دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panaasonic PT-VZ585N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی

وضوح تصویر: 1200*1920
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
16000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ585N برای استفاده در اتاق های مدیریتی بزرگ، اتاق های جلسه، همایش و سخنرانی و کلاس های آموزشی عرضه شده و یکی از با کیفیت ترین ویدئو پروژکتورها در این زمینه محسوب می شود. این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای، ارائه تصاویری شفاف و درخشان و قابلیت نصب و راه اندازی آسان توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. در ادامه به بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VZ585N خواهیم پرداخت.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VZ585N

  • ارائه تصاویری با بهترین کیفیت و وضوح

از آنجا که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل است، می توان از کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و رنگ های موجود در تصاویر را به صورتی زنده و طبیعی به نمایش درمی آورد. بنابراین اگر خواهان کیفیتی عالی در نمایش هستید، با قابلیت های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N بیشتر آشنا شوید.

  • تصاویر شفاف و درخشان بدون خاموش کردن چراغ

از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور می توان استفاده کرد و دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق با اقداماتی مانند کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها ندارید. این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 5000 لومن است و در همه حال تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VZ585N

  • نمایش فایل های متنی و سایه روشن ها با کیفیتی مطلوب

اگر قصد نمایش فایل های متنی یا اسلایدهای پاورپوینت حاوی یادداشت در جلسه اداری یا کلاس آموزشی خود را دارید، می توانید برای این منظور بر روی ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VZ585N حساب باز کنید. نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 16000:1 است که برای مصارف آموزشی و اداری مناسب به نظر می رسد. به این ترتیب قسمت های دارای رنگ مشکی تصویر با عمق زیاد و بخش های سفید و دارای رنگ های روشن شفاف تر به نمایش درآمده و به این صورت میزان خوانایی متن ها بهبود می یابد. همچنین سایه روشن های موجود در تصاویر توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N با کیفیتی مطلوب نمایش داده می شود و رضایت شما و مخاطبانتان را جلب می کند.

نمایش فایل های متنی و سایه روشن ها با کیفیتی مطلوب

  • عدم محدودیت در محل نصب

برای نصب دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.6 برابر، جابجایی لنز (44 درصد به صورت عمودی) و امکان تصحیح زاویه تصویر به صورت اتوماتیک (25 درجه عمودی و 30 درجه افقی) بوده و به شما اجازه می دهد تا زاویه قرارگیری ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش را به دلخواه خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور Panasonic PT-VZ585N قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ است و هم در محیط های کوچک و هم در اتاق های بزرگ قابل استفاده می باشد.

عدم محدودیت در محل نصب

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ585N

  • فایل های موجود بر روی گوشی خود را به آسانی نمایش دهید

یکی از کاربردی ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N پشتیبانی آن از شبکه بی سیم وای فای است که به شما اجازه می دهد تا گوشی موبایل یا تبلت خود را به صورت وایرلس به آن متصل کنید. بنابراین اگر فایل های مورد نظر شما جهت نمایش بر روی گوشی تان ذخیره شده، به آسانی می توانید آنها را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش برای مخاطبانتان به نمایش درآورید.

علاوه بر اتصال وایرلس، ویدئو پروژکتور وای فای دار پاناسونیک PT-VZ585N با اتصال با سیم نیز سازگار است و از طریق پورت های موجود بر روی بدنه آن، به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، مانیتور، تلویزیون و... متصل کرد.

فایل های موجود بر روی گوشی خود را به آسانی نمایش دهید

  • سازگار با فناوری DIGITAL LINK

با استفاده از فناوری دیجیتال لینک، از طریق یک کابل ساده شبکه می توانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VZ585N منتقل کنید. از آنجا که طول کابل مورد استفاده شما در این حالت به 150 متر نیز می تواند برسد، نصب ویدئو پروژکتور برایتان راحت تر خواهد بود و دیگر نیازی به کنار هم قرار داشتن دستگاه پخش و ویدئو پروژکتور نخواهد بود.

از ویدئو پروژکتور تحت شبکه پاناسونیک PT-VZ585N در قالب شبکه های کابلی نیز می توان استفاده کرد. بر روی بدنه این دستگاه پورت LAN نیز تعبیه شده که امکان دسترسی به ویدئو پروژکتور از طریق چند دستگاه مختلف را برای شما فراهم می آورد.

سازگار با فناوری DIGITAL LINK

  • مجهز به لامپ با طول عمر بالا

در ویدئو پروژکتور وایرلس پاناسونیک PT-VZ585N از یک لامپ 280 واتی برای نمایش تصاویر بهره برده شده است. طول عمر این لامپ در حالت نمایش استاندارد تصاویر 5000 ساعت و در حالت نمایش در حالت اکو 6000 ساعت می باشد. همچنین این ویدئو پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر با شدت روشنایی پایین تر (حالت اکوی 2) را نیز دارد که در این حالت طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور به 7000 ساعت می رسد. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به تعویض لامپ آن و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت.

مجهز به لامپ با طول عمر بالا

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ585N یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری است و تصاویری با کیفیت، واضح، شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور با قابلیت اتصال وایرلس و طول عمر مطلوب لامپ، هر آنچه را که از یک دستگاه با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فروش ویدئو پروژکتور و همچنین نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ585N را دریافت نمایید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ585N





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی