پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک هوکو B26

وزن: 174 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B26

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B26

اگر بگوییم که این روزها کار با موبایل به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی اکثر ما تبدیل شده، اغراق نکرده ایم! بسیاری از ما مدت زمان زیادی از طول روز خود را به کار با موبایل می گذرانیم و بارها پیش آمده که با تمام شدن شارژ باتری آن مواجه شده ایم. اگر در شرایطی شارژ گوشی تان تمام شود که در بیرون از منزل یا محل کار خود حضور دارید و به پریز برق هم دسترسی ندارید، مشکلات زیادی برایتان پیش خواهد آمد! به همین دلیل با به همراه داشتن یک پاوربانک مرغوب و با کیفیت می توانید خود را از دغدغه تمام شدن باتری گوشی در طول روز راحت کنید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B26

شارژر همراه هوکو B26 یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مصارف روزمره است و با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود، به خوبی از عهده شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، دستگاه های بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون و دیگر دستگاه های دیجیتال قابل حمل برمی آید. به طور تقریبی ظرفیت این پاوربانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت گوشی) کفایت می کند.

  • امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

از آنجا که پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 و 2.1 آمپری هستند و سرعتی مناسب در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. در حالت کلی برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی این پاور بانک ، بهتر است تا از شدت جریان 1.0 آمپر برای شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از شدت جریان 2.1 آمپر برای شارژ دستگاه هایی مانند تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده کنید.

امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

پاور بانک دو پورت هوکو B26 از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی محافظت می کند. به این ترتیب که اگر در هنگام شارژدهی اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و نوسان شدت جریان و ولتاژ رخ دهد، به دستگاه های متصل به پاوربانک آسیبی وارد نخواهد شد.

  • مجهز به دو درگاه ورودی مختلف

مجهز به دو درگاه ورودی مختلف

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پاور بانک 10000 میلی آمپری هوکو B26 مجهز بودن به دو پورت ورودیِ لایتنینگ و micro USB است که متناسب با نیاز خود می توانید از آنها برای شارژ کردن باتری پاوربانک استفاده کنید. مجهز بودن به درگاه لایتنینگ یکی از نقاط قوت این پاور بانک هوکو 10000 است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از شارژر محصولات اپل برای شارژ آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی این پورت ها 2 آمپر است که باعث می شود تا باتری پاوربانک با سرعت بسیار مناسبی شارژ شود.

پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

بر روی بدنه پاور بانک ده هزار هوکو B26 یک نمایشگر LCD در یک قاب زیبا تعبیه شده که از طریق آن می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به درصد مطلع شوید. این نمایشگر هم ظاهر زیبایی به پاوربانک بخشیده و هم این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب با شارژ باقی مانده دستگاه، برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

پاور بانک جیبی هوکو B26 در ابعاد 143 * 71 * 16 میلی متر و وزن 174 گرم عرضه شده و یکی از پاوربانک های سبک موجود در بازار به شمار می آید. بنابراین برای حمل و جابجایی آن کار آسانی پیش رو خواهید داشت! همچنین بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و از کیفیت بالایی بهره می برد. به طوری که در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و سقوط از ارتفاع کم مقاوم است.

طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را یک گزینه ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع دستگاه های دیجیتال دانست که هم از ویژگی های فنی مناسب و هم از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است. پس اگر به دنبال پاوربانکی مجهز به درگاه ورودی لایتنینگ، دارای امکان شارژ هم زمان دو دستگاه و دارای ظرفیت مناسب هستید، شارژر همراه هوکو B26 را مد نظر داشته باشید.

پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک هوکو 10000 و همچنین نحوه خرید پاوربانک را دریافت نمایید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با ثبت سؤالاتتان در بخش «نظرات» سایت ایده برتر از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پاوربانک هوکو Hoco B26 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی