کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا ریمکس P-14

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: 
هدفون، ضبط ماشین، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر

اگر به دنبال یک کابل انتقال صدا با دوام، مستحکم و خوش ساخت هستید، کابل AUX ریمکس P-14 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! این کابل صدا با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و گوش دادن به موسیقی را برای شما لذت بخش تر از قبل می کند!

اگر به گوش دادن به موسیقی در فعالیت های روزمره خود عادت دارید، حتماً تا به حال از کابل AUX استفاده کرده اید. احتمالاً برایتان پیش آمده که به دلیل نامرغوب بودن، کابل پس از مدتی کوتاه کیفیت خود را از دست داده و مجبور به صرف هزینه مجدد برای خرید یک کابل صدای دیگر شده باشید! برای اینکه با چنین دردسرهایی مواجه نشوید، کابل صدای ریمکس P-14 می تواند به شما کمک زیادی بکند!

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 به یک روکش پلاستیکی مقاوم مجهز است و از این جهت خیالتان بابت دوام بالای کابل در برابر آسیب هایی مانند پاره شدن، کشیدگی، خمیدگی یا قطعی رشته های داخلی کاملاً راحت خواهد بود. همچنین این روکش مقاومت بالایی به کابل در برابر گره خوردن و در هم پیچیدن بخشیده و استفاده از آن را در محیط های گوناگون راحت می کند.

کیفیت صدا در هنگام پخش تا حد زیادی به مرغوبیت جنس کابل مورد استفاده شما بستگی دارد. در ساخت کابل انتقال صدا ریمکس P-14 از رشته های سیمی با کیفیت بهره برده شده و از این جهت صدا با سرعت و کیفیتی عالی میان دو دستگام منتقل می شود. پس اگر از خش خش کردن صدا یا وضوح پایین آن در حین گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان خسته شده اید، کابل AUX مدل Remax P-14 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود!

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر

 

کابل آ یو ایکس ریمکس P-14 دارای طول یک متر بوده و رابط های آن در هر دو سمت از نوع پورت 3.5 میلی متری است. پس این کابل برای اتصال انواع گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر و لپ تاپ به دستگاه پخش صوتی خودرو، هدفون، اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل، تلویزیون هوشمند، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال، کامپیوتر و... قابل استفاده خواهد بود.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر، طراحی 90 درجه یکی از کانکتورهای آن است که باعث اتصال راحت تر آن به دستگاه می شود. همچنین محل اتصال کابل به کانکتورها در یک سمت با روکش فنری فلزی و در سمت دیگر با روکش پلاستیکی محافظت می شود که باعث بالا رفتن دوام و طول عمر کابل می شود.

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر

برای خرید کابل انتقال صدا با بهترین قیمت بازار با شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با دریافت قیمت کابل AUX ریمکس P-14 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند.

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-14 طول 1 متر





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی