اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت HV-SK556BT

رنگ: طلایی، خاکستری، مشکی، نقره ای
رابط اتصال: بلوتوث و پورت microUSB
طول عمر باتری : 3 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK556BT

با اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT در هر جایی که حضور دارید، از گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان لذت ببرید! این اسپیکر قابل حمل از جمله محصولات بلوتوثی و با کیفیت شرکت هویت است که برای پخش موسیقی در سفر، گردش در طبیعت یا ورزش و پیاده روی در فضای باز گزینه بسیار ایده آلی به حساب می آید.

اسپیکر قابل حمل هویت مدل HAVIT HV-SK556BT دارای ابعاد 71.5 * 48.5 میلی متر و وزن فقط 175 گرم می باشد و به شکل دایره ای طراحی شده است. از این جهت مشکلی در حمل و جابجایی آن نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در کیف دستی، ساک ورزشی، کوله پشتی یا حتی در جیب خود گذاشته و در مکان های مختلف این اسپیکر را به همراه داشته باشید.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK556BT

 

در قسمت پایینی بدنه اسپیکر جیبی هویت HV-SK556BT دکمه های کنترلی شامل کم و زیاد کردن صدا، پاور و پاسخ دادن به تماس های تلفنی تعبیه شده است که دسترسی به آن بسیار آسان است. به طور کلی طراحی این اسپیکر به گونه ای است که استفاده از آن را برای شما بسیار راحت می کند.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK556BT

اسپیکر پرتابل هویت HV-SK556BT به بلوتوث نسخه 2.1 مجهز است و به صورت بی سیم به اکثر دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و... قابل اتصال می باشد. این اسپیکر از مقاومت بالایی در برابر نویزهای محیطی برخوردار بوده و در هنگام اتصال بلوتوثی صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. البته پیشنهاد می کنیم که برای اینکه به بالاترین کیفیت پخش موسیقی دست یابید، بهتر است از سازگار بودن نسخه بلوتوث اسپیکر و دستگاه متصل به آن اطمینان حاصل کنید. همچنین حداکثر برد اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT برابر با 10 متر است و برای اینکه ارتباط میان اسپیکر و دستگاه منبع پخش قطع نشود، فاصله بین آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK556BT

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی هویت HV-SK556BT پورت 3.5 میلی متری صدا نیز تعبیه شده و امکان اتصال آن با کابل AUX به دستگاه های دیگر وجود دارد. علاوه بر این، اسپیکر پرتابل بلوتوث هویت HV-SK556BT از کارت های حافظه micro SD نیز پشتیبانی می کند و پس از اتصال کارت حافظه به شیار موجود بر روی بدنه، قادر به پخش فایل های موسیقی بر روی آن خواهید بود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK556BT

انرژی مورد نیاز اسپیکر قابل حمل کوچک  هویت HV-SK556BT از باتری 500 میلی آمپر ساعتی داخلی آن تأمین می شود. شارژ کامل این باتری برای پخش مداوم موسیقی به مدت 3 ساعت کفایت می کند که برای اسپیکری با این ابعاد کوچک، کاملاً مطلوب به نظر می رسد. برای شارژ باتری این اسپیکر باید از پورت micro USBموجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که باتری اسپیکر قابل حمل بی سیم هویت HV-SK556BT برای شارژ شدن تنها به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد. یکی از ویژگی های این اسپیکر قابل حمل که باعث صرفه جویی در مصرف باتری آن می شود، خاموش شدن خودکار اسپیکر پس از 5 دقیقه بدون استفاده ماندن است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT

توان خروجی اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT برابر با 3 وات است و صدای ارائه شده توسط آن از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. به طوری که در استفاده اول از آن از قدرت صدایی که ارائه می دهد تعجب خواهید کرد!

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT

اسپیکر بلوتوث دار هویت HV-SK556BT به میکروفون داخلی نیز مجهز است و امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی بر روی گوشی را نیز به شما می دهد. برای این منظور این اسپیکر میکروفون دار باید به صورت بلوتوثی به گوشی متصل شده باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT

در مجموع اسپیکر استوانه ای هویت HV-SK556BT با ویژگی هایی مانند بدنه فلزی و مقاوم، کیفیت ساخت عالی، ابعاد کوچک و وزن سبک و قدرت پخش مطلوب یکی از ایده آل ترین اسپیکرهای قابل حمل برای طرفداران موسیقی به شمار می آید و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لوازم جانبی موبایلو نحوه خرید اسپیکر پرتابل بلوتوث هویت HV-SK556BT به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت HAVIT HV-SK556BT





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی