ماشین حساب دلی Deli 1589
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی 1589

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

اگر در جستجوی خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات روزمره خود هستید، ماشین حساب دلی 1589 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری خاص و متفاوت، رنگ بندی متنوع و جذاب و دوام و طول عمر بالا توانسته به یکی از ماشین حساب های محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یابد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

  • طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول با ماشین حساب دلی Deli 1589 توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری متفاوت آن است. تمام سطح پنل این ماشین حساب را دکمه های آن در بر گرفته اند و هیچ گونه حاشیه یا فاصله ای در اطراف آنها دیده نمی شود. این نوع طراحی باعث شده تا دکمه ها ابعاد بزرگتری داشته باشند و کار با آنها آسان تر باشد. البته به دلیل نبود فاصله بین آنها، باید وارد کردن ارقام را با دقت بیشتری انجام دهید. ماشین حساب دلی مدل Deli 1589 در رنگ بندی متنوع و جذابی عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

  • کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

ماشین حساب دلی 1589 در ابعاد 100 * 160 * 13 میلی متر و وزن 202 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در طول فعالیت های روزمره تان به همراه داشته باشید. پس اگر قصد استفاده از این ماشین حساب در منزل، اداره یا مغازه خود را دارید، این امکان برای شما مهیاست.

کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی ماشین حساب فروشگاهی دلی 1589 است که باعث طول عمر بالای آن می شود. به طوری که این ماشین حساب رومیزی به آسانی در برابر صدماتی مانند ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند.

ماشین حساب دلی Deli 1589

  • محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

همان طور که اشاره شد ماشین حساب ساده دلی 1589 برای انجام محاسبات روزمره و معمولی ارائه شده است. از جمله قابلیت هایی که این ماشین حساب در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. علاوه بر این، ماشین حساب رومیزی دلی 1589 به دکمه های مربوط به کار با حافظه شامل M+، M-، MR و MC نیز مجهز است. از طریق این دکمه ها می توانید اعداد مورد نظر و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. این ویژگی به بالاتر رفتن سرعت انجام محاسبات شما کمک زیادی می کند.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

ماشین حساب ساده رومیز دلی 1589 دارای دکمه GT نیز هست که با فشردن آن حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب دلی 1589 قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و امکان کار با اعداد بزرگ را به شما می دهد.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

  • مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

از جمله مشخصات کاربردی ماشین حساب دلی 1589 امکان تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. به این ترتیب که در مکان های روشن و دارای نور کافی، ماشین حساب مستقل از باتری عمل کرده و انرژی خود را از نور محیط تأمین می کند. این ویژگی باعث می شود تا دوام شارژ باتری ماشین حساب اداری دلی 1589 افزایش یافته و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

اگر از آن دست کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، مشخصات ظاهری ماشین حساب نیز برایتان اهمیت دارد، ماشین حساب دلی Deli 1589 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی و قابلیت انجام محاسبات روزمره یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است.

ماشین حساب دلی Deli 1589

چنانچه قصد خرید انواع ماشین حساب رومیزی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را از بهترین قیمت ماشین حساب آگاه کنند. همچنین در صورتی که پیش از این از ماشین حساب دلی 1589 استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظرشان کمک کنید.

ماشین حساب دلی Deli 1589





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی