ماشین حساب کنکو Kenko KK-402
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کنکو KK-402

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کنکو KK-402

برای کسانی که احتیاجی به انجام محاسبات سنگین و پیچیده در فعالیت های روزمره خود ندارند، صرف هزینه های بالا برای خرید ماشین حساب چندان معقول و منطقی به نظر نمی رسد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، ماشین حساب کنکو Kenko KK-402 را تهیه کرده و به خوبی محاسبات روزمره خود را به پیش ببرید!

ماشین حساب KK-402 یکی از مدل های جیبی و ساده شرکت کنکو است که با استفاده از آن می توانید محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و یا به محاسبه درصد بپردازید. همچنین این ماشین حساب از قابلیت ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آن در محاسبه ها برخوردار است. برای این منظور باید از دکمه های M+، M- و MRC استفاده کنید که جزء دکمه های کاربردی ماشین حساب به شمار می آیند. چرا که استفاده از این دکمه ها باعث افزایش سرعت انجام محاسبات شما می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کنکو KK-402

از آنجا که ماشین حساب ساده کنکو KK-402 از نوع جیبی است، صفحه نمایش آن چندان بزرگ نیست. این نمایشگر قابلیت نمایش حداکثر 8 رقم را دارد و از این جهت بیشتر برای انجام محاسبات پایه ای و کار با اعداد کوچک مناسب است.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-402

ماشین حساب کنکو Kenko KK-402 دارای ابعاد 114*63*20 میلی متر و وزن فقط 40 گرم است و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید! بنابراین اگر در طی کسب و کار روزانه خود به یک محاسبه فوری و اضطراری نیاز پیدا کردید، این ماشین حساب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

منبع تغذیه ماشین حساب جیبی کنکو KK-402 یک عدد باتری قلمی است. این ماشین حساب اگر برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این صورت در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-402

ماشین حساب ساده کوچک کنکو KK-402 با توجه به قیمتی که دارد، از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی کارایی خواهد داشت. دکمه های این ماشین حساب به نسبت ابعاد کلی دستگاه دارای اندازه مناسبی هستند. اما فاصله آنها از یکدیگر زیاد نیست و در هنگام وارد کردن ارقام و کار با آنها باید دقت بالایی داشته باشید.

در مجموع اگر به دنبال یک ماشین حساب کار راه انداز و ارزان قیمت هستید، ماشین حساب کنکو KK-402 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب و همچنین نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-402





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی