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII از نوع نقطه ماتریسی و دو خطی است و قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را دارد. همچنین امکان نمایش فرمول ها و توابع مورد استفاده واقع شده در محاسبه نیز بر روی این صفحه نمایش وجود دارد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII

ماشین حساب کاسیو مدل Casio fx-3650PII به خوبی از عهده انجام محاسبات مهندسی و علمی برمی آید. این ماشین حساب قابل برنامه ریزی است و دارای 308 تابع از پیش تعریف شده می باشد. با استفاده از این توابع می توانید محاسبات خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید.

قابلیت محاسبه توان اعداد و کار با اعداد نمایی، فاکتوریل، حل انتگرال، کار با اعداد کسری، جذرگیری و به دست آوردن ریشه n ام اعداد، محاسبه لگاریتم، انجام محاسبات مثلثاتی، محاسبات آماری (انحراف معیار و رگرسیون)، کار با توابع هایپربولیک و استفاده از قدر مطلق در محاسبات بخشی از امکاناتی است که ماشین حساب علمی کاسیو  fx-3650PII در اختیار شما می گذارد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII

چنانچه قصد خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو را دارید و در این رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو مدل Casio fx-3650PII به راهنمایی بیشتری نیازمندید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در اسرع وقت به شما کمک کنند. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر و ثبت نظرات خود رابطه با ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio fx-3650PII، کاربران دیگر را در انتخاب ماشین حساب مورد نظرشان یاری دهید.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3650PII

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی