پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DNTL
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ریکو SP 5300DNTL

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 52 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DNTL

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DNTL یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این پرینتر قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک را دارد و کیفیت بسیار مناسبی در چاپ را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری تک کاره را دارید و به دنبال دستگاهی خوش ساخت، با دوام و با کیفیت در چاپ هستید، چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DNTL را مد نظر داشته باشید.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DNTL

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DNTL

  • سریع هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی

پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DNTL تنها به 21 ثانیه زمان پس از روشن کردن دستگاه نیاز دارد تا گرم و آماده به کار شود. این پرینتر لیزری اولین برگه چاپ شده به صورت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه پس از گرم شدن به شما ارائه می دهد و کاملاً می توان برای انجام چاپ های فوری و اضطراری با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.

در هنگام انجام چاپ های متوالی نیز چاپگر تک کاره ریکو SP 5300DNTL از سرعتی عالی بهره می برد و قادر به انجام 52 پرینت در دقیقه می باشد. از این جهت می توان این پرینتر را یک پرینتر لیزری پرسرعت دانست که به خوبی از عهده چاپ های پیاپی برمی آید.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که پرینتر لیزری ریکو مدل SP 5300DNTL حداکثر قادر به انجام 16600 پرینت در ماه می باشد و بهتر است تا از آن در حجم کاری کم و متوسط استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DNTL

  • چاپ سیاه و سفید با کیفیتی عالی

در کنار سرعت بسیار مطلوب، باید به کیفیت چاپ عالی پرینتر لیزری ریکو SP 5300DNTL نیز اشاره کنیم. این پرینتر دارای رزولوشن حداکثر 1200 x 1200 dpi است و تصاویر و به خصوص متون چاپ شده با آن از وضوحی بسیار مناسب بهره می برند. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز به صورت کاملاً با کیفیت به روی کاغذ منتقل خواهند شد.

چاپ سیاه و سفید با کیفیتی عالی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DNTL

  • یک پرینتر رومیزی با قابلیت پشتیبانی از سینی های اختیاری

ظرفیت کلی کاغذ پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DNTL در حالت استاندارد برابر با 600 برگ (شامل یک سینی 500 برگی و سینی چند منظوره 100 برگی) است که برای یک پرینتر رومیزی اداری کافی به نظر می رسد. در این سینی ها می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای A4 و دارای ابعاد کوچکتر از آن، کاغذهایی با ضخامت کم، معمولی و زیاد، کاغذهای بازیافتی، رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف استفاده نمایید. ضمن اینکه سینی اصلی پرینتر رومیزی ریکو SP 5300DNTL قابلیت قفل شدن را نیز دارد.

پرینتر اداری ریکو SP 5300DNTL از چهار سینی 500 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، باید آنها را به صورت اختیاری و جداگانه تهیه نمایید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از سینی های اختیاری، دستگاه به صورت ایستاده قابل استفاده می باشد و ظرفیت کلی کاغذ آن به 2600 برگ ارتقا خواهد یافت.

  • سازگاری با تونر کارتریجی مرغوب و با کیفیت

مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید ریکو SP 5300DNTL شامل یک تونر کارتریج مشکی از مدل MP 601 نیز می شود. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 25000 برگ است و تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آن نخواهید داشت. همچنین این تونر کارتریج از کیفیتی عالی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با استفاده از آن از میزان ماندگاری بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DNTL

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DNTL

  • مناسب برای استفاده های گروهی و تیمی

اتصال پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل Ricoh SP 5300DNTL به کامپیوتر از طریق کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. این پرینتر از شبکه های کابلی پرسرعت نیز پشتیبانی می کند و به آسانی می توان از طریق پورت اترنت، پرینتر را به شبکه متصل نمود. در این حالت دسترسی به پرینتر از طریق چند دستگاه به صورت هم زمان امکان پذیر می شود. این ویژگی برای محیط های کاری که قصد استفاده گروهی از پرینتر تحت شبکه ریکو SP 5300DNTL را دارند، کارایی بالایی خواهد داشت.

چاپگر لیزری ریکو SP 5300DNTL به دو درگاه کارت حافظه نیز مجهز است و شما می توانید با اتصال کارت حافظه های SD خود به دستگاه، فایل های ذخیره شده بر روی آنها را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ نمایید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با قابلیت های ارتباطی پرینتر لیزری اداری ریکو SP 5300DNTL، سازگاری آن با سرویس های Google Cloud Print و AirPrint است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال کرده و از هر مکانی که در آن حضور دارید، دستور چاپ آنها را صادر کنید. ضمن اینکه پرینتر ریکو SP 5300DNTL از اپلیکیشن موبایل RICOH Smart Device Connector نیز پشتیبانی می کند.

مناسب برای استفاده های گروهی و تیمی

  • عملکردی سریع و بدون هنگ کردن

با توجه به اینکه در چاپگر لیزری تک کاره ریکو SP 5300DNTL از پردازنده مرکزی 1.46 گیگاهرتزی و حافظه رم 2 گیگابایتی استفاده شده، در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد و می توانید از عملکردی سریع، نرم و روان بهره مند شوید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک پرینتر لیزری با کیفیت و سرعت چاپ عالی هستید و در عین حال دوام و طول عمر آن نیز برایتان اهمیت دارد، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DNTL برای شما ساخته شده است! این پرینتر لیزری تمام آنچه را که از یک پرینتر رومیزی اداری انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد و خیال شما را بابت چاپ با کیفیتِ متن ها و تصاویر راحت می کند.

شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع پرینتر لیزری، آماده ارائه پرینتر لیرزی اداری ریکو SP 5300DNTL با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری ریکو را دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از قیمت و نحوه خرید آن مطلع شوید. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید نظرات خود درباره این محصول را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DNTL





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی