پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M528f

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 45 برگ یک رو و 36 تصویر در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M528f

امروزه استفاده از پرینترهای چند کاره طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ چرا که هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و هم قابلیت های چند دستگاه مختلف را به صورت یکجا به شما ارائه می دهد. پرینتر اچ پی HP M528f یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس بهره می برد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M528f

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f برای انجام پرینت و کپی سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو (در سایز A4)، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس قابل استفاده می باشد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط یک گزینه ایده آل محسوب می شود. برای آشنایی با ویژگی های این پرینتر با کیفیت و خوش ساخت با ما در ادامه متن همراه باشید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M528f

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M528f را کیفیت عالی آن در پرینت سیاه و سفید دانست. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi است و تصاویر و به خصوص متن های چاپ شده با آن از کیفیتی عالی برخوردارند. همچنین چاپگر لیزری چند کاره HP M528f توانایی بالایی در تهیه کپی از اسناد اداری دارد و حتی کوچکترین جزئیات را نیز با وضوحی قابل قبول به روی کاغذ می آورد!

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M528f

توجه داشته باشید که چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی HP M528f قادر به انجام 150 هزار پرینت در ماه است و می توان بر روی کارهای نیمه سنگین روی آن حساب باز کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت HP از آن برای چاپ های متوالی در تعداد کم و بین 2000 تا 7500 برگ استفاده کنید.

یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک پرینتر لیزری سرعت چاپ آن است. شرایطی را تصور کنید که نیاز به چاپ های فوری دارید اما به دلیل سرعت پایین پرینتر با دردسر مواجه شده اید! پرینتر چند کاره لیزری HP M528ff یک راه حل مناسب برای چنین شرایطی است؛ چرا که از سرعت کپی یا پرینت 45 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 36 تصویر در دقیقه در حالت دو رو برخوردار بوده و به خوبی انتظارات شما در انجام چاپ سریع را برآورده می سازد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M528f

یکی از قابلیت های کاربردی پرینتر لیزری اچ پی مدل M528f سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و دستور چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید! در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و در هر موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید، می توانید با پرینتر خود کار کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود. این پرینتر از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و برای کسب و کارهای گروهی و تیمی بسیار مناسب است. چرا که این امکان را برای شما به وجود می آورد تا بتوانید به صورت هم زمان از طریق چند دستگاه مختلف به آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M528f

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP MFP M528f

پرینتر لیزری HP MFP M528f به یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 7500 برگ مجهز است و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. در صورت نیاز به تعویض تونر، می توانید از تونر کارتریج های سری HP 89A (با ظرفیت 5000 برگ)، HP 89X (با ظرفیت 10000 برگ) و HP 89Y (با ظرفیت 20000 برگ) نیز در این پرینتر استفاده کنید. این تونرها از جمله تونر کارتریج های با کیفیت شرکت اچ پی محسوب می شوند و خیال شما را بابت کیفیت عالی چاپ برطرف می کند. جهت خرید کارتریج اچ پی HP با سایت ایده برتر مراجعه کنید.

در حالت استاندارد چاپگر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. کاغذهای معولی در سایز A4، رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، پانچ شده، بازیافتی، پاکت نامه، لیبل، مقوای نازک و کاغذها و مدیاهای شفاف در این سینی ها قابل استفاده هستند. پرینتر لیزری مدل HP MFP M528f از سه سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر برای پیش بردن کارهایتان، می توانید آنها را به صورت جداگانه تهیه کرده و ظرفیت کلی کاغذ پرینتر خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f

پرینتر لیزری چند کاره اچ پی M528f برای تهیه اسکن به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی نیز کاربرد دارد و برای تهیه اسکن از اسناد و ذخیره فایل های خروجی در فرمت های JPG، PDF، TIFF و XPS می توان از آن بهره برد. همچنین این اسکنر توانایی ارسال فایل های اسکن شده به ایمیل، فولدر موجود در شبکه، سرور FTP و فکس را نیز دارد.

از پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f برای ارسال و دریافت فکس نیز استفاده کرد. از جمله ویژگی های این چاپگر اچ پی در زمینه ارسال فکس می توان به شماره گیری سریع تا 1000 شماره، ذخیره فکس های ارسالی و دریافتی تا 500 برگ و ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ اشاره کرد.

 

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f

 

مجهز بودن به صفحه نمایش 8 اینچی رنگی و تمام لمسی و سخت افزار قدرتمند بخش دیگری از ویژگی های چاپگر لیزری اچ پی HP MFP M528f است که باعث استفاده راحت تر از این پرینتر شده است. به صورتی که در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نمی شوید. در جمع بندی پرینتر چند کاره لیزری اچ پی HP M528f می توان گفت که از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و برای مصارف اداری یکی از ایده آل ترین گزینه هاست.

برای دریافت قیمت چاپگر چند کاره لیزری اچ پی HP M528f و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M528f





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 18 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی