پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1860FW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ Xpress SL-C1860FW

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس

چاپ: سیاه و سفید

تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ سیاه و سفید: 18 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 600*9600 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C1860FW

این روزها وجود یک پرینتر رومیزی مرغوب در اکثر ادارات و شرکت ها یک امر ضروری است که باعث بهبود بازده کاری کارمندان شده و به با کیفیت تر انجام شدن کارهای شما کمک زیادی می کند. پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1860FW با قابلیت هایی مانند پرینت و کپیِ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو، امکان تهیه اسکن از اسناد و ارسال و دریافت فکس یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C1860FW

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C1860FW

  • انتخابی ایده آل برای چاپ های روزمره

به طور کلی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C1860FW برای استفاده در حجم کاری کم و مصارف روزمره طراحی شده و قابلیت انجام 40 هزار پرینت در طول ماه را دارد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سامسونگ، از آن برای انجام 700 تا 1500 پرینت در ماه استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C1860FW

پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C1860FW قادر به انجام چاپ های متوالی با سرعت 18 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی است. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملاً مناسب بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

  • بالاترین کیفیت چاپ را تجربه کنید!

کیفیت چاپ عالی یکی از مهم ترین مشخصه های پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ SL-C1860FW محسوب می شود. رزولوشن این پرینتر برابر با 9600 * 600 dpi است و عملکردی عالی در زمینه چاپ سیاه و سفید و رنگی از خود نشان می دهد. پس می توان از وضوح و میزان خوانایی کاملاً مطلوب تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با چاپگر چهار کاره سامسونگ SL-C1860FW اطمینان کامل داشت!

بالاترین کیفیت چاپ را تجربه کنید!

  • قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ SL-C1860FW دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ است که امکان تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال 1200 dpi است و فایل های اسکن شده با آن از کیفیتی فوق العاده برخوردار خواهند بود.

قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

از جمله ویژگی های اسکنر به کار رفته در پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C1860FW می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPG و TIFF و ارسال آنها به ایمیل، حافظه های USB و کامپیوتر رومیزی اشاره کرد.

  • کپی های روزمره خود را با کیفیتی مطلوب انجام دهید

در صورت نیاز به تهیه کپی از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر سامسونگ SL-C1860FW حساب باز کنید. این پرینتر لیزری قادر به تهیه کپی سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600 * 600 dpi و با سرعت 18 برگ در دقیقه می باشد و نیازهای روزمره شما را به بهترین شکل برطرف می نماید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung Xpress SL-C1860FW

  • سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، ماندگاری در چاپ

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung Xpress SL-C1860FW

در پرینتر لیزری Samsung Xpress SL-C1860FW از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 1000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی با ظرفیت چاپ 700 برگ بهره برده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و در طول استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت عملکرد یا خشک شدن مواجه نمی شوید. پرینتر سامسونگ SL-C1860FW با تونر کارتریج مشکی مدل CLT-K504S (با ظرفیت چاپ 2500 برگ) و تونر کارتریج های رنگیِ مدل های CLT-C504S، CLT-Y504S و CLT-M504S (با ظرفیت چاپ 1800 برگ) نیز سازگار است که در صورت استفاده از آنها برای مدتی طولانی از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض یا سرویس تونر کارتریج بی نیاز خواهید شد.

  • بدون محدودیت در انتخاب نوع کاغذ

بدون محدودیت در انتخاب نوع کاغذ

سینی اصلی پرینتر سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-C1860FW گنجایش قرارگیری 250 کاغذ و سینی چند منظوره آن ظرفیت قرارگیری یک برگ را دارد. در رابطه با کاغذهای مورد استفاده در این سینی ها نیز باید بگوییم که متناسب با نیاز خود قادر هستید از تا کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای ضخیم و نازک، از پیش چاپ شده، بازیافتی، آرشیوی، مقوای نازک، لیبل، پاکت نامه، کاغذهای رنگی، پانچ شده، سربرگ دار، براق، کارت پستال و مدیاهای شفاف در این پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ استفاده نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1860FW

  • تنها با یک کلیک فایل های روی گوشی خود را چاپ کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-C1860FW مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که به شما اجازه می دهد تا انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر را به صورت وایرلس به پرینتر متصل نمایید. در این حالت تنها با یک کلیک قادر به چاپ فایل های مورد نظرتان خواهید بود!

تنها با یک کلیک فایل های روی گوشی خود را چاپ کنید!

علاوه بر اتصال بی سیم، پرینتر وایرلس سامسونگ SL-C1860FW از اتصال باسیم نیز پشتیبانی می کند و می توان آن را از طریق کابل و پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه به کامپیوتر دیگر اتصال داد. همچنین قابلیت استفاده از این پرینتر در شبکه های کابلی (از طریق پورت اترنت تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه) هم وجود دارد. در این حالت قادر خواهید بود تا از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به این پرینتر چند کاره دسترسی داشته باشید و به صورت تیمی با آن کار کنید.

تنها با یک کلیک فایل های روی گوشی خود را چاپ کنید!

اگر در کنار چاپگر چهار کاره رنگی سامسونگ SL-C1860FW حضور ندارید و نیاز به یک چاپ فوری دارید، اصلاً نگران نباشید! این پرینتر بی سیم با سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud print و Google Cloud Print سازگار است که با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید از طریق اینترنت فایل های خود را به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

  • امکانات کاربردی به همراه کاربری آسان

از دیگر امکانات پرینتر وای فای دار سامسونگ SL-C1860FW باید به قابلیت دریافت و ارسال فکس اشاره کنیم که در مواقع نیاز، کارایی بالایی برای شما خواهد بود. این پرینتر دارای یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps است و از قابلیت هایی مانند شماره گیری مجدد به صورت اتوماتیک، ارسال فکس رنگی و فوروارد کردن فکس بهره می برد.

امکانات کاربردی به همراه کاربری آسان

مجهز بودن به صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و تمام لمسی نیز ویژگی دیگر پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ SL-C1860FW است که کار با دستگاه را بسیار آسان می کند. به طوری که حتی افراد تازه کار نیز به راحتی می توانند تنظیمات مورد نظر خود را به دستگاه اعمال کرده و از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

جمع بندی

اگر می خواهید خیال خود را بابت چاپ با کیفیت فایل های مورد نظرتان در محل کار راحت کنید، از پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1860FW استفاده کنید! این پرینتر چهار کاره به خوبی از عهده چاپ های روزمره شما بر می آید و قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس را به طور یکجا در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین نیازی به صرف هزینه برای خرید چهار دستگاه مختلف ندارید!

برای دریافت بهترین قیمت پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-C1860FW و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر چند کاره با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر موجود در بازار هستند که برای ارتباط با آنها علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر نیز اقدام نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1860FW





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی