هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65

نوع اتصال : با سیم
نوع رابط : USB 3.0 (سازگار با USB 2.0)
نوع هارد دیسک: قابل حمل 
ظرفیت حافظه هارد دیسک : 2 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65

شرکت سیلیکون پاور یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع هارد دیسک خارجی و فلش مموری محسوب می شود که محصولات آن همواره از کیفیت ساخت مطلوب و دوام بالایی برخوردار بوده اند. از جمله این محصولات باید به هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت اشاره کنیم که می توان آن را یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار دانست! برای آشنایی با مشخصات این هارد دیسک اکسترنال با کیفیت با ما تا انتهای متن همراه باشید.

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65

  • بالاترین استحکام و دوام، ضامن امنیت کامل اطلاعات

در صورت ذخیره اطلاعات بر روی هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت سیلیکون پاور Armor A65، به هیچ عنوان نگران از دست رفتن آنها در صورت رخ دادن حوادث احتمالی نباشید! این هارد اکسترنال تست های مربوط به ارتش آمریکا در زمینه سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و در صورت سقوط از ارتفاع 122 سانتی متری و برخورد با زمین از 26 نقطه مختلف بدنه، آسیب نخواهید دید!

هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور Armor A65 دارای استاندارد IP67 نیز هست و به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام می آورد. ضد آب بودن این هارد اکسترنال به شما اجازه می دهد تا بتوانید از آن با خیالی راحت در شرایط محیطی مختلف، مانند زیر باران یا برف استفاده نمایید.

از دیگر مشخصات هارد اکسترنال ارمور A65 باید به مقاوم بودن آن در برابر شوک های الکتریکی، لغزش، گرد و غبار و شن و ماسه اشاره کنیم که بالاترین امنیت در انتقال و ذخیره سازی اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد! بی جهت نیست که این محصول را Armor یا «زره» نام گذاری کرده اند!

بالاترین استحکام و دوام، ضامن امنیت کامل اطلاعات

  • طراحی ظاهری زیبا، قابلیت جاگذاری کابل بر روی بدنه

هارد اکسترنال ضد ضربه و شوک سیلیکون پاور Armor A65 با ضخامت 20.7 میلی متر و وزن حدود 240 گرم عرضه شده و کار سختی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. بدنه این هارد دیسک خارجی سیلسکون پاور دارای رنگ مشکی با لبه زرد رنگ است و از همان استفاده اول متوجه کیفیت ساخت عالی آن خواهید شد!

بر روی بدنه هارد اکسترنال قابل حمل سیلیکون پاور Armor A65 یک بند برای جاگذاری کابل تعبیه شده که از طریق آن می توانید کابل رابط و هارد را در کنار یکدیگر حمل نمایید.

از دیگر مشخصات هارد دیسک جیبی اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65 باید به درپوش محافظ پورت USB آن اشاره کنیم که از پورت در برابر گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می نماید. ضمن اینکه در کنار این پورت، نشانگر LED نیز قرار دارد که شما را از وضعیت هارد در حین انتقال اطلاعات آگاه می کند.

طراحی ظاهری زیبا، قابلیت جاگذاری کابل بر روی بدنه

مشخصات فنی هارد اکسترنال Silicon Power Armor A65

  • مجهز بودن به پورت USB 3.0، سرعتی عالی در انتقال اطلاعات

پورت رابط به کار رفته در هارد اکسترنال دو ترابایتی سیلیکون پاور Armor A65 از نوع USB 3.0 است و بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات را به شما ارائه می دهد. به طور کلی سرعت انتقال داده پورت USB 3.0 برابر با 5 گیگابیت بر ثانیه (625 مگابایت بر ثانیه) است، اما این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال پایین تر از این مقدار می باشد. این موضوع در رابطه با هارد اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 نیز صادق است و سرعت آن در هنگام نوشتن اطلاعات حدود 100 مگابایت بر ثانیه و در هنگام خواندن اطلاعات حدود 120 مگابایت بر ثانیه می باشد. از این جهت می توان هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Silicon Power Armor A65 را یک هارد خارجی با سرعتی عالی در انتقال اطلاعات دانست. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال از رابط USB 2.0 نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی هارد اکسترنال Silicon Power Armor A65

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت

  • قابلیت ذخیره سازی انواع فایل ها

همان طور که اشاره شد، هارد اکسترنال ضد آب و ضد ضربه سیلیکون پاور Armor A65 دارای ظرفیت 2 ترابایت است و فضای کافی برای ذخیره انواع فایل ها را در اختیار شما می گذارد. شما می توانید فایل های صوتی، تصویری، متنی و دیگر فرمت ها را بر روی این هارد اکسترنال ذخیره کرده و آنها را با خود حمل نمایید.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت

جمع بندی

با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، دوام بالا و سرعت عالی در انتقال داده، می توان هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت را یکی از بهترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار دانست که تمام انتظارات شما از یک محصول مرغوب را به طور کامل برآورده می کند!

اگر قصد خرید هار دیسک اکسترنال خوب دارید، می توانید بهترین قیمت هارد اکسترنال دو ترابایتی سیلیکون پاور Armor A65 را از شرکت ایده برتر پارسیان بخواهید. برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع لوازم جانبی کامپیوتر را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق ثبت نظرات یا سؤالات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 با ظرفیت 2 ترابایت

 




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی