اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هارمن کاردن Onyx Studio 5

رابط اتصال: بلوتوث

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هارمن کاردن Onyx Studio 5

شرکت هارمن کاردن یکی از معتبرترین شرکت ها در تولید اسپیکر به شمار می آید و محصولات آن جزء پُر فروش ترین اسپیکرها در مقیاس جهانی به شمار می آیند. یکی از اسپیکرهای بلوتوثی با کیفیتِ تولید این شرکت، اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5 است که با قدرت پخش عالی خود، لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را برای شما دو چندان می کند!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم هارمن کاردن Onyx Studio 5

  • کمی متفاوت اما شیک و زیبا

اسپیکر قابل حمل هارمن کاردن مدل Harman Kardon Onyx Studio 5 دارای طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فردی می باشد و بدنه آن به صورت دایره ای شکل طراحی شده است. در قسمت بالایی بدنه این اسپیکر یک دستگیره آلومینیومی قرار دارد که هم به زیبایی ظاهری دستگاه اضافه کرده و هم باعث حمل و جابجایی آسان دستگاه می شود.

بر روی بدنه اسپیکر دسته دار هارمن کاردن Onyx Studio 5 دکمه های کنترلی شامل دکمه های بلوتوث و کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده که باعث راحت تر شدن اعمال تنظیمات دلخواه برای شما می شود. همچنین یک نشانگر LED بر روی بدنه این اسپیکر دیده می شود که شما را از وضعیت عملکرد دستگاه آگاه می کند.

ابعاد و وزن اسپیکر پرتابل هارمن کاردن Onyx Studio 5 به ترتیب برابر با 284*291*128 میلی متر و 2.98 کیلوگرم است. شاید در نگاه اول وزن این اسپیکر هارمن کاردن کمی زیاد به نظر برسد، اما با توجه به دسته نگهدارنده برای حمل و جابجایی آن مشکل خاصی نخواهید داشت.

کمی متفاوت اما شیک و زیبا

قابلیت و کارایی های اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 5

  • بالاترین قدرت و کیفیت در پخش موسیقی

اگر بیس و قدرت صدا برایتان اهمیت زیادی دارد و از گوش دادن به موسیقی با بیس زیاد لذت بیشتری می برید، اسپیکر بیس دار هارمن کاردن Onyx Studio 5 برای شما ساخته شده است! این اسپیکر توانایی بالایی در پخش موسیقی با صدایی واضح، شفاف و دارای بیس مناسب می باشد و تجربه ای بی نظیر از پخش موسیقی را برای شما رقم می زند. همچنین اسپیکر هارمن کاردن مدل اونیکس استودیو 5 دارای توان خروجی 50 وات است و صدایی قدرتمند و رسا را به شما ارائه می دهد. از این جهت این اسپیکر برای استفاده در مهمانی ها و جمع های دوستانه گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

شما می توانید از طریق بلوتوث دو اسپیکر پر قدرت هارمن کاردن Onyx Studio 5 را به یکدیگر متصل کرده و از صدایی فوق العاده قدرتمند بهره مند شوید! این ویژگی برای پخش موسیقی در محیط های بزرگ و شلوغ کارایی بالایی دارد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 5

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

اسپیکر وایرلس هارمن کاردن Onyx Studio 5 به بلوتوث داخلی نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی هر چه تمام تر می توان آن را به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. نکته قابل ذکر در این رابطه این است که در هنگام اتصال بلوتوثی این اسپیکر به دستگاه های دیگر، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا تأثیر نویز بر روی صدا مواجه نخواهید شد.

علاوه بر اتصال بی سیم، اسپیکر پرتابل هارمن کاردن Onyx Studio 5 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی قسمت پشتی بدنه این اسپیکر یک ورودی 3.5 میلی متری صدا وجود دارد که با استفاده از آن و کابل AUX قادر هستید تا اسپیکر را به سایر دستگاه ها متصل نمایید.

     اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5

  • با خیالی راحت برای چندین ساعت موسیقی های دلخواهتان را پخش کنید!

انرژی مورد نیاز اسپیکر بلوتوثی پرتابل هارمن کاردن Onyx Studio 5 از باتری قدرتمند داخلی آن تأمین می شود. این باتری از نوع لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 3283 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای پخش 8 ساعت موسیقی کفایت می کند. به این ترتیب نیازی به شارژ چند باره آن در طول روز نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید موسیقی های دلخواهتان را پخش کنید.

باتری به کار رفته در اسپیکر بلوتوث دار هارمن کاردن Onyx Studio 5 از سرعت شارژ مناسبی نیز برخوردار است و در عرض 5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. برای شارژ این باتری از پورت Micro USB موجود در قسمت پشتی بدنه اسپیکر باید استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5

جمع بندی

در مجموع اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5 یکی از با کیفیت ترین و قدرتمند ترین اسپیکرهای موجود در پخش موسیقی است و هر آنچه را که از یک اسپیکر مرغوب نیاز دارید، برایتان فراهم می آورد. شما می توانید از این اسپیکر هم به صورت رومیزی در منزل و هم به صورت قابل حمل استفاده کنید و تجربه ای دلچسب از گوش دادن به موسیقی را برای خود و دوستانتان ایجاد کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان اسپیکر قابل حمل بی سیم هارمن کاردن Onyx Studio 5 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با کیفیت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع اسپیکر بلوتوث را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با ثبت مزایا و معایب این اسپیکر در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب اسپیکر مورد نظرشان کمک کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 5





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی