پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک سامسونگ EB-P3000

وزن: 240 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت micro USB

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3000

اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی دستگاهی با دوام و با کیفیت هستید، پاور بانک سامسونگ مدل Samsung EB-P3000 انتخابی ایده آل برای شما است. این پاوربانک برای افرادی که مدام در طول روز در رفت و آمدند و از گوشی موبایل در فعالیت های روزمره شان زیاد استفاده می کنند، بسیار مناسب می باشد. چرا که هم از وزن سبکی برخوردار بوده و هم دارای ظرفیتی مطلوب برای شارژ انواع گوشی موبایل می باشد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3000

  • مجهز به یک پورت برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال

ظرفیت شارژر همراه سامسونگ EB-P3000 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب می باشد. این پاوربانک به یک پورت USB با شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مجهز می باشد و به این دلیل می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های موبایل، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل بهره برد. همچنین پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای یک پورت micro USB با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است که می توان از آن برای شارژ باتری دستگاه استفاده کرد. لازم به ذکر است که به منظور آگاهی از میزان شارژ باتری دستگاه، چهار نشانگر LED بر روی بدنه آن تعبیه شده است.

مجهز به یک پورت برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال

  • گزینه ای برای مواقع نیاز به شارژ فوری

برای شارژ معمولی یک گوشی موبایل معمولاً شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند. از آنجا که پاور بانک ده هزار سامسونگ EB-P3000 دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر می باشد، سرعت شارژ شدن موبایل شما نسبت به حالت عادی سریع تر خواهد بود. این ویژگی به خصوص در مواقعی که به شارژ فوری نیاز دارید، به کار شما خواهد آمد. همراه با پاور بانک سامسونگ EB-P3000 یک کابل micro USB نیز ارائه می شود که می توانید از آن برای شارژ دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید.

گزینه ای برای مواقع نیاز به شارژ فوری

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • کیفیت ساخت عالی در کنار ظاهر زیبا و شیک

پاور بانک جیبی سامسونگ EB-P3000 دارای ابعاد 71*147.5*15 میلی متر و وزن 240 گرم می باشد و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می شود. به طوری که به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

از لحاظ ظاهری نیز پاور بانک 10000 میلی آمپر سامسونگ EB-P3000 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کسانی که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری پاوربانک نیز برایشان اهمیت دارد، از کار با آن راضی خواهند بود! این پاوربانکِ مستطیلی شکل در دو رنگ مشکی و سرمه ای عرضه شده و از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. همچنین به دلیل کیفیت ساخت عالی، پاوربانک ضد ضربه سامسونگ Samsung EB-P3000 در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه یا رها شدن از دست و افتادن به زمین مقاومت قابل قبولی دارد.

کیفیت ساخت عالی در کنار ظاهر زیبا و شیک

جمع بندی

در مجموع پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را می توان یکی از پاوربانک های خوش ساخت موجود در بازار دانست که از ظرفیت مناسبی برخوردار است و به خوبی از عهده شارژ گوشی شما بر می آید. با استفاده از این پاوربانک دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت به انجام کارهای روزانه تان بپردازید.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید پاور بانک سامسونگ 10000 میلی آمپر را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت انواع پاور بانک را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این پاوربانک سؤالی دارید، آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی