پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پلاتر اچ پی T1600 PostScript

قابلیت: چاپ

سایز چاپ: 36 اینچ

تکنولوژی چاپ: جوهر افشان حرارتی
سرعت چاپ: 19.3 ثانیه به ازای هر برگ A1
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ: 914 میلی متر

معرفی پلاتر HP DesignJet T1600 36-in PostScript

پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript یکی از انواع پلاترموجود در بازار است که برای کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ عریض هستند. این پلاتربرای چاپ نقشه های مهندسی و صنعتی، طراحی های گرافیکی، پوستر، بنرهای تبلیغاتی و مواردی از این دست انتخابی ایده آل به شمار می آید و در انواع دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و دفاتر تبلیغاتی کارایی دارد.

از جمله مشخصات پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet T1600 PostScriptمی توان به سرعت و کیفیت عالی در چاپ، پشتیبانی از کارتریج های مرغوب و قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

در اندازه دلخواه چاپ کنید

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی T1600

کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

اولین نکته ای که درباره پلاتر اچ پی HP T1600 باید به آن اشاره کرد، کیفیت عالی چاپ آن، هم در چاپ سیاه و سفید و هم رنگی اشاره کرد. رزولوشن این پلاتر اچ پی hpدر بهترین حالت برابر با 2400*1200 dpi است و حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی را با وضوح و کیفیتی عالی چاپ می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام چاپ نمودارها و نقشه های مهندسی کارایی بالایی دارد و خیال شما را بابت دقت و کیفیت موارد چاپ شده راحت می کند. لازم به ذکر است که پلاتر چاپ نقشه اچ پی HP T1600 قادر به چاپ با عرض حداکثر 36 اینچ (معادل با 914 میلی متر) است.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی T1600

 

سرعت مطلوب در کنار کیفیت عالی

پلاتر 36 اینچی اچ پی HP T1600 از لحاظ سرعت چاپ نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و برای چاپ یک برگ A1 به 19.3 ثانیه زمان نیاز دارد. به طور تقریبی سرعت چاپ این پلاتر برابر با 180 برگ A1 در ساعت است که مقدار کاملاً قابل قبولی برآورد می شود. از این جهت می توان بر روی پلاتر HP T1600 36-in برای انجام وظایف نسبتاً سنگین حساب باز کرد!

در اندازه دلخواه چاپ کنید

پلاتر اچ پی HP T1600 با سایز 36 اینچ هم قابلیت چاپ بر روی برگه های مجزا (چاپ شیت) و هم قابلیت چاپ بر روی رول های کاغذ (چاپ رول) را دارد که متناسب با نیازتان می توانید از این قابلیت ها بهره ببرید. توجه داشته باشید که در هنگام چاپ شیت می توانید از برگه های کاغذ در اندازه های A0 تا A4 برای چاپ استفاده کنید. همچنین در صورت استفاده از رول کاغذ، حداکثر قطر و وزن رول مورد استفاده شما نباید به ترتیب از 140 میلی متر و 11.9 کیلوگرم فراتر رود.

معرفی پلاتر HP DesignJet T1600 36-in PostScript

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی T1600

پشتیبانی از کارتریج های مرغوب

در پلاتر رنگی اچ پی HP T1600 از 6 کارتریج (شامل 2 کارتریج مشکی، یک کارتریج خاکستری و 3 کارتریج رنگی) از سری کارتریج های HP 730 استفاده شده است. این کارتریج ها در دو ظرفیت 130 میلی لیتری و 300 میلی لیتری موجود هستند و از جمله با کیفیت ترین کارتریج های اچ پی به شمار می آیند. به طوری که تا آخرین قطره بدون افت کیفیت قابل استفاده هستند و بالاترین کیفیت در چاپ را برای شما به ارمغان می آورند. توجه نمایید که پلاتر 6 رنگ اچ پی HP T1600 36-in تنها با کارتریج های اچ پی HPسازگار است و استفاده ازکارتریج های دیگر به عملکرد آن آسیب خواهد زد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نوع کاغذهای قابل استفاده در پلاتر A0 اچ پی HP T1600 است. شما می توانید از انواع کاغذهای مخصوص چاپ عکس (ساتن، گلاسه، براق و مات)، کاغذهای معمولی، ضخیم، رنگی و فیلم پلی استر استفاده نمایید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی T1600

 

پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript

استفاده همزمان چند دستگاه مختلف

یکی از ویژگی های کاربردی پلاتر جوهر افشان اچ پی HP T1600 قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی است که اجازه انجام کارهای تیمی را به شما می دهد. این پلاتر دارای پورت اترنت بوده و از شبکه های کابلی پُر سرعت پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت. پلاتر تحت شبکه اچ پیHP T1600  از قوی ترین متدهای امنیتی روز بهره می برد و به طور کامل از اطلاعات شما در حین استفاده گروهی از آن محافظت می کند.

پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript

چاپ فایل ها با روش های آسان

پلاتر جوهرافشان رنگی اچ پیHP T1600  دارای پورت USB نیز هست و این امکان را به شما می دهد تا فایل های موجود بر روی فلش مموری را با آن چاپ کنید. در این حالت نیازی به اتصال پلاتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ مستقیماً از روی فلش انجام می شود. از دیگر قابلیت های پلاتر HP T1600 36-in باید به سازگاری آن با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و اپلیکیشن HP Smart اشاره کنیم که امکان کار با پلاتر از طریق گوشی های موبایل و ارسال فایل از طریق ایمیل به آن را برای شما فراهم می آورد.

 

چاپ فایل ها با روش های آسان

 

جمع بندی

در مجموع پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript برای طراحان، عکاسان، نقشه برداران و به طور کلی تمام افرادی که به چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارند، یکی از بهترین دستگاه های پلاترمحسوب می شود. شما می توانید برای دریافت قیمت فروش پلاتر اچ پی HPبه سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از پلاتر اینچ اچ پیT1600 پس از خرید به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آنها رسیدگی کنند.

پلاتر اچ پی HP T1600 PostScript





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی