مانیتور لمسی 70 اینچ آی کیو تاچ IQTouch LE070MD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایشگر تاچ 70 اینچ آی کیو تاچ LE070MD

رزولوشن: 1080*1920 پیکسل
ابعاد برد: 70 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: قابلیت نوشتن با انگشت و قلم
کنتراست: 5000:1

معرفی مانیتور تاچ 70 اینچ آی کیو تاچ LE070MD

اگر از روش های قدیمی و سنتی آموزشی خسته شده اید و به دنبال پیش رفتن با تکنولوژی روز هستید، مانیتور لمسی 70 اینچ آی کیو تاچ IQTouch LE070MD انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این مانیتور لمسی را که محصول شرکت IQBoard است، می توان نسل جدید تجهیزات آموزشی دانست که به طور کامل شما را از گرین برد، وایت برد، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش بی نیاز می کند. برای آشنایی با مشخصات مانیتور تاچ 70 اینچ آی کیو تاچ LE070MD تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور تاچ 70 اینچ آی کیو تاچ LE070MD

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 70 اینچ IQTouch LE070MD

تصاویری شفاف، درخشان و با کیفیت

با استفاده از نمایشگر لمسی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD تجربه ای دلچسب را از برگزاری یک کلاس آموزشی تجربه کنید! این مانیتور لمسی تصاویری با کیفیت فول اچ دی Full HD به شما ارائه می دهد و جزئیات تصاویر را نیز با کیفیتی قابل قبول به نمایش در می آورد. همچنین شدت روشنایی این مانیتور و زاویه دید 178 درجه ای آن به اندازه ای است که تمامی دانش آموزان حاضر در کلاس به راحتی قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش خواهند بود.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست 5000:1 نمایشگر تاچ 70 اینچ IQTouch LE070MD است که باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصویر با عمق بیشتر و رنگ های روشن تر با شفافیت بالا به نمایش درآید. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی کاربرد زیادی دارد و باعث خواناتر شدن یادداشت های شما بر روی مانیتور لمسی می شود.

کاربری آسان و لذت بخش با سیستم عامل اندروید

مانیتور تاچ اسکرین 70 اینچ IQTouch LE070MD به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 5.1 است و همان طور که با تبلت خود کار می کنید، قادر به استفاده از این مانیتور لمسی (البته در ابعاد بسیار بزرگتر!) خواهید بود. این مانیتور لمسی اندرویدی مجهز به وای فای داخلی است و امکان جستجو در اینترنت، مرور صفحات وب و نصب نرم افزارهای مختلف را به شما می دهد. علاوه بر این از طریق وای فای قادر هستید تا انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دارای وای فای را به صورت وایرلس به مانیتور 70 اینچ تاچ اسکرین مدل IQTouch LE070MD متصل کنید و فایل های متنی و تصویری موجود بر روی آنها را بر روی مانیتور به نمایش در آورید.

مجهز بودن به پورت های ورودی و خروجی کامل

علاوه بر اتصال وایرلس، مانیتور لمسی IQTouch LE070MD از اتصال با سیم نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این مانیتور تاچ انواع پورت های ورودی و خروجی شامل HDMI، VGA، USB، LAN و... تعبیه شده و به آسانی از طریق کابل می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر متصل کرد. ضمن اینکه در صورت نیاز شما، امکان نصب OPS نیز بر روی این مانیتور وجود دارد.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 70 اینچ IQTouch LE070MD

مانیتور لمسی 70 اینچی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD

یادگیری را جذاب تر کنید

مانیتور لمسی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD از نوع چند کاربره است و قادر به تشخیص 10 نقطه لمس شده به صورت هم زمان می باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا محیط کلاس خود را جذاب تر کرده و به یادگیری بهتر دانش آموزانتان کمک کنید. به عنوان مثال چند دانش آموز در کنار یکدیگر می توانند بر روی یک مسأله مشترک کار کنند، مطالب مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش لمسی یادداشت کنند و از یادگیری مطالب درسی به صورت مدرن لذت ببرند!

بالاترین دقت در استفاده لمسی

با توجه به اینکه پنل مانیتور لمسی IQTouch LE070MD از تکنولوژی اینفرارد بهره می برد، از دقت و سرعتی عالی در تشخیص نقاط لمس شده برخوردار است و بلافاصله پس از لمس، واکنش مناسب را نشان می دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از انگشت و قلم بر روی این مانیتور مطالب خود را یادداشت کنید و بدون مشکلاتی مانند تأخیر در تشخیص نقاط لمس شده یا کند بودن عملکرد مانیتور، با آن کار نمایید.

یکی از ویژگی های کاربردی نمایشگر لمسی آی کیو تاچ 70 اینچی IQTouch LE070MD سازگاری آن با پلتفرم نرم افزاریِ آموزشی IQ V6.0 است که با استفاده از آن می توانید مانیتور لمسی خود را به یک برد هوشمند با امکانات بیشتر تبدیل کنید.

مانیتور لمسی 70 اینچی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD

جمع بندی

مانیتور لمسی 70 اینچی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD هر آنچه را که از یک وسیله مدرن و با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد و به بهبود کیفیت برگزاری کلاس شما کمک زیادی می کند. این مانیتور با اندازه 70 اینچی خود در کلاس های معمولی دارای ابعاد نسبتاً بزرگ قابل استفاده است و رضایت دانش آموزان و مدرس را به صورت هم زمان جلب می کند!

چنانچه قصد خرید نمایشگر تاچ اسکرین را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتور لمسی را به شما ارائه دهند. اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از مانیتور لمسی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آنها رسیدگی کنند.

 

مانیتور لمسی 70 اینچی آی کیو تاچ IQTouch LE070MD





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی