تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 200*100 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 100x200

موقعیت نصب: دیواری

جنس بدنه: قاب اکستروژنی، استفاده از ورق ضخیم ضد آب در پشت تابلو

جنس رویه: پارچه مخملی ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

تابلو اعلانات شیدکو در اندازه 200*100 سانتی متر را می توان یکی از ایده آل ترین انتخاب ها به عنوان تجهیزات آموزشی برای استفاده در انواع مراکز آموزشی و اداری دانست! این تابلو اعلانات که از جمله محصولات شرکت ایرانی و خوشنام شیدکو به حساب می آید، با توجه به ابعاد بزرگی که دارد در اغلب دانشگاه ها، شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها، محیط های تجاری، بیمارستان ها و به طور کلی مراکزی با مراجعه کننده زیاد قابل استفاده می باشد.

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

انواع مختلفی از تابلو اعلانات در بازار موجود هستند که بسیاری از آنها از کیفیت کافی برخوردار نبوده و پس از مدتی استفاده کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. این امر به دلیل به کار بردن مواد اولیه نامرغوب در ساخت آنها است. اگر می خواهید تا با یک بار پرداخت هزینه برای خرید تابلو اعلانات، خود را برای مدتی طولانی از صرف هزینه مجدد برای تعویض آن بی نیاز کنید، برد اعلانات 200*100 شیدکو را مد نظر داشته باشید!

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

 تابلو اعلانات اداری شیدکو 200*100 دارای زهوارها و قابی اکستروژنی می باشد که در ساخت آن از آلومینیوم درجه یک استفاده شده است. این قاب، صفحه تابلو را با استحکامی عالی درون خود نگه داشته و به زیباتر شدن تابلو کمک زیادی کرده است. در گوشه های قاب تابلو اعلانات ساده شیدکو 2 در 1 از اتصالات پلاستیکی بهره برده شده که از قابلیت مخفی سازی پیچ نصب برخوردار می باشند.

مشخصات برد اعلانات 200*100 شیدکو

صفحه تابلو اعلانات 200*100 شیدکو دارای ضخامت 3.5 سانتی متر می باشد و سطح آن را پارچه مخملی ضد آفتاب پوشانده است. یکی از مشخصه های مهم صفحه این تابلو، نفوذ بسیار آسان سوزن و پونز به آن است که به شما اجازه می دهد تا با صرف کمترین میزان انرژی قادر به نصب انواع اعلامیه های کاغذی و مقوایی بر روی آن باشید.

تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 200*100 سانتی متر استفاده از ورقه ای ضخیم و ضد آب در پشت آن است. این ورقه استحکام و دوام بسیار بالایی به تابلو اعلانات بخشیده و حتی در شرایط محیطی سخت و پُرباران نیز از کیفیت آن کاسته نمی شود. پس در هر منطقه ای از ایران با هر شرایط آب و هوایی که حضور دارید، می توانید از تابلو اعلانات ساده شیدکو  بدون نگرانی بابت تأثیر آسیب های محیطی بر آن استفاده نمایید.

تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که برد اعلانات شیدکو سایز 200*100 سانتی متر  به آسانی بر روی دیوار انجام می شود و حتی افراد تازه کار نیز به آسانی قادر به انجام این کار خواهند بود.

برای دریافت قیمت تجهیزات آموزشی برای مدارس و اطلاع از نحوه خرید تابلو اعلانات شیدکو سایز 200*100 سانتی متر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با نصب این تابلو اعلانات پس از خرید به راهنمایی نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 200*100 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 1 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی