ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو  FC 100-V

تعداد ارقام:  10 رقم اصلی + 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FC 100-V

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V یکی از ایده آل ترین ماشین حساب ها برای انجام محاسبات مالی است و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می کند! پس اگر قصد خرید ماشین حساب حرفه ای برای انجام محاسبات مالی را دارید، این ماشین حساب برای شما انتخاب ایده آلی است.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FC 100-V

 

ماشین حساب مهندسی کاسیو FC 100-V در ابعاد 161 * 80 * 13.7 میلی متر و وزن 110 گرم ارائه شده و برای حمل و جابجایی آن از منزل به محل کار یا بالعکس کار سختی پیش رو نخواهید داشت. اینماشین حساب دارای یک صفحه نمایش 4 خطی از نوع نقطه ماتریسی است که قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را داراست.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FC 100-V

ماشین حساب حسابداری کاسیو مدل FC 100-V دارای دکمه های SMPL (محاسبه بهره ساده)، CMPD (محاسبه بهره ترکیبی در دوره پرداخت با در نظر گرفتن مقدار پیش پرداخت و بهره آتی)، CASH (محاسبه نقدینگی با استفاده از روش های ارزش ویژه موجود، نرخ داخلی بازگشت و دوره بازپرداخت)، AMRT (محاسبه هزینه استهلاک و مقدار قابل پرداخت به ازای هر ماه)، COMP (انجام محاسبات به صورت استاندارد و معمولی) و STAT (انجام محاسبات آماری مانند رگرسیون و انحراف معیار) می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FC 100-V

علاوه بر این با استفاده از ماشین حساب حرفه ای حسابداری کاسیو FC 100-V قادر به تبدیل نرخ بهره اسمی و بهره مؤثر (با دکمه CNVR)، محاسبه هزینه، قیمت فروش یا حاشیه سود (با دکمه COST)، انجام محاسبات براساس روز و تاریخ (با دکمه DAYS)، محاسبه استهلاک به صورت مستقیم با روش تراز کاهشی (با دکمه DEPR)، محاسبات اوراق قرضه و سود سالانه (با دکمه BOND) و محاسبه نقطه سر به سر در شش حالت مختلف (با دکمه BEVN) خواهید بود.

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V

بر روی صفحه کلید ماشین حساب حرفه ای کاسیو مدل Casio FC 100-V دو دکمه SHORTCUT 1 و SHORTCUT 2 تعبیه شده که امکان ایجاد میانبر را برای شما ایجاد می کنند. به این صورت که فرمول های پُر استفاده خود را می توانید در حافظه دستگاه ذخیره کرده و با فشردن این دکمه ها از آنها استفاده کنید. همچنین با فشردن دکمه SOLVE نتیجه محاسبات بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V

از دیگر امکاناتی که ماشین حساب مهندسی رومیزی کاسیو FC 100-V در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات مثلثاتی، کار با اعداد نمایی و محاسبه لگاریتم و کار با اعداد تصادفی اشاره کرد. انرژی مورد نیاز ماشین این ماشین حساب کاسیو از یک باتری قلمی (R03) تأمین می شود و این ماشین حساب برخلاف اکثر مدل های کاسیو به قابلیت تغذیه از نور محیط برخوردار نیست.

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V

سطح پنل جلویی ماشین حساب رومیزی کاسیو FC 100-V دارای روکشی فلزی است و از این جهت این ماشین حساب از مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی یا ضربه برخوردار است. همچنین دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و طول عمر بالایی دارند. همراه با ماشین حساب برای حسابداری کاسیو FC 100-V یک درپوش کشویی نیز ارائه می شود که از دستگاه در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V

برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع ماشین حساب حسابداری با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما در این زمینه یاری دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio FC 100-V





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 18 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی