پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سامسونگ SL-X3220NR

چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 22 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3220NR

پرینتر Samsung SL-X3220NR یکی از انواع پرینتر لیزری تولید شرکت سامسونگ است که هر آنچه را که از یک پرینتر با کیفیت و خوش ساخت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. اینپرینتر در دسته پرینترهای چند کاره جای دارد و قابلیت های پرینت، کپی و اسکن را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3220NR

از پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR برای چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو می توانید استفاده کنید. همچنین این پرینتر لیزری از قابلیت چاپ بر روی برگه A3 نیز برخوردار است و اگر به دنبال دستگاهی برای چاپ در ابعاد بزرگ هستید، به کارتان خواهد آمد. چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3220NR یک دستگاه مناسب برای مصارف اداری و شرکتی و استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط به شمار می آید که در ادامه به بررسی قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3220NR

  • سرعت چاپی مناسب مصارف اداری

پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3220NR اولین پرینت را در عرض 10 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی آن هم در چاپ سیاه و سفید و هم در چاپ رنگی به 22 برگ A4 در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری قابل قبول به نظر می رسد و به سریع تر پیش رفتن کارهای شما کمک زیادی می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3220NR

در حالت کلی پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-X3220NR قابلیت چاپ 60 هزار برگ در ماه را دارد و برای مصارف کم و نیمه سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از این پرینتر برای 3500 تا 7000 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به عملکرد آن با گذشت زمان آسیبی وارد نشود.

  • بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید و رنگی

بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید و رنگی

اما یکی از مشخصه های مهم چاپگر چند کاره سامسونگ SL-X3220NR کیفیت چاپ عالی آن است. رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 * 1200 dpi می باشد که باعث می شود تا متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوح بسیار مطلوبی برخوردار باشند. بنابراین می توان پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X3220NR را یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی از لحاظ کیفیت چاپ دانست.

  • صدور فرمان چاپ از هر جایی که هستید!

یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر لیزری سه کاره سامسونگ SL-X3220NR سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه، قادر هستید تا فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر کنید!

صدور فرمان چاپ از هر جایی که هستید!

  • مجهز به اسکنری با کیفیت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر 3 کاره سامسونگ SL-X3220NR کمک بگیرید. اسکنر به کار رفته در این پرینتر لیزری سامسونگSamsung  از نوع تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ است که از جمله ویژگی های آن باید به اسکن اسناد با رزولوشن 600 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF معمولی و قابل جستجو، JPG، TIFF و XPS اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و سرویس ابری سامسونگ می باشد. لازم به ذکر است که اسکنر تعبیه شده در چاپگر لیزری سامسونگ SL-X3220NR قادر به انجام اسکن با سرعت 45 برگ A4 در دقیقه هم به صورت سیاه و سفید و هم به صورت رنگی است.

  • کیفیتی عالی در تهیه کپی

کیفیتی عالی در تهیه کپی

با استفاده از پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ Samsung SL-X3220NR قادر به تهیه کپی از اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi و با سرعت 22 کپی در دقیقه خواهید بود. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 9999 کپی و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را در اختیار شما می گذارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-X3220NR

  • سازگاری با تونر کارتریج های با دوام و مرغوب

در پرینتر سه کاره رنگی سامسونگ SL-X3220NR از یک تونر کارتریج مشکی (مدل CLT-K804S) با ظرفیت چاپ 20000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (مدل های CLT-C804S، CLT-Y804S و CLT-M804S) با ظرفیت چاپ هر یک 15000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردارند و در طول مدت استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت در چاپ یا خشک شدن آنها مواجه نخواهید شد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-X3220NR

  • امکان چاپ بر روی انواع کاغذ

از لحاظ ظرفیت کاغذ نیز چاپگر لیزری رنگی سامسونگ مدل Samsung SL-X3220NR در وضعیت مطلوبی قرار دارد. این پرینتر به دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در سایز A4 و A3، کاغذهای نازک، ضخیم، پانچ شده، از پیش پرینت شده، بازیافتی، مقوای نازک، کاغذ سربرگ دار، رنگی، آرشیوی و براق در پرینتر لیزری Samsung SL-X3220NR متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR

  • امکانات متعدد اما کاربری آسان

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X3220NR قابلیت ها و امکانات متعددی دارد و شاید در نگاه اول کار با آن کمی مشکل به نظر برسد. اما با توجه به صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به کار رفته در این پرینتر، حتی افراد تازه کار نیز به آسانی قادر به استفاده از تمام امکانات دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظرشان خواهد بود.

امکانات متعدد اما کاربری آسان

  • مناسب برای کار گروهی

بر روی بدنه چاپگر رومیزی سامسونگ SL-X3220NR پورت های USB 2.0 تعبیه شده که امکان اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل را فراهم می آورند. ضمن اینکه قابلیت استفاده از این پرینتر در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود، کارایی بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی یکی از پرینترهای مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها دانست. این پرینتر برای حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و اگر سرعت چاپ چندان برایتان اهمیت ندارد، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مناسب برای کار گروهی

شما می توانید پرینتر لیزری 3 کاره سامسونگ SL-X3220NR را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر چند کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung SL-X3220NR





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی