پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انکر A1109 PowerCore

وزن: 134 گرم

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر Anker A1109 PowerCore

این روزها گوشی هوشمند به جزئی از زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده و اکثر شما اوقات زیادی از روز خود را به کار با گوشی موبایلمی گذرانید. اما مسلماً هیچ یک از شما دوست ندارید که در هنگامی که بیرون از منزل هستید و به پریز برق هم دسترسی ندارید، شارژ  باتری گوشی تان تمام شود! به خصوص اگر منتظر یک تماس تلفنی مهم یا در حال انجام کاری ضروری مانند تراکنش بانکی باشید! برای اینکه از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی تان نجات یابید، ما به شما استفاده از پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر را پیشنهاد می کنیم!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر Anker A1109 PowerCore

 

طراحی ظاهری زیبا و بی نظیر

شارژر همراه انکر A1109 PowerCore دارای وزن فقط 134 گرم می باشد و به شکلی استوانه ای طراحی شده است. به همین دلیل به راحتی هرچه تمام تر می توانید آن را در جیب یا کیفتان بگذارید و در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! همچنین ابعاد این پاور بانکبرابر با 108*33*33 میلی متر است که حمل و جابجایی آن را برایتان بیش از پیش آسان می کند.

 

طراحی ظاهری زیبا و بی نظیر

 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر مشخصات فنی، ویژگی های ظاهری نیز برایتان اهمیت دارد، پاوربانک جیبی انکر A1109 PowerCore برای شما ساخته شده است! این پاوربانک دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی به شکل چراغ قوه است و در هنگام در دست گرفتن آن، حس خوشایندی را به شما منتقل می کند! بدنه این شارژر همراه از آلومینیوم ساخته شده و به مقاومت بالایی در برابر خط و خش، گرد و غبار، ضربه و سقوط از ارتفاع کم دارد.

 

طراحی ظاهری زیبا و بی نظیر

 

مناسب مصارف عادی و روزمره

ظرفیت باتری پاوربانک انکر A1109 PowerCore برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ گوشی در مصارف روزمره کفایت می کند. از این پاوربانک برای شارژ یک تا 2 بار گوشی هوشمند در طول روز (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) می توانید استفاده کنید. پاوربانک 5000 میلی آمپری انکر A1109 PowerCore برای شارژ هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تبلت نیز کارایی دارد که البته بهتر است از آن برای شارژ دستگاه های کم مصرف استفاده کنید.

 

مناسب مصارف عادی و روزمره

 

پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر

سرعت شار ژ خود را بالا ببرید!

پورت خروجی پاوربانک 5000 انکر A1109 PowerCore از نوع USB و با شدت جریان 2.0 آمپر است. توجه نمایید که این پاوربانک دارای یک پورت خروجی بوده و در هر لحظه قادر به شارژدهی به یک دستگاه می باشد. شدت جریان خروجی این پورت به اندازه ای است که می توان بر روی آن برای شارژ شدن سریع تر گوشی نسبت به پاوربانک های معمولی (1.0 آمپری) حساب باز کرد.

باتری به کار رفته در پاوربانک استوانه ای انکر A1109 PowerCore از نوع لیتیوم یونی است و برای شارژ کردن آن باید از طریق پورت micro USB اقدام کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و باتری پاوربانک را با سرعتی مطلوب شارژ می کند! بر روی بدنه پاوربانک تک پورت انکر A1109 PowerCore سه نشانگر LED نیز تعبیه شده اند و میزان تقریبی شارژ پاوربانک را به اطلاع شما می رسانند.

 

پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

حفظ امنیت در شارژدهی

این پاوربانک انکر 5000 از قابلیت های زیادی در هنگام شارژدهی برخوردار است که باعث می شود تا کیفیتی عالی در شارژ را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال این پاوربانک از دستگاه متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند تخلیه شارژ باتری، گرم شدن، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و نوسان ولتاژ و شدت جریان به طور کامل محافظت می کند و امنیت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین پاوربانک انکر مدل Anker A1109 PowerCore از قابلیت مدیریت شارژ هوشمند برخوردار است و متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن، شدت جریان را کنترل می کند. ضمن اینکه این پاوربانک از فناوری تشخیص میزان مقاومت کابل شارژ نیز بهره می برد و بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی را متناسب با نوع کابل متصل به آن ارائه می دهد.

 

حفظ امنیت در شارژدهی

 

جمع بندی

اگر در جستجوی یک پاوربانک زیبا، خوش ساخت، سبک و با کیفیت در شارژدهی هستید، پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 از قیمت و نحوه خرید پاوربانک مطلع شوید. همچنین چنانچه در انتخاب پاوربانک مد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما به کمک شما بیایند.

 

پاوربانک انکر Anker A1109 PowerCore با ظرفیت 5000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی