ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-1121

تعداد ارقام:  10 رقم
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-1121

ماشین حساب یکی از تجهیزات ضروری در بسیاری از کسب و کارها به حساب می آید که اگر از نوع با کیفیت و مرغوب آن نباشد، شما را با مشکلات زیادی مواجه می کند! به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید به انجام فوری یک سری از محاسبات نیاز دارید، اما به دلیل ابعاد کوچک و کیفیت بد دکمه های آن، مدام با خطا در هنگام وارد کردن ارقام مواجه می شوید! این ماشین حساب شرکت شارپ یک راه حل ایده آل برای چنین مشکلاتی است!

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-1121

 

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی می باشد که برای انجام محاسبات روزمره در اداره، مغازه یا فروشگاه طراحی شده است. این ماشین حساب دارای ابعاد 180 * 137 * 45 میلی متر و وزن 260 گرم است و می توان آن را بهترین ماشین حساب رومیزی موجود در بازار از لحاظ دوام و کیفیت ساخت دانست.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-1121

 

بدنه ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-1121 از پلاستیک سخت ساخته شده و در برابر ضربه، سقوط از ارتفاع کم، خراشیدگی یا وارد آمدن فشار و وزن زیاد کاملاً مقاوم است. بنابراین با صرف هزینه برای خرید این ماشین حساب، می توانید از آن برای سال های سال استفاده کنید.

صفحه نمایش ماشین حساب ساده شارپ EL-1121 از نوع لامپی است و قابلیت نمایش 10 رقم را دارد. این نمایشگر دارای ابعاد بزرگی می باشد و به صورت شیب دار طراحی شده است. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا راحت تر با ماشین حساب کار کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-1121

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121

با استفاده از ماشین حساب فروشگاهی مدل Sharp EL-1121 قادر خواهید بود تا محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و به محاسبه درصد بپردازید. همچنین این ماشین حساب به دکمه MU مجهز است که امکان محاسبه حاصل جمع اعداد با احتساب درصد را برای شما فراهم می آورد.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121 دارای چهار دکمه حافظه (M+، M-، RM و CM) می باشد. این دکمه ها که از جمله کاربردی ترین دکمه های ماشین حساب به شمار می آیند، ذخیره اعداد و نتایج محاسبات را در حافظه دستگاه برای شما امکان پذیر می کنند. با استفاده از این قابلیت می توانید از اعداد ذخیره شده در حافظه در محاسبات بعدی استفاده کنید و به این صورت سرعت انجام محاسباتتان را به شکلی قابل توجه افزایش دهید!

یکی دیگر از قابلیت های ماشین حساب رومیزی شارپ EL-1121 تغییر تعداد ارقام پس از ممیز، متناسب با نیازهای محاسباتی شما است. برای این منظور باید از سوئیچ تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه در قسمت پایین نمایشگر استفاده کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121

انرژی مورد نیاز ماشین حساب ساده رومیزی شارپ EL-1121 از چهار عدد باتری قلمی تأمین می شود. لازم به ذکر است که این ماشین حساب شارپ دارای قابلیت تغذیه از نور محیط نیست و ممکن است در صورت استفاده مداوم از آن، ناچار به تعویض باتری آن در فواصل زمانی کم شوید.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت ماشین حساب رومیزی شارپ Sharp هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در رابطه با خرید ماشین حساب ساده شارپ مدل Sharp EL-1121 را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-1121





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی