پاوربانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک تسکو TP 875

وزن: 342 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 875

پاوربانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده به دنبال یک پاوربانک با کیفیت و دارای ظرفیت بالا هستند و در عین حال قصد پرداخت هزینه های سنگین را نیز ندارند! این پاور بانک با توجه به قیمتی که دارد، کیفیت و سرعتی عالی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد و به خوبی می توان بر روی آن برای شارژ گوشی موبایل و انواع دستگاه های دیجیتال همراه حساب باز کرد!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 875

 

یک راه حل مناسب برای کمبود شارژ باتری

شاید بتوان مهم ترین مشخصه شارژر همراه تسکو TP 875 را ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی آن دانست که برای چند بار شارژ کردن گوشی در طول روز کفایت می کند. پس اگر در فعالیت های روزانه زیاد با گوشی کار می کنید و مدام شارژ باتری موبایل شما تمام می شود، این پاوربانک کارایی زیادی برای شما خواهد داشت! لازم به ذکر است که از پاور بانک تسکو مدل TSCO TP 875 برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... می توان استفاده کرد.

 

یک راه حل مناسب برای کمبود شارژ باتری

 

زیبایی و کیفیت در طراحی

علاوه بر ظرفیت بالا، پاور بانک 20000 میلی آمپر تسکو TP 875 از کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد و دارای طول عمر بالایی است. بدنه این پاوربانک تسکو از لاستیک طبیعی ساخته شده و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند. از این جهت می توانید با خیالی راحت از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید. همچنین پاور بانک جیبی تسکو TP 875 با وزن 342 گرم عرضه شده که در مقایسه با دیگر پاوربانک های دارای ظرفیت بالا، می توان گفت که وزن بسیار مناسب و سبکی دارد. پس حمل و جابجایی آن برای شما کاملاً راحت خواهد بود.

 

زیبایی و کیفیت در طراحی

 

قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه

پاوربانک ضد آب تسکو TP 875 دارای دو پورت USB است که یکی از آنها دارای شدت جریان 1 آمپر و دیگری دارای شدت جریان 2.1 آمپر می باشد. به این ترتیب این پاوربانک برای شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان قابل استفاده است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما می توانید با استفاده از پورت 2.1 آمپری پاور بانک دو پورت تسکو TP 875 گوشی یا تبلت خود را با سرعت بالاتری شارژ نمایید.

 

قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه

 

پاوربانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

بر روی بدنه پاور بانک بیست هزار تسکو TP 875 چهار نشانگر LED تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع می کند. به منظور شارژ کردن باتری این پاوربانک، یک پورت micro USB برای آن در نظر گرفته شده که دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است. باتری پاوربانک تسکو TP 875 برای شارژ شدن به 9 تا 11 ساعت زمان نیاز دارد که برای پاوربانکی با این میزان ظرفیت بالا قابل قبول به نظر می رسد.

پاوربانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

جمع بندی

اگر اهل سفر و گردش های بیرون از شهر هستید، با به همراه داشتن پاوربانک تسکو 20000 میلی آمپری خیالتان بابت شارژ داشتن دائمی گوشی در طول سفر راحت خواهد بود! همچنین اگر به کار کردن با گوشی یا تبلت در طول روز عادت دارید و مدت زمان زیادی برای این کار وقت می گذارید، باز هم پاور بانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر مناسب شما خواهد بود! برای خرید پاوربانک و اطلاع از بهترین قیمت پاور بانک 20000 میلی آمپر تسکو در بازار از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر هرگونه سؤالی درباره ویژگی ها یا نحوه خرید این محصول داشتید، آنها را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما کمک کنند.

 

پاوربانک تسکو TSCO TP 875 با ظرفیت 20000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی