شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC301

تعداد درگاه خروجی: سه عدد

نوع درگاره خروجی: USB 2.0

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC301

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301 در هنگام تمام شدن شارژ گوشی در خودرو، کمک زیادی به شما خواهد کرد. این شارژر با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می نماید. بنابراین اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید و یا شرایط شغلی تان به گونه ای است که مدت زمان زیادی از طول روز را در حال رانندگی می گذرانید، این شارژر فندکی یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC301

  • ابعاد جمع و جور و وزن سبک

شارژر فندکی برای ماشین ریمکس RCC301 در ابعاد 60 * 22 * 22 میلی متر و وزن 15 گرم عرضه شده و فضای کمی از محیط داخل ماشین شما را اشغال می کند. این شارژر فندکی کاملاً برای استفاده داخل خودرو مناسب است و کوچکترین خللی در رانندگی شما ایجاد نخواهد کرد.

ابعاد جمع و جور و وزن سبک

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت مطلوب شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC301 است. در ساخت این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و از این جهت این شارژر فندکی مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه، فشار و سقوط از ارتفاع کم دارد.

  • امکان شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان

از شارژر فندکی ریمکس مدل RCC301 می توان برای شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB استفاده کرد. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ نمایید. بنابراین شارژر فندکی سه پورت ریمکس RCC301 هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد.

امکان شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301

  • سرعت بسیار مناسب در شارژدهی

اگر سرعت تکمیل شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه برای شما اهمیت زیادی دارد و دوست ندارید تا مدت زمان زیادی را برای این موضوع منتظر بمانید، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC301 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی حداکثر برابر با 2.4 آمپر است و به خصوص در شارژ گوشی سرعتی بسیار مناسب را به شما ارائه می دهد.

سرعت بسیار مناسب در شارژدهی

  • قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

همان طور که اشاره کردیم، پورت های خروجی شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC301 از نوع USB 2.0 هستند و به سادگی می توان از آنها برای شارژ انواع گوشی های موبایل بهره برد. شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی ریمکس RCC301 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای پورت MicroUSB بهره ببرید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و دستگاه های iOS قابل استفاده می باشد. ضمن اینکه با یک کابل USB ساده می توان شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC301 را به تمام دستگاه های دارای پورت USB متصل کرد.

قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

 جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نخواهید بود و با خیال راحت می توانید به فعالیت های روزمره تان بپردازید. این شارژر فندکی با قابلیت شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان کارایی بالایی در خودروی شما خواهد داشت و تمام توقعات شما از یک شارژر فندکی مرغوب را به خوبی برآورده می کند.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301

برای اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی ریمکس RCC301 و دریافت قیمت این محصول از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC301





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی