پاور بانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک ریمکس Proda MINK PPL-22

وزن: 240 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد با گوشی خود کار می کنید، احتمالاً با تمام شدن شارژ باتری آن در طول روز مواجه شده اید. حال اگر این تمام شدن شارژ در حین انجام یک کار مهم و ضروری رخ دهد، می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. استفاده از پاور بانک ریمکس مدل Remax Proda MINK PPL-22 یک راه حل آیده آل برای شما است و به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22

  • ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ گوشی خود به تعداد 2 تا 3 بار می توانید بر روی آن حساب باز کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به صورت تقریبی است و به ظرفیت باتری موبایل بستگی دارد. اما در مجموع ظرفیت این پاور بانک برای شارژ گوشی برای مصارف معمولی و روزانه کفایت می کند.

ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

  • طراحی مربعی شکل با وزنی سبک

یکی از ویژگی های مهم پاور بانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن است. پاور بانک پرودا مدل MINK PPL-22 در ابعاد 96 * 70 * 23 میلی متر عرضه شده و طراحی آن به شکل مربعی می باشد. بنابراین به آسانی می توانید آن را در جیب یا کیفتان بگذارید و در مکان ها و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

طراحی مربعی شکل با وزنی سبک

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی بدنه پاور بانک جیبی ریمکس Proda MINK PPL-22 است که باعث شده تا این دستگاه مقاومت بالایی در برابر ضربه، رها شدن از دست و افتادن به زمین و خراشیدگی داشته باشد.

  • امکان شارژ کردن سریعتر موبایل

پاور بانک ضد ضربه ریمکس Proda MINK PPL-22 به دو پورت USB مجهز است و شما می توانید به صورت هم زمان دو دستگاه مختلف را با آن شارژ کنید. شدت جریان خروجی این پاور بانک برابر با 2.0 آمپر است و از این جهت برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه مناسب است.

امکان شارژ کردن سریعتر موبایل

پاور بانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

بر روی بدنه پاور بانک ده هزار ریمکس Proda MINK PPL-22 یک پورت micro USB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 1.5 آمپر است و سرعت نسبتاً مناسبی در شارژگیری را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از شارژ باقی مانده باتری پاور بانک ریمکس Proda MINK PPL-22 چهار نشانگر LED برای آن در نظر گرفته شده است.

آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

پاور بانک 10000 میلی آمپری ریمکس Proda MINK PPL-22 برای استفاده در گردش و مسافرت نیز انتخاب مناسبی است. این شارژر همراه دارای چراغ قوه نیز می باشد و در محیط های تاریک و در شب ها به کمک شما خواهد آمد!

جمع بندی

در جمع بندی معرفی پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید گفت که این دستگاه با ویژگی هایی مانند ظرفیت و سرعت شارژدهی مناسب، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و کیفیت ساخت عالی به خوبی انتظارات شما را از یک پاوربانک مرغوب برآورده می سازد.

پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع پاور بانک و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاوربانک به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت سؤالات خود درباره ویژگی ها و نحوه خرید این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی