دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX500

عمر لامپ: 6000 ساعت
وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500 یکی از محصولات برند معتبر پاناسونیک می باشد که برای نمایش اسلایدها، عکس ها و ویدئوهای آموزشی در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش عرضه شده است. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های آموزشی در دانشگاه ها و مؤسسات و همچنین جلسات کاری در ادارات و شرکت ها گزینه مناسبی به حساب می آید و کیفیتی عالی در نمایش تصاویر را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX500

  • بالاترین میزان روشنایی و ارائه تصاویری شفاف

شاید برایتان پیش آمده که در کلاس درس قصد نمایش تصاویر با ویدئو پروژکتور را دارید، اما به دلیل بازتاب تصاویر محیط بر روی پرده نمایش یا افتادن نور خورشید بر روی آن، با افت وضوح تصاویر مواجه شده باشید. این شرایط هم برای دانشجویان و هم برای مدرس خوشایند نیست و مطالب درسی به خوبی ارائه نمی شوند. ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 یک راه حال ایده آل برای این مشکل است و در هر شرایطی تصاویری شفاف و درخشان را به نمایش در می آورد. شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic برابر با 5000 لومن است و حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز از وضوح نمایش آن کاسته نخواهد شد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX500

  • مناسب برای مصارف آموزشی و اداری

رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 برابر با 1024 * 768 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای مصارف آموزشی و اداری برخوردارند. این ویدئو پروژکتور دارای سه پنل LCD برای نمایش تصاویر است و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب دارد.

مناسب برای مصارف آموزشی و اداری

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا پروژکتور Panasonic PT-FX500 نسبت کنتراست 10000:1 آن است که باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و نواحی مشکی آن دارای کیفیت بسیار مطلوبی باشند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت کارایی بالایی دارد و باعث نمایش متن های شما با میزان خوانایی بالایی بر روی پرده نمایش می شود.

  • نیازی به هزینه های اضافی نیست!

یکی از ویژگی های مهم ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 دوام و طول عمر بالای آن است. این ویدئو پروژکتور از مقاومت مناسبی در برابر گرد و غبار برخوردار می باشد و نیازی به صرف هزینه های زیاد برای تعویض فیلتر یا سرویس ویدئو پروژکتور نخواهید داشت! همچنین لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-FX500 دارای طول عمر 6000 ساعتی در حالت استفاده عادی از دستگاه و 8000 ساعتی در حالت استفاده اکو (اقتصادی) است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

نیازی به هزینه های اضافی نیست!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500

  • نگران فضای محدود اتاق یا کلاس خود نباشید!

یکی از مشکلاتی که اغلب در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور دردسرساز می شود، یافتن بهترین مکان برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش است. از آنجا که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 دارای قابلیت هایی مانند امکان تصحیح زاویه تصویر (35 درجه عمودی و افقی)، زوم دستی تا 1.8 برابر و جابجایی لنز (50 درجه عمودی و 30 درجه افقی) به صورت دستی است، کار بسیار آسانی در نصب و راه اندازی آن خواهید داشت. به این ترتیب با توجه به محدودیت فضای محل مورد نصب، می توانید مناسب ترین و دردسترس ترین زاویه قرارگیری ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش را به دلخواه خود انتخاب کنید.

نگران فضای محدود اتاق یا کلاس خود نباشید!

به طور کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-FX500 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 300 اینچ را دارد و هم در اتاق های کوچک و هم در کلاس های بزرگ قابل استفاده می باشد. برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.02 تا 7.62 متر باشد. شما می توانید از این ویدئو پروژکتور به صورت نصب شده بر روی سقف یا ایستاده بر روی میز یا زمین بهره ببرید.

  • اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال

شما می توانید به آسانی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون و دستگاه های دیگر از طریق کابل متصل نمایید. این ویدئو پروژکتور به پورت های VGA، HDMI (دو عدد)، سریال و ورودی و خروجی صدا و ویدئو مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی انجام می گیرد. ضمن اینکه قابلیت استفاده از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FX500 در شبکه های کابلی و اتصال آن به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان از طریق شبکه وجود دارد.

اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال

  • سازگاری با فناوری به روز و کاربردی DIGITAL LINK

فناوری DIGITAL LINK به شما اجازه می دهد تا صدا و تصویر را به صورت هم زمان از طریق یک کابل شبکه ساده از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور تحت شبکه پاناسونیک PT-FX500 انتقال دهید. به این ترتیب در هزینه های شما برای تهیه کابل صرفه جویی می شود و با صرف هزینه ای بسیار کم قادر به تهیه کابل شبکه خواهید بود. طول کابل مورد استفاده شده در این حالت تا 150 متر هم می تواند برسد و به این ترتیب نیازی به در کنار هم قرار داشتن دستگاه منبع پخش و ویدئو پروژکتور نخواهید داشت.

سازگاری با فناوری به روز و کاربردی DIGITAL LINK

جمع بندی

 دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500 تجربه ای لذت بخش از برگزاری یک کلاس آموزشیِ با کیفیت را هم برای دانشجویان و هم برای مدرس رقم می زند و به بهتر ارائه شدن مطالب درسی کمک زیادی می کند. پس اگر خواهان تصاویری با شفافیت و وضوح بالا هستید، این ویدئو پروژکتور را مد نظر داشته باشید!

برای دریافت بهترین قیمت ویدئو پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت سؤالات خود در بخش نظرات سایت ایده برتر درباره این محصول، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FX500





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی