اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت HV-SK539BT

رنگ: مشکی، نقره ای
رابط اتصال: بلوتوث، AUX
طول عمر باتری : 5 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK539BT

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT یکی از انواع اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، انتظارات علاقه مندان به موسیقی را به خوبی برآورده می کند. شاید برایتان پیش آمده که در یک مهمانی خانوادگی یا جمع دوستانه قصد پخش آهنگ های دلخواهتان را داشته اید اما به دلیل کیفیت پایین اسپیکر خاطره چندان خوبی از آن مهمانی برایتان به جا نمانده باشد! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK539BT یک راه حل مطمئن برای شما خواهد بود.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK539BT

 

اگر طراحی ظاهری و خاص بودن اسپیکر در کنار قدرت پخش آن برایتان اهمیت دارد، اسپیکر هویت مدل Havit HV-SK539BT برای شما ساخته شده است! این اسپیکر قابل حمل به صورت استوانه ای طراحی شده و قسمت میانه بدنه را فضای خالی تشکیل می دهد! دور تا دور این فضای خالی را لامپ های LED شامل می شوند. این لامپ ها در هنگام پخش موسیقی روشن شده و یک نورپردازی جذاب و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند! اسپیکر استوانه ای هویت Havit HV-SK539BT قابلیت نورپردازی در چند رنگ مختلف و تغییر رنگ متناسب با ریتم موسیقی در حال پخش را دارد و اوج هیجان و لذت را به شما هدیه می دهد!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK539BT

 

اسپیکر چراغ دار هویت Havit HV-SK539BT دارای وزن 1.2 کیلوگرم و ابعاد 225 * 92 میلی متر می باشد. شاید وزن و ابعاد این اسپیکر در نگاه اول برای یک اسپیکر قابل حمل کمی زیاد به نظر برسد، اما با توجه به بندی که در قسمت بالایی بدنه آن تعبیه شده برای حمل و جابجایی این دستگاه کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK539BT

اسپیکر پرتابل هویت HV-SK539BT دارای دو درایور، هریک با توان خروجی 5 وات است و در مجموع توان خروجی 10 واتی را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توانید از قدرت و کیفیت صدای ارائه شده توسط آن اطمینان داشته باشید. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین قدرت صدا، از این اسپیکر در اتاق های دارای ابعاد متوسط استفاده کنید.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK539BT

 

همان طور که اشاره شد، اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK539BT از نوع بلوتوثی است و به همین دلیل به صورت بدون سیم قابل اتصال به دستگاه های دیگر می باشد. بلوتوث به کار رفته در این اسپیکر از نسخه 2.1 است و شما می توانید آن را به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل نمایید. در هنگام اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث اسپیکر و دستگاه مورد نظرتان توجه داشته باشید تا در حین پخش موسیقی با قطع و وصل شدن و تأخیر در پخش مواجه نشوید. همچنین حداکثر بُرد اسپیکر بلوتوث دار هویت HV-SK539BT برابر با 10 متر است و برای برقرار ماندن اتصال، فاصله آن با دستگاه دیگر نباید از این مقدار بیشتر شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK539BT

 

اگر شرایط استفاده از بلوتوث برای شما مهیا نبود، به آسانی از طریق یک کابل AUX می توانید اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT را به دستگاه های دیگر اتصال دهید. این اسپیکر به جک 3.5 میلی متری مجهز است و به تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا از طریق کابل قابل اتصال می باشد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میکروفون داخلی اسپیکر قابل حمل بی سیم هویت HV-SK539BT است. از طریق این میکروفون می توانید در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر و موبایل، به تماس های دریافتی بر روی گوشی پاسخ دهید و به مکالمه تلفنی بپردازید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT

یکی از مشخصه های مهم اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت Havit HV-SK539BT مجهز بودن آن به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است. شارژ کامل این باتری برای 5 ساعت پخش مداوم موسیقی کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که در صورت نورپردازی، مصرف باتری این اسپیکر بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که باتری اسپیکر بلوتوثی بی سیم هویت مدل Havit HV-SK539BT برای شارژ شدن به 3 تا 5 ساعت زمان نیاز دارد و برای این منظور باید از پورت microUSB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT

 

میزان شارژدهی باتری اسپیکر قابل حمل وایرلس هویت Havit HV-SK539BT به اندازه ای مناسب است که در صورت نیاز قادر هستید تا گوشی خود را نیز با آن شارژ کنید! این اسپیکر دارای یک پورت خروجی USB می باشد و به شما اجازه می دهد تا از آن در نقش یک پاوربانک بهره ببرید!

در مجموع اسپیکر بلوتوثی هویت HV-SK539BT انتخاب مناسبی برای علاقه مندان موسیقی به شمار می رود و با ویژگی هایی مانند امکان نورپردازی در رنگ های مختلف، استفاده در قالب پاوربانک، توان خروجی مطلوب و قدرت صدای مناسب به اسپیکری محبوب در میان کاربران تبدیل شده است.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT

 

شرکت ایده برتر پارسیان اسپیکر بلوتوث بی سیم HV-SK539BT را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای خرید این اسپیکر و اطلاع از قیمت لوازم جانبی کامپیوتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین چنانچه پیش از این از اسپیکر بلوتوثی هویت HV-SK539BT استفاده کرده اید، مزایا و معایب آن از نگاه خودتان را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کاربران دیگر بتوانند از آنها برای انتخاب اسپیکر مدنظرشان بهره ببرند.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK539BT





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی