دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما S310E

عمر لامپ: در حالت روشن 5000 ساعت

وضوح تصویر: 1600*1200

شدت روشنایی: 3200 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما S310E

شاید برایتان پیش آمده که برای برگزاری یک جشن فرهنگی در مدرسه نیاز به نمایش تصاویر بر روی پرده نمایش داشته اید و به دلیل ضعف ویدئو پروژکتور، تصاویر وضوح خود را از دست داده اند. برای چنین شرایطی استفاده از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت به کار شما می آید! برای این منظور ما به شما توصیه می کنیم تا از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E استفاده کنید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما S310E

ویدئو پروژکتور اپتما S310E از میزان کنتراست 20000:1 برخوردار است و کاملا برای نمایش تصاویر متنی و اسلایدهای آموزشی مناسب است. همچنین نواحی مشکی موجود در تصاویر را با کیفیتی مطلوب به نمایش در می آورد که نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

از این جهت می توانید از ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA S310E در مراکز آموزشی و سالن های سخنرانی نسبتا بزرگ استفاده نمایید و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی عالی بهره مند شوید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA S310E

  • برخورداری از مزیت فناوری DLP

دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA S310E برای نمایش تصاویر از فناوریDLP  بهره می گیرد و بیشترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است این فناوری بالاترین کیفیت را در نمایش تصاویر خصوصا تصاویر متحرک ایجاد می کند، بدین منظور برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فیلم های آموزشی بسیار مناسب می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA S310E

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدیو پروژکتور اپتما S310E است که برابر با 600*800 پیکسل می باشد، این میزان قابلیت افزایش تا 1200*1600 پیکسل را نیز دارد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور از نمایش تصاویر با کیفیت نسبتا مطلوب بهره مند شوید.

  • شفافیت و درخشندگی تصاویر

دیتا پروژکتور OPROMA S310E از شدت روشنایی 3200 لومنی برخوردار است و کاملا برای نمایش تصاویر در محیط های نیمه روشن مناسب است. از این جهت می توانید از این ویدئو پروژکتور در کلاس هاس درس بدون تاریک کردن اتاق استفاده کنید و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی مطلوب بهره مند شوید.

  • قابلیت خاموشی خودکار، صرفه جویی در مصرف انرژی

قابلیت خاموشی خودکار، صرفه جویی در مصرف انرژی

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار می باشد بدین صورت که اگر این ویدئو پروجکشن اپتما برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود، بنابراین در عمر لامپ ویدئو پروژکتور و مصرف برق صرفه جویی می شود.همچنین یکی دیگر از قابلیت های کاربردی دیتا پروژکتور OPTOMA S310E حالت AV MUTE می باشد یعنی اگر در میان نمایش تصاویربه زمانی برای سخنرانی نیاز داشتید با توقف صوتی و تصویری دیتا پروژکتور نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E

  • تنظیم محدوده ابعاد تصاویر با توجه به اندازه اتاق

ویدئو پروژکتور OPTOMA S310E توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 27.5 اینچ تا 302.8 اینچ را داراست و با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر دستی بدون اینکه از کیفیت تصاویر کاسته شود، جزئیات را به خوبی به نمایش در می آورد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصویر می توانید از این ویدئو پروژکتور اپتما هم در سالن های بزرگ و هم در اتاق های کوچک استفاده کنید.

  • لامپ با دوام و کم مصرف

در ویدئو پروژکتور اپتما S310E از لامپ 190 واتی استفاده شده که در حالت نرمال تا 5000 ساعت، در حالت اکو تا 6000 ساعت، در حالت داینامیک تا 7000 ساعت و در حالت EDU برابر با 10000 ساعت دوام خواهد داشت. بنابراین تا مدتی نسبتا طولانی نیازی به تعویض لامپ ویدئو پروژکتور اپتما S310E نخواهید داشت. طراحی خاص لامپ این پروژکتور در مصرف برق تا 70% کاهش ایجاد می کند.

لامپ با دوام و کم مصرف

  • قابلیت حمل آسان

از آنجا که ویدئو پروژکتور اپتما S310E برای سالن های کوچک و نسبتا بزرگ طراحی شده، دارای ابعاد و وزن مناسبی است. این ویدئو پروژکتور دارای ابعاد 314.9*101.6*223.5 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم می باشد، بنابراین برای استفاده می توان آن را به سقف متصل کرد و یا با خود حمل کرد.

جمع بندی

اگر از شیوه های سنتی تدریس خسته شده اید، با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E هیجان و تکنولوژی را به کلاس درس خود وارد کنید! این ویدئو پروژکتور با قابلیت حمل و جابجایی آسان، کیفیت بی نظیر در ارائه رنگ، عمر لامپ طولانی و روشنایی مطلوب تجربه ای لذت بخش از تدریس را برای اساتید و دانشجویان رقم می زند.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق با شماره 021-73027 تماس بگیرید و همچنین برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه فرمایید. چنانچه تجربه کار با دیتا پروژکتور مدل OPTOMA S310E را دارید، نظرات خود را با دیگران کاربران به اشتراک بگذارید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA S310E





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 5 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی