پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Pro M104w

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 22 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M104w

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w یکی از پرینترهای وایرلس اچ پی hp می باشد که برای مصارف شخصی یا استفاده در ادارات و شرکت های کوچک طراحی شده است. این پرینتر که در دسته پرینترهای لیزری جای دارد، امکان پرینت سیاه و سفید به صورت یک رو را به شما می دهد. از جمله ویژگی های مهم چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M104w می توان به کیفیت ساخت عالی بدنه، دوام و طول عمر بالا و پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت اچ پی اشاره کرد. اگر قصد خرید پرینتر لیزری تک کاره دارید، برای آشنایی با ویژگی های پرینتر تک کاره اچ پی  Pro M104wبا ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M104w

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M104w

شاید بتوان مهم ترین مشخصه پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M104w را مجهز بودن آن به وای فای داخلی دانست. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای وای فای را به صورت بدون سیم به این پرینتر اچ پی hp متصل نمایید و از مشکلات ناشی از سیم کشی و شبکه نجات پیدا کنید! به خصوص اگر با محدودیت فضا در منزل یا محل کار خود مواجه هستید، این ویژگی کاملا به کار شما خواهد آمد!

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M104w

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی Pro M104w به یک پورت USB 2.0 نیز مجهز است و قادر به تشخیص و چاپ فایل های موجود بر روی فلش مموری می باشد. همچنین از این پورت برای اتصال پرینتر از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ می توان بهره برد.

پرینتر وایرلس اچ پی مدل HP Pro M104w از سرویس های ارائه دهنده خدمات پرینت از راه دور مانند HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print پشتیبانی می کند. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر به کار پرینتر از طریق اینترنت خواهید بود. از این جهت دیگر نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، قادر به چاپ فایل های خود با آن خواهید بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M104w

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M104w می باشد. این پرینتر اولین خروجی را در عرض 7.3 ثانیه به شما ارائه می دهد و سرعت آن در حالت چاپ های متوالی بر روی برگه A4 به 22 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف خانگی و اداری در حجم کم بسیار مناسب بوده و توقعات شما را برآورده می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M104w

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M104w

سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت HP یکی دیگر از ویژگی های چاپگر لیزری اچ پی HP Pro M104w است. این پرینتر لیزری از تونر کارتریج های مشکی HP 18A (با ظرفیت چاپ 1400 برگ) و HP 19A (با ظرفیت چاپ 12000 برگ) پشتیبانی می کند. این تونر کارتریج ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تا آخرین قطره می توانید بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت چاپ از آنها استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M104w

سینی اصلی پرینتر لیزری HP Pro M104w دارای ظرفیت 150 برگ و سینی چند منظوره آن دارای ظرفیت 10 برگ است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، چرمی، زبر (دارای ناهمواری)، لیبل، مقوای نازک، کارت پستال و پاکت نامه در آن استفاده نمایید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w

رزولوشن چاپگر تک کاره اچ پی Pro M104w در بهترین حالت برابر با 600 x 600 dpi است و بیشتر برای چاپ متن های سیاه و سفید مناسب می باشد. البته شما می توانید از این چاپگر لیزری برای چاپ تصاویر با کیفیت معمولی نیز بهره ببرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w توان انجام 10000 چاپ در طول ماه را دارد و بهتر است تا از آن در حجم کاری کم استفاده شود. باید به این نکته اشاره کنیم که از جانب شرکت HP توصیه شده تا از این پرینتر لیزری تک کاره مشکی برای انجام 150 تا 1500 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سخت افزار به کار رفته در چاپگر لیزری تک کاره اچ پی Pro M104w است که شامل پردازنده 600 مگاهرتزی و حافظه 128 مگابایتی می شود. این سخت افزار برای مصارف شخصی و اداری کافی بوده و پرینتر به ندرت دچار هنگی یا کند شدن عملکرد می شود.

در مجموع چاپگر لیزری تک کاره اچ پی Pro M104w یک پرینتر ایده آل برای کاربران عادی است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری تک کاره به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M104w





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی