پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4560FX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ ProXpress SL-M4560FX

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ سیاه و سفید: 47 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارد و به دنبال پرینتری سریع، با کیفیت و خوش ساخت هستید، پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4560FX انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این پرینتر از جمله پرینترهای چهار کاره موجود در بازار است و امکاناتی مانند پرینت و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس را برای شما فراهم می آورد.

چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان های بزرگ و به طور کلی محیط هایی با حجم کاری زیاد مناسب خواهد بود. در ادامه با معرفی ویژگی های این پرینتر قدرتمند با ما همراه باشید.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4560FX

  • بهترین سرعت و کیفیت چاپ را تجربه کنید!

پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4560FX سرعت و کیفیت چاپ را در کنار هم به شما ارائه می دهد! این پرینتر برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید به 6.5 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به چاپ 47 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت باعث شده تا بتوان بر روی چاپگر لیزری سامسونگ SL-M4560FX برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد.

مورد دیگر کیفیت چاپ عالی پرینتر چند کاره سامسونگ SL-M4560FX در چاپ تصاویر و به خصوص متن های سیاه و سفید است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن حداکثر 1200*1200 dpi می باشد و موارد چاپ شده با آن از وضوح، کیفیت و میزان خوانایی بسیار مطلوبی بهره می برند. به طوری که ریزترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل خواهند شد.

  • توانمند در انجام پرینت، مناسب برای حجم کاری سنگین

پرینتر لیزری سامسونگ SL-M4560FX توان انجام حداکثر 200 هزار پرینت در ماه را دارد و یکی از پرینترهای چند کاره قدرتمند موجود در بازار محسوب می شود. به نحوی که با خیالی راحت می توان از آن برای انجام چاپ هایی در تعداد بالا و کارهای سنگین استفاده نمود. البته باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX برای انجام 2000 تا 15000 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به کیفیت عملکرد آن به مرور زمان آسیب وارد نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4560FX

  • از اسناد مورد نظر خود اسکن تهیه نمایید!

با استفاده از پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX قادر خواهید بود تا از اسناد مورد نظر خود به هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی اسکن تهیه نمایید. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ است و تمام نیازهای شما در انجام اسکن را به خوبی برآورده می کند. رزولوشن اپتیکال این اسکنر برابر با 600*600 dpi است و فایل های اسکن شده با آن از کیفیت مناسبی بهره می برند.

از جمله قابلیت های اسکنر موجود در پرینتر همه کاره سامسونگ SL-M4560FX می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF معمولی، قابل جستجو و رمزگذاری شده، JPG، TIFF و XPS و ارسال آنها به ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و کامپیوتر رومیزی اشاره کرد.

  • قابلیت تهیه کپی با سرعتی کاملاً مناسب

چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-M4560FX در زمینه تهیه کپی از اسناد نیز به کار شما خواهد آمد. این دستگاه دارای رزولوشن 600*600 dpi در هنگام کپی است و قادر به انجام 47 کپی سیاه و سفید در دقیقه به صورت یک رو و دو رو می باشد. از جمله قابلیت های پرینتر لیزری همه کاره سامسونگ SL-M4560FX در هنگام کپی می توان به امکان کپی کارت شناسایی، امکان تعریف قالب پیش فرض، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، نادیده گرفتن صفحات سفید و بدون محتوا به صورت اتوماتیک، کپی چند برگه متفاوت بر روی یک کاغذ و تنظیم میزان روشنایی و کنتراست تصویر اشاره کرد.

از اسناد مورد نظر خود اسکن تهیه نمایید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M4560FX

  • سازگاری با تونر کارتریج مرغوب و با دوام

در پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M4560FX یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 7000 برگ به کار رفته است که برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ با تونر کارتریج با کیفیت MLT-D303E نیز سازگار می باشد. ظرفیت چاپ این تونر کارتریج برابر با 40000 برگ است و در صورت استفاده از آن خیالتان بابت صرف هزینه اضافی برای تعویض یا سرویس تونر کارتریج راحت خواهد بود!

  • قابلیت چاپ استاندارد بر روی برگه A4

سینی اصلی چاپگر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-M4560FX گنجایش قرارگیری 550 کاغذ و سینی چند منظوره آن ظرفیت 100 برگ را دارد. شما می توانید از کاغذهایی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای ضخیم و نازک، رنگی، از پیش چاپ شده، بازیافتی، لیبل، مقوای نازک، پاکت نامه، کاغذهای سربرگ دار و پانچ شده در این سینی ها استفاده نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M4560FX

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4560FX

  • از هر جایی که هستید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چهار کاره سیاه و سفید سامسونگ SL-M4560FX پشتیبانی آن از سرویس های پرینت از راه دور (مانند Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print) است. این سرویس ها این امکان را به شما می دهند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه و از هر جایی که هستید، بتوانید با پرینتر خود کار کنید. به این ترتیب که قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل های مورد نظرتان را به پرینتر ارسال و فرمان چاپ آنها را صادر نمایید.

پرینتر وایرلس سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-M4560FX از اتصال با سیم نیز پشتیبانی می کند و به آسانی از طریق کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر متصل می شود. همچنین این پرینتر با شبکه های پر سرعت کابلی نیز سازگار است و از طریق پورت اترنت می توان آن را به شبکه اتصال داد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف به پرینتر دسترسی خواهید داشت و می توانید به صورت گروهی از آن استفاده نمایید.

از هر جایی که هستید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید!

  • سخت افزار قدرتمند، عملکردی سریع و روان

از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر لیزری سامسونگ SL-M4560FX در وضعیت مناسبی قرار دارد و به یک پردازنده 1500 مگاهرتزی، حافظه رم 3 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی مجهز است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع، روان و نرم را به شما ارائه می دهند و دیگر در هنگام کار با پرینتر با مشکلاتی مانند کند شدن سیستم یا هنگ کردن آن مواجه نخواهید شد.

از دیگر امکانات چاپگر سامسونگ SL-M4560FX باید به قابلیت ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ اشاره کنیم که باعث بهبود کارایی دستگاه شده است. علاوه بر این، پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-M4560FX به یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و لمسی نیز برخوردار است که از طریق آن می توانید به آسانی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید.

سخت افزار قدرتمند، عملکردی سریع و روان

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4560FX قابلیت ها و امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد و تمام نیازهای شما در زمینه پرینت، کپی، اسکن و فکس را برطرف می کند. همچنین این پرینتر از کیفیت ساخت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و برای سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر لیزری چند کاره وایرلس سامسونگ SL-M4560FX را دریافت نمایید. ضمن اینکه چنانچه در انتخاب پرینتر لیزری خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4560FX





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی