مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایشگر تاچ 65 اینچ آی تری تاچ

رزولوشن: 3840*2160 پیکسل
ابعاد برد: 65 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ Excellence E1065 4K

شرکت i3-Technologies یکی از شرکت های جهانی و معتبر در زمینه تولید انواع تجهیزات آموزشی است که به خصوص مانیتورهای لمسی آن موسوم به مانیتورهای لمسی آی تری تاچ i3TOUCH طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. از جمله مانیتورهای تعاملی i3TOUCH سری E باید به مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و شرکتی، نمایشگاه ها و محیط های تجاری یک گزینه ایده آل به شمار می آید! در واقع این وسیله جایگزینی برای برد هوشمند، تخته وایت برد و ویدئو پروژکتور محسوب می شود و باعث کاهش چشمگیر هزینه شده است.

معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ Excellence E1065 4K

با استفاده از مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ Excellence E1065 4K دیگر نیازی به وایت برد، ویدئو پروژکتور و مشکلاتی مانند کابل کشی، تنظیم تصویر بر روی تخته یا نصب ویدئو پروژکتور ندارید و می توانید از جدیدترین فناوری های روز بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این محصول هم به صورت مستقل و هم به صورت کامپیوتر All-In-One قابل ارائه می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

مانیتور لمسی آی تری تاچ 65 اینچ i3TOUCH E1065 قابلیت تشخیص 20 لمس را به صورت هم زمان دارد و بالاترین دقت و سرعت در تشخیص نقاط لمس شده را به شما ارائه می دهد. بنابراین در یک کلاس آموزشی، چند دانش آموز به صورت هم زمان می توانند با این مانیتور تاچ تمرین کنند و مطالب مورد نظر را به صورتی تعاملی با شما در میان بگذارند! همچنین این ویژگی در جلسات اداری کاربرد بالایی دارد و به تیم ها اجازه کار مشارکتی بر روی یک مسأله را می دهد.

 

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

 

نکته قابل توجه در رابطه با نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH Excellence E1065 4K این است که برای کار با آن نیاز به ابزار یا تنظیمات خاصی نیست و از طریق انگشت، قلم یا هر شیء سخت دیگر می توانید مطالب مورد نظر خود را بر روی آن یادداشت کنید. از آنجا که در این نمایشگر تاچ از فناوری V-Sense استفاده شده، دقت و سرعت بالای این مانیتور لمسی حتی با وجود نشستن گرد و خاک یا لکه های چربی بر روی صفحه آن تضمین شده می باشد.

تاچ مانیتور آی تری تاچ 65 اینچ i3TOUCH E1065 تصاویری با کیفیت 4K را برای شما به ارمغان می آورد و در هنگام استفاده از آن می توانید از تصاویری شفاف، درخشان، دارای رنگ های طبیعی و سرزنده و کاملاً شارپ بهره مند شوید. ضمن اینکه میزان روشنایی این مانیتور لمسی کاملاً مناسب است و حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود.

 

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

 

از دیگر ویژگی های مانیتور 65 اینچ تاچ اسکرین i3TOUCH Excellence E1065 4K باید به ضد انعکاسی بودن آن اشاره کنیم که مانع از بازتاب تصاویر محیط بر روی آن می شود. همچنین این نمایشگر لمسی دارای زاویه دید 178 درجه ای است و در هر موقعیتی که نسبت به آن قرار داشته باشید، قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی آن خواهید بود.

علاوه بر کیفیت عالی تصاویر، مانیتور تاچ اسکرین 65 اینچ i3TOUCH E1065 صدایی با کیفیت را نیز از طریق دو اسپیکر داخلی 12 واتی خود به شما ارائه می دهد. این اسپیکرها از قابلیت پخش صدای استریو برخوردار بوده و در اتاق های نسبتاً بزرگ می توان بر روی قدرت صدای آنها حساب باز کرد.

مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

یکی از ویژگی های کاربردی صفحه نمایش لمسی آی تری تاچ i3TOUCH E1065 مجهز بودن آن به شیار OPS است که دارای آخرین نسخه ویندوز می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ گونه کابلی مانیتور لمسی خود را به یک کامپیوتر رومیزی بزرگ تبدیل نموده و با سیستم عامل ویندوز کار کنید! همچنین از این طریق دیگر نیازی به معطل ماندن برای لود سیستم عامل نخواهید داشت و به محض روشن کردن مانیتور، می توانید با آن کار کنید.

 

مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

 

مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K خود دارای سیستم عامل اندروید 5.1 است و همچنین با سیستم عامل های مک و لینوکس نیز سازگار می باشد. به این معنا که شما می توانید از طریق پورت های تعبیه شده بر روی بدنه این مانیتور (شامل پورت های HDMI، VGA و USB)، آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ هایی با سیستم عامل های مختلف متصل نمایید. به این ترتیب مانیتور لمسی 65 اینچ i3TOUCH E1065 در تمام محیط های آموزشی و کاری قابل استفاده می باشد. علاوه بر این، نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH E1065 به وای فای نیز مجهز است و اتصال انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای وای فای به صورت بدون سیم را برای شما امکان پذیر می کند.

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K طول عمر بالای آن است. به طوری که شما می توانید از آن به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته به طور مداوم در حالت روشن استفاده کنید. این ویژگی به خصوص برای استفاده از این پنل لمسی در نمایشگاه ها، پاساژها و محیط های تجاری کارایی بالایی دارد.

مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K

همان طور که مشاهده می کنید مانیتور تاچ ای تری تاچ 65 اینچی i3TOUCH E1065 از امکانات متعددی برخوردار است و نشاط و هیجان را با خود به کلاس آموزشی یا جلسات اداری شما می آورد! پس اگر از روش های سنتی و قدیمی در ارائه مطالب خسته شده اید و قصد استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز را دارید، این مانیتور تعاملی را مد نظر داشته باشید!

جهت دریافت قیمت نمایشگر تاچ اسکرین i3TOUCH Excellence E1065 4K و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع مانیتور صنعتی لمسی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربرد مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1065 4K





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 23 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی