ماشین حساب کاسیو Casio MS-10VC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MS-10VC

تعداد ارقام: 10 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو MS-10VC

تصور کنید که در فروشگاه در پای قفسه ها در حال بازدید از اجناس خود هستید و در همان حال نیاز به محاسبه قیمت آنها با احتساب درصد تخفیف یا مالیات پیدا می کنید. اگر ماشین حساب شما از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار نباشد، ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود. برای چنین شرایطی، استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio MS-10VC می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو MS-10VC

  • طراحی ظاهری زیبا و جذاب

ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-10VC در ابعاد 144*105.5*26.2 میلی متر ارائه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی و ساده برند معتبر کاسیو است. با این ماشین حساب می توانید در هر لحظه در مغازه، فروشگاه، منزل یا اداره به انجام محاسبات روزمره خود بپردازید.

طراحی ظاهری زیبا و رنگ بندی متنوع یکی از ویژگی های اصلی ماشین حساب ساده کاسیو MS-10VC است. دکمه های این ماشین حساب کاسیو به شکلی ظریف و جذاب طراحی شده اند و بسیار نرم و راحت هستند. به گونه ای در حال کار با آنها کمتر دچار خستگی شده و می توانید با سرعت بیشتری ارقام مورد نظر خود را به ماشین حساب وارد کنید.

طراحی ظاهری زیبا و جذاب

  • صفحه نمایش 10 رقمی با وضوح عالی

صفحه نمایش ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MS-10VC توانایی نمایش حداکثر 10 رقم را دارد که برای محاسبات روزمره مناسب به نظر می رسد. این نمایشگر از میزان روشنایی خوبی نیز بهره می برد و در شرایط مختلف محیطی ارقام را با میزان خوانایی و وضوحی عالی به نمایش در می آورد.

صفحه نمایش 10 رقمی با وضوح عالی

  • صرفه جویی در مصرف باتری

ماشین حساب رومیزی کاسیو MS-10VC به گونه ای طراحی شده که مصرف باتری آن بسیار پایین باشد. این ماشین حساب فروشگاهی دارای پنل نوری است و انرژی خود را در مکان های روشن از نور محیط تأمین می کند. بدین ترتیب برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد و در هزینه های جانبی شما صرفه جویی می شود.

صرفه جویی در مصرف باتری

ماشين حساب کاسیو Casio MS-10VC

  • یک ماشین حساب ساده اما با قابلیت زیاد

می توان گفت که ماشین حساب ساده کاسیو MS-10VC در انجام محاسبات معمولی حرف های زیادی برای گفتن دارد و تمام انتظارات شما را برآورده می کند. علاوه بر انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، شما می توانید از این ماشین حساب برای گرفتن جذر اعداد، محاسبه درصد و کار با اعداد اعشاری استفاده کنید. همچنین ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio MS-10VC به دکمه های مخصوص کار با حافظه (M+، M- و MRC) مجهز است که امکان ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را برای شما ایجاد می کند.

یک ماشین حساب ساده اما با قابلیت زیاد

  • امکانات محاسباتی متعدد

اما یکی از ویژگی هایی که باعث کاربرد بالای ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MS-10VC در مصارف فروشگاهی یا مالی شده، مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- است. این دکمه ها به شما اجازه می دهند تا مقداری را به عنوان مالیات در حافظه دستگاه ذخیره کرده و قیمت خرید یا فروش اجناس خود را با احتساب آن مورد محاسبه قرار دهید.

دکمه H/M/S ماشین حساب کاسیو MS-10VC به شمار اجازه کار با زمان و محاسبه ساعت، دقیقه و ثانیه را می دهد که این ویژگی هم باعث افزایش کارایی این ماشین حساب شده است.

امکانات محاسباتی متعدد

جمع بندی

در یک نگاه کلی ماشین حساب کاسیو Casio MS-10VC یک ماشین حساب ساده با قابلیت های متعدد می باشد که برای انجام تمامی محاسبات شما در محل کار و فروشگاه مناسب می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید انواع ماشین حساب فروشگاهی را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه ثبت کنید تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند.

ماشين حساب کاسیو Casio MS-10VC





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی