پرینتر چاپ کارت فارگو Fargo C50
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر چاپ کارت فارگو C50

تکنولوژی چاپ: انتقال حرارت

رزولوشن چاپ پرینتر : dpi 300*300

سرعت چاپ: 6 ثانیه به ازای هر کارت در صورت استفاده از ریبون تک رنگ مشکی، 16 ثانیه به ازای هر کارت در صورت استفاده از ریبون رنگی (YMCKO)

مواد مصرفی پرینتر: ریبون

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو C50

پرینتر چاپ کارت فارگو Fargo C50 امکان چاپ کارت شناسایی، کارت عضویت، کارت پرسنلی، کارت تردد، کارت هدیه و... به صورت سیاه و سفید و رنگی را در اختیار شما می گذارد و یکی از پرینترهای چاپ کارت خوش ساخت و با کیفیتِ موجود در بازار به حساب می آید. از این پرینتر چاپ کارت می توان در ادارات، سازمان های خصوصی و دولتی، شرکت ها، بانک ها، باشگاه ها و سالن های ورزشی، مدارس و به طور کلی تمام مکان هایی که در آن نیاز به چاپ کارت هست، استفاده نمود.

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو C50

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Fargo C50

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کارت های PVC و کارت های هوشمند

از پرینتر چاپ کارت فارگو مدل Fargo C50 می توان برای چاپ بر روی انواع کارت های PVC استفاده نمود. یکی از قابلیت های کاربردی و مهم این پرینتر، قابلیت کدگذاری آن بر روی کارت و چاپ بر روی کارت های مغناطیسی، Mifare و هوشمند است. بنابراین پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو C50 در زمینه چاپ کارت های مترو و بانکی نیز کاربرد دارد و می توان از کارت های چاپ شده توسط آن در ارتباط با کارت خوان های تماسی و مگنتی استفاده نمود. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت کدگذاری، باید ماژول مربوط به آن را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که با توجه به قیمت پایین کارت های PVC، می توان دستگاه چاپ کارت فارگو C50 را برای کسانی که به دنبال چاپ مقرون به صرفه با بالاترین کیفیت هستند، مناسب دانست.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Fargo C50

  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

رزولوشن پرینتر کارت پی وی سی فارگو C50 برابر با 300 dpi است که باعث می شود تا این پرینتر کیفیتی عالی هم در چاپ سیاه و سفید و هم در چاپ رنگی به شما ارائه می دهد. این پرینتر به روش حرارتی عمل چاپ بر روی کارت را انجام می دهد. بنابراین شما می توانید از ریبون مشکی یا ریبون های رنگی در پرینتر فارگو C50 استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سرعت چاپ پرینتر چاپ کارت فارگو C50 در هنگام استفاده از ریبون تک رنگ مشکی (K) برابر با 6 ثانیه به ازای هر کارت و سرعت آن در هنگام استفاده از ریبون رنگی (YMCKO) برابر با 16 ثانیه به ازای هر کارت خواهد بود. از این جهت می توان پرینتر کارت پی وی سی فارگو C50 را پرینتری هم با کیفیت چاپ عالی و هم با سرعت چاپ بسیار مطلوب دانست که تمام نیازهای شما در چاپ انواع کارت را به خوبی برآورده می کند.

کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

پرینتر چاپ کارت فارگو Fargo C50

  • استفاده فوق العاده آسان

برای نصب و راه اندازی پرینتر کارت پی وی سی فارگو مدل Fargo C50 کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. بر روی بدنه این پرینتر یک پورت USB 2.0 تعبیه شده که از آن برای اتصال پرینتر به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر می توانید استفاده کنید. این پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو FARGO برای راه اندازی نیازی به نصب درایور و نرم افزار خاصی ندارد و بلافاصله پس از اتصال به کامپیوتر قابل استفاده خواهد بود. در هنگام استفاده از چاپگر کارت پی وی سی فارگو C50 توجه داشته باشید که این پرینتر با سیستم عامل ویندوز 8، 7، ویستا و XP و همچنین سیستم عامل های مک و لینوکس سازگار می باشد.

استفاده فوق العاده آسان

  • مجهز به رول تمییز کننده سطح کارت

از دیگر مشخصات پرینتر چاپ کارت فارگو C50 باید به مجهز بودن آن به رول تمیزکننده سطح کارت اشاره کنیم که باعث بهبود کیفیت چاپ می شود. همچنین محفظه ورودی این پرینتر چاپ کارت ظرفیت قرارگیری 50 کارت و محفظه خروجی آن ظرفیت 30 کارت را دارد و برای استفاده در حجم کاری معمولی می توان بر روی آن حساب باز کرد.

مجهز به رول تمییز کننده سطح کارت

جمع بندی

اگر به دنبال چاپ کم هزینه و با کیفیت بر روی کارت های PVC هستید، پرینتر چاپ کارت فارگو Fargo C50 یک وسیله کارآمد برای شما خواهد بود! این پرینتر چاپ کارت در بسیاری از محیط های کاری و تجاری کاربرد دارد و تمام انتظارات شما در چاپ رنگی و سیاه و سفید بر روی کارت را برآورده می کند.

شرکت ایده برتر پارسیان پرینتر کارت پی وی سی فارگو C50 را با بهترین کیفیت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید پرینتر چاپ کارت PVC پی وی سی را دارید، برای دریافت قیمت پرینتر کارت پی وی سی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های پرینتر چاپ کارت فارگو C50 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پرینتر چاپ کارت فارگو Fargo C50





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی