دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 6200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620

این روزها در بسیاری از همایش ها و کنفرانس های مهم از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب به مخاطبان استفاده می شود. اگر قصد برگزاری چنین جلساتی را دارید، باید در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد استفاده خود دقت بالایی داشته باشید! چرا که اگر ویدئو پروژکتور از کیفیت مطلوبی در نمایش تصاویر برخوردار نباشد، مطالب مورد نظر شما به خوبی به مخاطبان منتقل نمی شود!

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور با کیفیت برای استفاده در چنین شرایطی هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود! این ویدیو پروژکتور علاوه بر استفاده در سالن های همایش، کنفرانس و سخنرانی برای استفاده در نمایشگاه ها، موزه ها، سالن های سینما و تئاتر و محیط های تجاری و تبلیغاتی نیز قابل استفاده می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW620

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620B/W یک ویدئو پروژکتور لیزری است و از یک پنل DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. لیزری بودن این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic باعث پایین بودن هزینه های نگهداری آن شده است؛ به طوری که تا 20 هزار ساعت در حالت استفاده با روشنایی عادی و 24 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی (اکو) نیازی به تعمیر یا سرویس منبع پخش لیزری آن پیدا نخواهید کرد.

این ویژگی کاربرد دیگری هم دارد و به شما اجازه می دهد تا از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620 بتوانید برای نمایش مداوم تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته استفاده کنید. بنابراین این ویدئو پروژکتور برای استفاده در محیط های تجاری و تبلیغاتی که به نمایش تصاویر به صورت مدام در آنها نیاز است، انتخابی ایده آل محسوب می شود. چنانچه در زمینه استفاده از دیتا پروژکتور در حالت اکو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، مقاله «انواع حالت های Eco Mode در ویدئو پروژکتور» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW620

در مورد کیفیت تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW620 باید گفت که این دیتا پروژکتور دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل و نسبت کنتراست 10000:1 است و تصاویر را با کیفیتی مناسب در ابعاد بزرگ (50 تا 600 اینچ) به نمایش درمی آورد. ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW620 توانایی بالایی در نمایش سایه روشن ها و رنگ های موجود در تصاویر به صورت زنده، طبیعی و شفاف دارد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند خوانا نبودن متن ها، پیکسل پیکسل شدن تصاویر و کندی در نمایش مواجه نخواهید شد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW620

 انسی لومن یا شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور مدل PT-RW620 برابر با 6200 لومن است و میزان درخشندگی و شفافیت تصاویر آن تضمین شده می باشد. این میزان روشنایی امکان استفاده از ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620 در مکان های روشن و پُر نور را نیز برای شما ایجاد می کند و می توانید در محیط های مختلف از تصاویر درخشان این ویدئو پروژکتور بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620

از آنجا که دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620 به قابلیت نصب و نمایش 360 درجه ای مجهز است، در نصب و راه اندازی آن مشکلی نخواهید داشت. ضمن اینکه لنز به کار رفته در این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت زوم و فوکوس برقی است و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را برای شما بسیار آسان می کند.

بر روی بدنه ویدیو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620 پورت های ارتباطی به روز و تقریباً کاملی تعبیه شده که برای اتصال دستگاه های دیگر به ویدئو پروژکتور مورد استفاده قرار می گیرند. از طریق این پورت ها می توانید انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو و ویدئو پروژکتورهای دیگر (جهت نمایش هم زمان) به این ویدئو پروجکشن متصل نمایید. ضمن اینکه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620 از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و دسترسی و کار با آن از طریق چند دستگاه به صورت هم زمان امکان پذیر می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620

ویدئو پروژکتور تحت شبکه پاناسونیک Panasonic PT-RW620 با فناوری DIGITAL LINK سازگار است که از جمله فناوری های جدید و پرکاربرد در زمینه اتصال دو دستگاه به یکدیگر محسوب می شود. این فناوری این امکان را ایجاد می کند تا صدا و تصویر را به صورت هم زمان بتوان از طریق یک کابل ساده از دستگاه پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کرد. از این جهت هزینه های شما به شکل قابل توجهی کاسته می شود و به راحتی می توانید دستگاه مورد نظرتان را به دیتا پروژکتور متصل کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620

ویدیو پروژکتور لیزری  پاناسونیک PT-RW620 در دو رنگ مشکی با مدل PT-RW620B و سفید با مدل PT-RW620W ارائه شده است. چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه باقیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonicو نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-RW620 را به شما ارائه دهند. همچنین چنانچه سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب راهنمایی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی