دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما EH331

عمر لامپ: 5000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 22,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH331

ویدئو پروژکتور همواره یکی از تجهیزات آموزشی مورد نیاز در کلاس های درس و جلسات اداری محسوب می شود. کیفیت نمایش تصاویر پخش شده بر موفقیت در ارائه مطالب تاثیر زیادی دارد پس کیفیت ویدئو پروژکتور یکی از اولویت های انتخاب دیتا پروژکتور متناسب با نوع کاربری می باشد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتوری با رزولوشن مناسب و کیفیت نمایش عالی را دارید و به دنبال یک ویدئو پروژکتور سبک و با دوام هستید ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331 را توصیه می کنیم.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH331

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331 در ابعاد 297.9*96.2* 229.8 میلی متر طراحی شده است و با وزن 1.4 کیلوگرم در رده دیتا پروژکتور های قابل حمل شرکت اپتما قرار می دهد و امکان حمل آسان را برای شما فراهم می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH331

  • تصاویری شفاف و باکیفیت

دیتا ویدیو پروژکتور اپتما EH331 از شدت روشنایی 3300 لومنی برخوردار است و برای نمایش تصاویر در اتاق های نیمه روشن در طول روز مناسب است. از این جهت می توان از این ویدئو پروژکتور در اتاق، بدون خاموش کردن لامپ به راحتی استفاده کرد و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی مطلوب بهره مند شد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH331

  • نمایش شگفت انگیز رنگ ها

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331 با بهره مندی از رزولوشن 1080P پیکسل تصاویر را با کیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر با این ویدئو پروژکتور Full HD نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده به نمایش در می آیند.

نمایش شگفت انگیز رنگ ها

پروفایل رنگی  sRGBدر دیتا پروژکتور اپتماOPTOMA EH331  قادر به تولید رنگ های غنی و دقیق است و تصاویری متناسب با کیفیت HDTV از منابع پخش سازگار با sRGB شامل PC یا  Macتولید می کند.  این تنظیم رنگ در این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma به گونه ای طراحی شده است که هر گاه ویدئو پروژکتور در محیط هایی بدون پس زمینه سفید به ارائه تصاویر می پردازد، کمبود شدت روشنایی جبران شود. این ویژگی در کلاس های درس، سالن های کنفرانس، اتاق های جلسه یا هرجایی که ممکن است از یک دیوار رنگی، تخته سیاه یا سفید به عنوان پرده نمایش استفاده شود بسیار مفید است.

  • متن و نمودار ها را جذابتر به نمایش بگذارید

لازم به ذکر است میزان کنتراست ویدیو پروژکتور اپتما EH331 برابر با 22000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصویر با کیفیت مطلوبی به نمایش در می آیند. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند. این ویژگی به نمایش متن ها و نمودار ها با کیفیت عالی کمک می کند.

متن و نمودار ها را جذابتر به نمایش بگذارید

  • محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

ویدئو پروژکتور اپتما EH331 تصاویری در ابعاد 27.88 اینچ تا 305.3 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر به صورت دستی نمایش می دهد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصاویر می توانید از این ویدئو پروژکتور اپتما هم در سالن جلسات بزرگ و هم در اتاق های درس کوچک استفاده کنید. همچنین این ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر از فناوری DLP بهره مند می باشد و با بالاترین سرعت پاسخدهی تصاویر را به نمایش می گذارد.

محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

مورد دیگری که باید درباره قابلیت های ویدئو دیتا پروژکتور اپتما EH331 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این دیتا پروژکتور است، بدین صورت که اگر دستگاه برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود.این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما EH331 عمر مناسب لامپ می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از پروژکتور نیز بستگی دارد. لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma در حالت روشن برابر با 5000 ساعت، در حالت اکو(اقتصادی) برابر با 6000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 7000، در حالت اکو+ برابر با 8000 ساعت و در حالت EDU برابر با 10000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدت ها از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331

  • تنظیم دقیق رنگ و کنتراست

علاوه بر موارد ذکر شده ویدئو پروژکتور مدل OPTOMA EH331 از تکنولوژی COLOR BRILLIANT بهره می برد. ویدئو پروژکتورهای DLP به ارائه تصاویر باکیفیت و وضوح باورنکردنی شناخته شده اند، استاندارد جدیدی که تکنولوژی BrilliantColor در این دیتا پروژکتورها به وجود آورده، امکان تنظیم دقیق رنگ، کنتراست و جزئیات را فراهم آورده است.

تنظیم دقیق رنگ و کنتراست

  • اتصال به دستگاه های دیگر

دیتا پروژکتور اپتما EH331 از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI,VGA,AUDIO و کامپوزیت مجهز است که امکان اتصال به لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای بلندگوی داخلی 2 وات می باشد که از  کیفیت صدای کمی برخوردار است.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331 با قابلیت حمل و جابه جایی آسان، پورت های اتصالی متنوع و کیفیت بی نظیر در ارائه رنگ ها برای استفاده در مراکز آموزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های جلسات و کلاس های درس مناسب می باشد. همچنین با میزان کنتراست مطلوب و روشنایی مناسب تصاویری واضح و شفاف به شما ارائه می دهد.

پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور کوچک با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 021-73027 تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت انواع ویدئو پروژکتور  به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH331





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی