ماشین حساب شارپ Sharp EL-545
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-545

تعداد ارقام: 10 رقم

منبع تغذیه: نور و باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-545

ماشین حساب شارپ Sharp EL-545 از سری ماشین حساب های مهندسی تولید شرکت شارپ است که برای دانش آموزان رشته ریاضی و دانشجویان رشته های فنی و علوم پایه یک وسایل کارآمد به حساب می آید. اگر می خواهید تا با صرف هزینه ای اندک صاحب یک ماشین حساب علمی با کیفیت شوید، ماشین حساب مهندسی شارپ EL-545 را مد نظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-545

  • طراحی ساخت، سرعت و دقت محاسبات

ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-545 در ابعاد 135*75*15 میلی متر و وزن 103 گرم روانه بازار شده و به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و با خود به کلاس درس، کتابخانه یا سالن مطالعه حمل کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین حساب، ابعاد دکمه های آن است که به نسبت ابعاد کلی دستگاه بسیار مناسب است. این دکمه ها دارای فاصله مطلوبی از یکدیگر هستند و کار با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود.

طراحی ساخت، سرعت و دقت محاسبات

  • قابلیت های متعدد در انجام محاسبات مهندسی

می توان گفت که ماشین حساب علمی شارپ EL-545 عملکرد قابل قبولی در انجام محاسبات علمی و مهندسی از خود نشان می دهد و به خوبی کار شما را راه می اندازد. از جمله امکاناتی که این ماشین حساب در اختیار شما قرار می دهد می توان به کار با اعداد تصادفی، انجام محاسبات مثلثاتی، جبری و آماری، محاسبه حاصل جمع دنباله اعداد (سیگما)، محاسبه لگاریتم و کار با اعداد نمایی و ln، استفاده از توابع هایپربولیک، محاسبه جذر، ریشه سوم و ریشه n ام اعداد و... اشاره کرد.

قابلیت های متعدد در انجام محاسبات مهندسی

 

ماشين حساب شارپ Sharp EL-545

  • نمایشگر 10 رقمی و با کیفیت

ماشین حساب دانشجویی شارپ EL-545 به یک نمایشگر تک خطی و 10 رقمی مجهز است. این نمایشگر که از نوع LCD می باشد، میزان روشنایی قابل قبولی دارد و می توان از آن در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط استفاده کرد.

ماشين حساب شارپ Sharp EL-545

  • مجهز به پنل نوری، تغذیه از نور محیط

مصرف بسیار پایین باتری یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب شارپ EL-545 است. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز می باشد و در محیط های روشن و دارای نور کافی از نور تغذیه می کند. بنابراین دوام شارژ آن بسیار بالا خواهد بود و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت.

ماشین حساب 10 رقمی شارپ EL-545 دارای قاب محافظ است و در برابر گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همچنین دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

مجهز به پنل نوری، تغذیه از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب مهندسی شارپ مدل Sharp EL-545 را می توان بهترین ماشین حساب مهندسی از لحاظ کیفیت ساخت دانست! به طوری که در صورت استفاده صحیح برای سال ها می توانید از آن برای انجام محاسبات علمی خود بهره ببرید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان قیمت ماشین حساب مهندسی شارپ را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با خرید ماشین حساب مهندسی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایده برتر بهره مند شوید.

ماشين حساب شارپ Sharp EL-545





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی