کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سوئیچ کی وی ام 4 پورت دی لینک DKVM-4U

نوع پورت: VGA ،USB
تعداد پورت: 4 پورت
تعداد کامپیوترهای متصل: 4 کامپیوتر به صورت همزمان

معرفی سوئیچ 4 پورت دی لینک DKVM-4U

سوئیچ KVM یکی از تجهیزات پرکاربرد شبکه است که با استفاده از آن می توانید یک مانیتور، ماوس و کیبورد را به صورت هم زمان به چند کامپیوتر مختلف متصل کنید. کاربرد اصلی این نوع سوئیچ زمانی است که قصد کنترل یک یا چند کامپیوتر را از طریق یک کامپیوتر مرکزی یا سرور دارید.

معرفی سوئیچ 4 پورت دی لینک DKVM-4U

کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U یکی از همین سوئیچ ها می باشد که قابلیت اتصال به چهار کامپیوتر را به صورت هم زمان دارد. در واقع شما می توانید یک ماوس، کیبورد و مانیتور را به پورت های این سوئیچ متصل کرده و از آنها برای کنترل 4 کامپیوتر مختلف بهره ببرید.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ D-Link DKVM-4U

سوئیچ4 پورت D-Link DKVM-4U از مانیتورهای VGA و SVGA پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید از آن برای کار با انواع مانیتورهای معمولی و دارای رزولوشن بالا (حداکثر 2048*1536 پیکسل) استفاده نمایید. همچنین برای اتصال ماوس و کیبورد به این سوئیچ KVM، باید از پورت USB تعبیه شده بر روی آن بهره ببرید.

از جمله قابلیت های سوئیچ کی وی ام 4 پورت دی لینک DKVM-4U باید به اسکن اتوماتیک کامپیوترهای متصل به آن در هر 10 ثانیه اشاره کرد که به خطایابی راحت تر مشکلات احتمالی کمک زیادی می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ D-Link DKVM-4U

استفاده از کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U باعث کاهش چشمگیر هزینه های شما می شود. چرا که از طریق آن نیازی به تهیه مانیتور، ماوس و کیبورد برای تک تک کامپیوترهای موجود در شبکه ندارید. همچنین این سوئیچ برای استفاده در محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه اند بسیار مناسب است.

برای جابجایی میان کامپیوترهای متصل به سوئیچ KVM دی لینک DKVM-4U تنها کافی است تا دکمه تعبیه شده برای این کار را بر روی بدنه سوئیچ فشار دهید! ضمن اینکه این سوئیچ به 4 چراغ LED مجهز است که شما را از وضعیت اتصال کامپیوترها به آن آگاه می کنند. مشاهده می کنید که کار با کی وی ام سوئیچ دی لینک DKVM-4U بسیار آسان است و مشکل خاصی در حین استفاده از آن نخواهید داشت.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ D-Link DKVM-4U

کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U

مورد دیگری که در رابطه با کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U باید به آن اشاره کنیم، مصرف انرژی پایین آن است که باعث کاهش هزینه های شما می شود. همچنین این سوئیچ دی لینک با سیستم عامل های ویندوز 98، ME، NT، 2000، XP و NT 2003 و همچنین سیستم عامل لینوکس Red Hat سازگار است.

در رابطه با سوئیچ کی وی ام مدل D-Link DKVM-4U باید به این نکته هم اشاره کنیم که دکمه های NUM LOCK، CAPS LOCK و SCROLL LOCK موجود بر روی کیبورد، برای هر کامپیوتر به صورت جداگانه و اتوماتیک فراخوانی می شوند. ضمن اینکه در صورت جدا کردن کامپیوتر از این سوئیچ، در عملکرد کلی کامپیوتر اختلالی ایجاد نمی شود و می توانید با اتصال مانیتور، ماوس و کیبورد جداگانه، از آن به عنوان یک کامپیوتر مستقل استفاده نمایید.

کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U

سوئیچ KVM دی لینک DKVM-4U یکی از سوئیچ های خوش ساخت و دارای طول عمر بالاست که به خوبی به شما در مدیریت کامپیوترهای موجود در شبکه کمک می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت کی وی ام سوئیچ و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

کی وی ام سوئیچ 4 پورت D-Link DKVM-4U





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی