پاور بانک هوکو Hoco B29A با ظرفیت 15000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک هوکو B29A

وزن: 323 گرم

ظرفیت باتری: 15000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29A

پاور بانک هوکو Hoco B29A با ظرفیت 15000 میلی آمپر یکی از محصولات خوش ساخت شرکت هوکو است که قادر به تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه می باشد. با به همراه داشتن این پاوربانک، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید بود و می توانید با خیال راحت تری به کارهای روزمره تان بپردازید. از جمله ویژگی های پاوربانک هوکو B29A می توان به ظرفیت مناسب، قابلیت شارژدهی با سرعت مطلوب و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29A

  • ظرفیتی مناسب برای شارژ انواع دستگاه های قابل حمل

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، میزان ظرفیت پاوربانک است. اگر در طول روز زیاد با گوشی خود کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاوربانک هوکو B29A انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پاوربانک دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت می باشد و از آن می توان برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته این موضوع به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. علاوه بر موبایل، پاور بانک 15000 هوکو B29A برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل نیز کارایی دارد.

ظرفیتی مناسب برای شارژ انواع دستگاه های قابل حمل

  • دو دستگاه مختلف را با هم شارژ کنید!

شارژر همراه هوکو B29A دارای دو پورت خروجی USB است و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه را به شما می دهد. این ویژگی باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه هایتان نخواهید داشت. شدت جریان یکی از پورت های خروجی پاور بانک دو پورت هوکو B29A برابر با 1.0 آمپر است و برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف قابل استفاده می باشد. پورت دیگر این پاوربانک هم دارای شدت جریان 2.0 آمپر است و برای شارژ تبلت یا دوربین دیجیتال می توانید بر روی آن حساب کنید. البته در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی نیز می توانید از پورت 2.0 آمپری بهره ببرید.

دو دستگاه مختلف را با هم شارژ کنید!

  • سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

نوع باتری به کار رفته در پاور بانک 15000 میلی آمپری هوکو B29A از نوع لیتیوم پلیمری است و از طریق پورت micro USB تعبیه شده در کناره بدنه قابل شارژ می باشد. از آنجا که شدت جریان ورودی این پاوربانک 2.0 آمپر است، باتری آن با سرعت بسیار مناسبی شارژ می شود و نیازی به منتظر ماندن برای شارژ شدن آن به مدت طولانی نخواهید داشت.

سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

پاور بانک هوکو Hoco B29A با ظرفیت 15000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری جذاب و زیبا

یکی از مشخصه های پاوربانک هوکو مدل Hoco B29A طراحی ظاهری جذاب و متفاوت آن است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست دهد! در قسمت بالایی بدنه این پاوربانک یک نمایشگر LCD بزرگ به شکلی زیبا طراحی شده است که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک بر روی آن نشان داده می شود. این صفحه نمایش هم به جلوه های ظاهری پاوربانک اضافه کرده و هم باعث می شود تا بتوانید برای استفاده از پاوربانک در طول روز برنامه ریزی داشته باشید.

طراحی ظاهری جذاب و زیبا

  • قابلیت حمل و جابجایی نه چندان سخت

پاوربانک جیبی هوکو B29A دارای ابعاد 165 * 65 * 23 میلی متر و وزن 323 گرم است. وزن این پاوربانک به نسبت ظرفیتی که دارد، کمی زیاد به نظر می رسد. البته این موضوع تأثیر چندانی بر روی قابلیت حمل و جابجایی آن ندارد و به آسانی می توانید پاوربانک را در تمام طول روز در کیف خود حمل کنید. اما اگر وزن پاوربانک برایتان اهمیت دارد، می توانید پاوربانک های سبک تر موجود بر روی سایت ایده برتر را تهیه نمایید.

قابلیت حمل و جابجایی نه چندان سخت

جمع بندی

در مجموع پاور بانک هوکو Hoco B29A با ظرفیت 15000 میلی آمپر برای مصارف روزمره محصول قابل اعتمادی است و کیفیت و سرعت شارژدهی مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر به دنبال یک پاوربانک خوش ساخت، دارای طول عمر بالا و با دوام برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان هستید، پاوربانک هوکو B29A یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! برای دریافت قیمت انواع پاور بانک و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاوربانک هوکو 15000 میلی آمپر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

پاور بانک هوکو Hoco B29A با ظرفیت 15000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی