کابل HDMI بی بی کی BBK طول 20 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل اچ دی ام آی بی بی کی BBK

طول کابل: 20 متر

نوع کابل: HDMI

کابل HDMI بی بی کی BBK طول 20 متر

در گذشته برای انتقال صدا و تصویر میان دو دستگاه از کابل های مجزا استفاده می کردند و به همین دلیل نصب و راه اندازی دستگاه های دیجیتال با مشکلات فراوانی همراه بود. اما با ارائه فناوری HDMI این روزها اتصال دو دستگاه دیجیتال به آسانی انجام می شود. این کابل رابط ، انتقال صدا و تصویر میان دو دستگاه را به صورت هم زمان انجام می دهد و نقش عمده ای در بهبود کیفیت انتقال سیگنال های صوتی و تصویری ایفا می کند. یکی از مرغوب ترین کابل های موجود در بازار، کابل HDMI بی بی کی BBK با طول 20 متر است که توقعات شما را به خوبی برآورده می کند.

  • اتصال دورترین دستگاه ها از یکدیگر

در این بخش قصد معرفی کابل HDMI 20 متری BBK را داریم که برای استفاده در محیط های تجاری، صنعتی، تبلیغاتی، نمایشگاه ها و همچنین ادارات و شرکت ها کاربرد دارد. به طور کلی کابل اچ دی ام ای دی بی کی برای اتصال دستگاه هایی که فاصله زیادی از یکدیگر دارند، کارایی بالایی دارد؛ به خصوص اگر امکان جابجایی دستگاه ها و نزدیک کردن آنها به یکدیگر وجود نداشته باشد.

کابل HDMI بی بی کی BBK طول 20 متر

  • امکان اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال

کابل HDMI دی بی کی قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال دارای این پورت می باشد که از میان آنها می توان به تلویزیون هوشمند، ویدئو پروژکتور ، کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس، DVD پلیرها، برد هوشمند و... اشاره کرد. این نوع کابل کیفیتی عالی در انتقال صدا و تصویر را به ارمغان می آورد و از سیگنال های صوتی و تصویری در برابر نویزها و اختلالات مغناطیسی محافظت می کند. بنابراین با استفاده از کابل HDMI 20 متری BBK خیالتان بابت کیفیت نمایش تصاویر راحت خواهد بود.

  • کیفیت مطلوب و دوام بالا

یکی از معضلات استفاده از کابل های با طول بلند، آسیب دیدن آنها در برابر صدماتی مانند کشیدگی یا زیر پا رفتن و قطع شدن می باشد. اما کابل HDMI دی بی کی BBK با طول 20 متر دارای روکشی با جنس بسیار مرغوب است که از کابل در برابر آسیب های یاد شده محافظت می کند. همچنین رابط ها و سیم های داخلی به کار رفته در این کابل دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی هستند و به سریع تر منتقل شدن صدا و تصویر کمک زیادی می کند.

کیفیت مطلوب و دوام بالا

جمع بندی

با استفاده از کابل HDMI بی بی کی BBK طول 20 متر دورترین دستگاه های دیجیتال از یکدیگر را به هم متصل کرده و از بالاترین کیفیت در پخش صدا و تصویر بهره مند شوید. این کابل با قابلیت اتصال به اکثر دستگاه های دارای پورت HDMI کارایی بالایی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی خیال شما را بابت استفاده از یک کابل مرغوب و با کیفیت راحت می کند.

چنانچه قصد خرید کابل HDMI  را دارید، برای دریافت بهترین قیمت انواع کابل HDMI  و اطلاع از نحوه خرید این محصول با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان می توانید از مزایای خرید اینترنتی کابل HDMI با طول های مختلف بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی