پاوربانک ریمکس Remax Kasy RPP-64 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک ریمکس Kasy RPP-64

وزن: 250 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: گوشی، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64

پاوربانک ریمکس Remax Kasy RPP-64 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از سری پاوربانک های فانتزی شرکت ریمکس می باشد که به شکل جعبه آبنبات طراحی شده است. این پاوربانک برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که علاوه بر ویژگی های فنی و میزان شارژدهی مطلوب، ظاهر پاوربانک نیز برایشان اهمیت زیادی دارد و به خاص و متفاوت بودن تجهیزات دیجیتال خود اهمیت زیادی می دهند!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64

 

ابعاد شارژر همراه ریمکس Kasy RPP-64 برابر با 116 * 72 * 30 و وزن برابر با 250 گرم است. از این جهت به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و در طول روز با خود به همراه داشته باشید. این پاور بانک که در دو رنگ صورتی و بنفش تیره ارائه شده، حس خوشایندی از استفاده از آن را برایتان به ارمغان می آورد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64

در کنار طراحی ظاهری جذاب و متفاوت، پاور بانک جیبی ریمکس Kasy RPP-64 از ظرفیت مناسبی برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون و دستگاه هایی مانند آنها برخوردار است. باتری به کار رفته در این پاوربانک شارژی از نوع لیتیوم پلیمری می باشد و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را در اختیار شما می گذارد. این میزان ظرفیت برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند متناسب با ظرفیت باتری آن کافی است.

 

 

شما می توانید باتری پاور بانک طرح دار ریمکس Remax Kasy RPP-64 را از طریق درگاه micro USB موجود بر روی بدنه آن شارژ نمایید. شدت جریان ورودی این پاوربانک برابر با 2.0 آمپر است و سرعت شارژ شدن قابل قبولی دارد. برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک، می توانید از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه شارژر همراه بهره ببرید.

پاوربانک ریمکس Remax Kasy RPP-64 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 پاوربانک ریمکس Remax Kasy RPP-64 با ظرفتیت 10000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB با شدت جریان 2.0 آمپر مجهز است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد. یکی از ویژگی های مهم این پاوربانک دو پورت، مجهز بودن آن به قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع است. در ساخت پاوربانک فست شارژ ریمکس مدل  Remax Kasy RPP-64 از فناوری Quick Charge 1.0 استفاده شده و در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی می توانید حساب ویژه ای بر روی آن باز کنید!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64

 

همراه با پاور بانک 10000 ریمکس مدل RPP-64 یک کابل micro USB نیز ارائه می شود که می توانید آن را در محفظه تعبیه شده در قسمت بالایی بدنه پاوربانک قرار دهید. این محفظه دارای درب نیز هست و به آسانی می توانید آن را با خود حمل نمایید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64

در مجموع پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس مدل Remax Kasy RPP-64 با طراحی ظاهری زیبا و فانتزی خود یک انتخاب ایده آل برای هدیه دادن محسوب می شود! همچنین می توانید بر روی سرعت و کیفیت شارژدهی آن به طور کامل حساب کنید. شما می توانید بهترین قیمت پاوربانک ریمکس Remax Kasy RPP-64 را از شرکت ایده برتر پارسیان بخواهید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را درباره قیمت و نحوه خرید پاور بانک با کیفیت و همچنین به طور کلی تر  لوازم جانبی موبایل راهنمایی کنند.

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس  Kasy RPP-64





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 2 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی