کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA771

طول کابل: 120 سانتی متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر

گوش دادن به موسیقی در خودرو به خصوص در شرایطی که در یک ترافیک سنگین گیر افتاده اید، می تواند یک مسکن برای تمدد اعصاب شما باشد! شما می توانید با استفاده از یک کابل AUX گوشی موبایلتان را به ضبط ماشین متصل کرده و موسیقی های موجود بر روی موبایل را در ماشین پخش کنید. اما اگر گوشی از ضبط ماشین فاصله زیادی داشته باشید، ممکن است در اتصال آنها به مشکل بخورید. به عنوان مثال اگر قصد اتصال گوشی یکی از سرنشینان عقب خودرو به ضبط را داشته باشید، کابل های AUX معمولی به کار شما نخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از کابل افزایش طول AUX دایو OFC TA771 یک راه حل ایده آل برای شما است!

کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر

کابل افزایش طول AUX دایو OFC TA771 دارای طول 120 سانتی متر است و در یک سمت به نَری و در سمت دیگر به مادگی 3.5 میلی متری صدا مجهز می باشد. بنابراین شما می توانید به راحتی یک کابل AUX معمولی را به این کابل متصل کرده و باعث افزایش طول آن شوید.

از کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر برای اتصال به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، MP3 پلیر، لپ تاپ، کامپیوتر، هدفون، استریوی خانگی، ضبط ماشین، اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی و... می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که رابط نَری این کابل انتقال صدا به صورت 90 درجه طراحی شده و اتصال آن به دستگاه های مختلف به آسانی انجام می شود.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر

 

از جمله ویژگی های کابل افزایش طول صدا 3.5 میلی متری دایو OFC TA771 باید به استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت رشته های سیمی داخلی و رابط های آن اشاره کرد. بنابراین در حین استفاده از این کابل خیالتان بابت عدم افت وضوح و سرعت عالی در انتقال صدا راحت خواهد بود. ضمن اینکه کابل افزایش طول صدای دایو OFC TA771 مقاومت بالایی در برابر تداخلات مغناطیسی و نویزها دارد و صدا را با همان کیفیت اولیه منتقل می کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم روکش خوش ساخت کابل افزایش طول آ یو ایکس دایو OFC TA771 است که مانع از صدمه دیدن آن در برابر آسیب های احتمالی مانند زیر پا افتادن، کشیده شدن یا خمیدگی می شود. به طوری که در صورت استفاده صحیح، این کابل برای مدتی طولانی نیازهای شما را در انتقال صدا برطرف خواهد کرد. پس اگر به دنبال یک کابل افزایش طول صدای با دوام و مقرون به صرفه هستید، کابل افزایش طول صدا دایو OFC TA771 یک گزینه ایده آل برای شما است.

کابل افزایش طول صدا Aux دایو Daiyo OFC TA771 طول 1.2 متر

جهت دریافت بهترین قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید کابل افزایش طول صدا Aux دایو OFC TA771 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 5 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی