تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 200*100 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 200X100

موقعیت نصب: روی پایه
جنس بدنه: پشت تابلو دارای صفحه فلزی، زهوارهای آلومینیومی اکستروژنی، پایه از جنس فلز
جنس رویه: پارچه مخملی ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

تابلو اعلانات یکی از پرکاربردترین تجهیزات در مراکز آموزشی، اداری و ورودی آپارتمان ها و مراکز آموزشی محسوب می شود. انواع مختلفی از تابلوهای اعلانات در بازار موجود است که هر یک متناسب با اندازه و کیفیت ساختشان، دارای قیمت های مختلفی هستند. در انتخاب تابلو اعلانات دقت بالایی داشته باشید؛ چرا که اگر از نوع نامرغوب باشد، پس از مدت کوتاهی استفاده از آن کیفیت خود را از دست می دهد و ناچار به صرف هزینه مجدد برای تعویض تابلو اعلانات خواهید شد! برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، ما به شما استفاده از تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 100*200 سانتی متر را پیشنهاد می کنیم!

برد اعلانات 100*200 شیدکو سایز که از انواع تجهیزات آموزشی به شمار می رود، با توجه به سایز بزرگی که دارد در مکان های دارای مراجعه کننده زیاد کارایی بالایی دارد و فضای مناسبی را برای نصب انواع اعلامیه و اطلاعیه در اندازه های مختلف برای شما فراهم می آورد. سطح صفحه این تابلو اعلانات با پارچه مخملی ضد آفتاب پوشانده شده و نفوذ سوزن یا پونز به آن به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد.

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

یکی از مهم ترین مشخصه های تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 100*200 سانتی متر مجهز بودن آن به پایه های چرخ دار می باشد که شما را از مشکلات نصب تابلو بر روی دیوار نجات می دهد! شما می توانید تابلوی خود را بر روی این پایه ها قرار داده و به آسانی در صورت نیاز آن را جابجا نمایید. ضمن اینکه پایه های این تابلو اعلانات دارای ترمز نیز هستند و تابلو را به طور محکم در حالت ثابت نگه می دارند.

پایه های برد اعلانات شیدکو سایز2 در 1 از جنس فلز می باشند و با پوششی از رنگ الکترواستاتیک در برابر آسیب های احتمالی محافظت می شوند. به همین دلیل این پایه ها در برابر خراشیدگی و خط و خش مقاومت بالایی دارند. همچنین پروفیل رابط میان این پایه ها قابلیت تنظیم را نیز دارد و به شما این امکان را می دهد تا از تخته های در سایزهای مختلف بر روی آن بتوانید استفاده نمایید.

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

در اطراف صفحه تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 100*200 سانتی متر از زهوارها و قاب اکستروژنی استفاده شده که از آلومینیوم درجه یک ساخته شده اند. در محل تلاقی این زهوارها در گوشه های تابلو نیز اتصالات پلاستیکی به کار رفته اند که باعث مقاوم تر شدن چارچوب تابلو و زیبایی آن می شوند. نکته قابل ذکر در رابطه با قاب تابلو اعلانات پایه متحرک شیدکو سایز 100*200 سانتی متر این است که این قاب به صورت ریلی طراحی شده و امکان نصب شیشه به عنوان درب را برای شما ایجاد کرده است. با نصب درب شیشه ای می توانید از اعلامیه های نصب بر روی تابلو در برابر آسیب های محیطی و کنده شدن آنها جلوگیری نمایید. البته لازم به ذکر است که این کالا فاقد شیشه است و متناسب با نیاز خود باید شیشه را به صورت جداگانه بر روی آن نصب نمایید. همراه با این تابلو اعلانات یک قفل کلید دار نیز ارائه می شود. با استفاده از این قفل می توانید اعلامیه ها و اطلاعیه های نصب شده بر روی تابلو را از دسترس دیگران محفوظ نگه دارید.

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

مورد دیگری که در رابطه با برد اعلانات پایه دار شیدکو سایز 100*200 سانتی متر باید به آن اشاره کنیم، استفاده از ورق فلزی ضد زنگ در پشت آن می باشد که مقاومت و دوام بالایی به تابلو حتی در مناطق پر باران و دارای رطوبت زیاد بخشیده است. به طور کلی این تابلو اعلانات حتی در شرایط محیطی سخت نیز دارای طول عمر بالایی خواهد بود و در هر منطقه ای از ایران با هر شرایط آب و هوایی که حضور دارید، با خیالی آسوده بابت دوام بالای آن می توانید از این تابلو اعلاتات قفل دار بهره ببرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت تابلو اعلانات پایه دار شیدکو 100*200 و همچنین نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس و دانشگاه ها با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 200*100 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی