تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 120*90 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 120*90

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: استیل رنگ شده

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

شرکت شیدکو را می توان یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع تجهیزات آموزشی دانست که محصولات آن همیشه از کیفیتی عالی در ساخت برخوردار بوده اند. تخته وایت بردهای سری تابا از جمله محصولات باکیفیت این شرکت محسوب می شود که این روزها در اغلب مراکز آموزشی و یا اتاق جلسات ادارات از آنها استفاده می شود. این وایت بردها دارای اندازه های مختلفی هستند که متناسب با ابعاد اتاق مورد استفاده، می توانید مناسب ترین سایز را از میان آنها انتخاب کنید. در ادامه به معرفی تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 90*120 سانتی متر خواهیم پرداخت.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

وایت برد شیدکو سری تابا سایز 90*120 سانتی متر دارای یک صفحه مغناطیسی می باشد که در ساخت آن از استیل رنگ شده استفاده شده است. این صفحه از چنان کیفیتی برخوردار است که نوشتن با ماژیک وایت برد را بر روی آن برای شما به عملی لذت بخش تبدیل می کند! همچنین پاک کردن مطالب از روی این تخته با روانیِ بالایی انجام می شود و با صرف کمترین انرژی هیچ گونه اثری از رد ماژیک بر روی آن باقی نخواهد ماند! ضمن اینکه با استفاده از مگنت های کریستالی شیدکو می توانید برگه های کاغذ را نیز بر روی صفحه این وایت برد بچسبانید.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

اطراف صفحه تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا را زهوارهای آلومینیومی آبکاری شده به رنگ نقره ای مات احاطه کرده است. این زهوارها از آلومینیوم درجه یک ساخته شده اند و استحکام و زیبایی خاصی به تخته بخشیده اند.

چهار گوشه تخته وایت برد تابا سایز 90*120 سانتی متر دارای اتصالات پلاستیکی دو تکه هستند که به صورت گرد و رنگی طراحی شده اند. این اتصالات از قابلیت مخفی کردن پیچ نصب برخوردارند و به شما در نصب راحت تر تخته کمک زیادی می کنند. به طور کلی نصب این وایت برد شیدکو به آسانی بر روی دیوار انجام می شود و شما قادر هستید تا متناسب با شرایط اتاق و نیاز خود، از آن به صورت افقی یا عمودی بهره ببرید. ضمن اینکه وایت برد سری تابا شیدکو سایز 90*120 سانتی متر به دو قلاب نصب رنگی نیز مجهز می باشد.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

یکی از مشکلاتی که وایت بردهای بی کیفیت اغلب با آن به مرور زمان مواجه می شوند تاب برداشتن آنها می باشد که به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب در ساخت آنها اتفاق می افتد. در پشت تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 90*120 سانتی متر از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ و در داخل آن از لایه های مشبک همراه با پرس گرم استفاده شده است. این نوع طراحی باعث دوام و استحکام بالای این وایت برد شده و حتی در شرایط محیطی سخت و مناطق مرطوب نیز می توان از طول عمر بالای آن اطمینان کامل داشت. پس در هر منطقه جغرافیایی از ایران که حضور دارید، با خیال راحت می توانید از این وایت برد خوش ساخت استفاده نمایید.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

 

با در نظر گرفتن تمام جوانب می توان گفت که تخته وایت برد تابا شیدکو در اندازه 90*120 سانتی متر یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در کلیه مراکز آموزشی و علمی کشور و ادارات می باشد. این وایت برد با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا و استفاده از رنگ های شاداب در ساخت آن، صفحه مغناطیسی فوق العاده با کیفیت و دوام و استحکام بالا توانسته به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

 

شما می توانید برای دریافت قیمت تخته وایت برد شیدکو 120*90 و همچنین نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی