ماشین حساب شارپ Sharp EL-879L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-879L

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: نور و باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-879L

ماشین حساب EL-879L از سری ماشین حساب های ساده و جیبی شرکت شارپ می باشد که برای انجام محاسبات معمولی در فعالیت های روزمره طراحی شده است. پس اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و به دنبال یک دستگاه ارزان و با کیفیت هستید، ماشین حساب شارپ Sharp EL-879L می تواند تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-879L

یک همراه محاسبه گر

با توجه به ابعاد 100*72*10 میلی متری و وزن 50 گرمی ماشین حساب ساده شارپ EL-879L می توانید به آسانی این ماشین حساب را در جیب خود گذاشته و در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید. ماشین حساب جیبی شارپ EL-879L به یک قاب محافظ نیز مجهز می باشد و در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات مقاوم است.

این ماشین حساب ضد آب و گرد و غبار دارای امکانات پایه ای مانند انجام محاسبات با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و گرفتن جذر از اعداد است و به خوبی محاسبات روزمره شما را به پیش می برد. صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش 8 رقم را دارد که برای یک ماشین حساب جیبی مناسب به نظر می رسد.

یک همراه محاسبه گر

 

نتایج محاسبات را ذخیره کنید!

مجهز بودن به دکمه های M+، M- و R.CM یکی دیگر از مشخصات ماشین حساب شارپ  مدل EL-879L است. این دکمه ها به شما اجازه می دهند تا اعداد و نتایج محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. بنابراین با استفاده از دکمه های حافظه می توانید سرعت انجام محاسبات خود را تا حد زیادی بهبود دهید.

 

نتایج محاسبات را ذخیره کنید!

ماشين حساب شارپ Sharp EL-879L

یک محاسبه کننده کم مصرف

ماشین حساب ساده شارپ EL-879L به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. این ماشین حساب هم از باتری و هم از نور محیط تغذیه می کند؛ به این صورت که در مکان های روشن و در طول روز بدون نیاز به باتری عمل می کند و تنها در مواقع ضروری و محیط های تاریک از شارژ باتری آن استفاده می شود. از این جهت تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری ماشین حساب ساده کوچک شارپ EL-879L پیدا نخواهید کرد.

ماشين حساب شارپ Sharp EL-879L

جمع بندی

دکمه های ماشین حساب شارپ Sharp EL-879L بسیار نرم و راحت هستند و کار با آنها باعث احساس خستگی انگشتان شما نمی شود. فقط با توجه به ابعاد کوچک این ماشین حساب، دکمه های آن کمی کوچک هستند و در هنگام وارد کردن ارقام با آنها باید دقت بالایی داشته باشد.

یک محاسبه کننده کم مصرف

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب و همچنین نحوه خرید ماشین حساب جیبی شارپ را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به جع بندی نرسیده اید، سؤال خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

ماشين حساب شارپ Sharp EL-879L





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 12 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی